Τρίτη 22 Ιουνίου 2010

Ανέκδοτο : Ο Τύπος Που "Πηδούσε" Όλο Το Χωριό !




Πάει κάποιος με σεξουαλικό πρόβλημα στον γιατρό και του λέει:




- Γιατρέ μου, δεν μου σηκώνεται!

Tου δίνει κάτι χάπια ο γιατρός και του λέει να παίρνει ΕΝΑ πριν κάνει έρωτα.

Παίρνει ο τύπος τα χάπια, και προχωρώντας στο δρόμο παραμιλούσε:

- Έχω πολύ καιρό να κάνω sex. Καλύτερα να πάρω δύο. A μπα, καλύτερα τρία...
Nα μην πολυλογούμε, τελικά μέχρι να φτάσει σπίτι του, πήρε πέντε χάπια.

Φτάνοντας έχει γίνει τούρμπο!
Αρπάζει την γυναίκα του και την πηδάει μέχρι τελικής πτώσης.

Σειρά παίρνουν, η πεθερά του, ο πεθερός του, η μάνα του ο πατέρας του, ο γιος του, η κόρη του... Όλη η γειτονιά... Όλο το χωριό...!

Δεν μπορεί να ηρεμήσει.

Απελπισμένος, παίρνει τηλέφωνο τον γιατρό:
- Γιατρέ μου, πήρα πέντε χάπια μαζεμένα κι έχω πηδήξει όλο το χωριό! Tι να κάνω να ηρεμήσω;

- Πάρε ένα ποτήρι κρύο γάλα, και βάλε μέσα την π@ύτσα σου για δέκα λεπτά. Έτσι θα ηρεμήσεις, τον συμβουλεύει ο γιατρός.

Tην ώρα που εφαρμόζει την συμβουλή του γιατρού,τον βλέπει ο γιος του από το παράθυρο.

Τρέχει έντρομος στην πλατεία του χωριού φωνάζοντας:

- Γρήγορα... κρυφτείτε όλοι! Τον ταΐζει κι έρχεται...!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Bookmark and Share