Σάββατο 4 Ιουνίου 2011
Έλληνα πάρε το μέλλον στα χέρια σου!
γία τα περισσότερα βολεμένα ανθρωπάκια, που κάνουν ζύγιση - στοίχιση στο καλάµι των νεαρών του Δ.Ν.Τ.
ΕΛΛΗΝΑ!!!
Επιδιώκουν να σβήσουν τον ήλιο που γεννήθηκες, το περήφανο µέτωπό σου, ν' αποκτήσει ρυτίδες και χαρακιές, σε θέλουν χαµένο στην αχλή της κενότητας. Θέλουν να σ' εξοντώσουν, να σε εξαθλιώσουν, να µουσκέψεις από φόβο για το αύριο. Θέλουν να πουλάς το αίµα σου, για να ζήσεις να το πάρουν αυτοί. Να πάρουν το ΙΧΩΡ που ρέει µέσα σου, το χρειάζονται οι εξουσιαστές, για να µην αρρωστήσουν (µε ανίατη βλάβη), µε τις νέες ενέργειες του Σείριου.
Ωδη στη φέτα
Ωδη στη φέτα
Πριν απο μερικές εβδομάδες είχα ανακαλύψει το ελληνοαμερικάνικο ραπ με τραγικά αποτελέσματα. Ε τώρα προέκυψε αυτό το βίντεο που ειναι καπως αηδιαστικό. Επίσης δεν είχα φανταστεί ποτέ οτι μια μέρα θα άκουγα ελληνοαμερικάνικο ραπάρισμα για τη φέτα.
Διαβαστε Περισσοτερα...
Να σας πω γιατί αγανακτήσαμε
Γιατί γεμίσανε τα μυαλά μας σκουπίδια. Πιστέψαμε ότι υπάρχει μόνο αυτό που παρουσιάζεται.
Γιατί αφήσαμε την εξουσία να ελέγξει την Παιδεία.
Γιατί έχουμε κοινωνική και πολιτική λήθη.
Γιατί δεν θωρακιστήκαμε και οι εξουσιάζοντες σκότωσαν τις απόψεις των ανθρώπων. ....
Τι θα μας συμβεί, εάν χρεοκοπήσει η Ελλάδα;
Ο οικονομολόγος, εκδότης και συγγραφέας οικονομικών μελετών και συγγραμμάτων, Βασίλης Βιλιάρδος, σε συνέντευξη που παραχώρησε στοcosmo.gr, αναλύει τους – ασαφείς για πολλούς – οικονομικούς όρους, που έχουν ενσωματωθεί στο καθημερινό μας λεξιλόγιο, τους λόγους που μας οδήγησαν ένα βήμα πριν την κρατική χρεοκοπία, αλλά και τι θα συμβεί, εάν και εφόσον ο "εφιάλτης" της πτώχευσης, που δεν έχει αποφευχθεί, γίνει πραγματικότητα...
Κύριε Βιλιάρδε, καταρχάς, νομίζω ότι θα πρέπει να αποσαφηνίσουμε ορισμένους όρους, που ακούμε καθημερινά και των οποίων την έννοια δε γνωρίζουμε οι περισσότεροι από εμάς. Τι σημαίνει λοιπόν χρεοκοπία και τι είναι στάση πληρωμών;
"Eπίγεια σοφία"
"Για να ζήσεις ελεύθερος και ευτυχισμένος πρέπει να θυσιάσεις την πλήξη. Και αυτή δεν είναι πάντα μια εύκολη θυσία."
Richard Bach, 1936-, Αμερικανός συγγραφέας
Αλέξανδρος Δουμάς , 1824-1895, Γάλλος συγγραφέας
Αγνώστου
Διαβαστε Περισσοτερα...
Η απόλυτη παρακμή του πρώτου Μουσείου
Του Δημητρη Pηγοπουλου
Κατάντια. Δεν υπάρχει άλλη λέξη για να περιγράψει κανείς την εγκατάλειψη του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου, του σημαντικότερου μουσείου της χώρας. Την περασμένη Κυριακή λειτουργούσε το ένα έκτο των μουσειακών του χώρων. Ανάλογη (εξευτελιστική) εικόνα παρουσίαζε και πριν από δύο εβδομάδες. Ανοιχτές οι 8 από τις 64 αίθουσες! Και το πωλητήριο κλειστό. Και η καθαριότητα των εξωτερικών χώρων και η περιποίηση του κήπου, στην καλή διάθεση των Φίλων του Μουσείου, που με δικά τους έξοδα πληρώνεται ο κηπουρός.
Παρασκευή 3 Ιουνίου 2011
Αναρωτιέται κάποιος εάν σε μια περιοχή που ζει πουλώντας αστακομακαρονάδες, είναι εγκληματικό ο καταναλωτής να τρώει αστακομακαρονάδες;
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΤΣΑΪΤΗΣ. Αναρωτιέται κάποιος εάν σε μια περιοχή που ζει πουλώντας αστακομακαρονάδες, είναι εγκληματικό ο καταναλωτής να τρώει αστακομακαρονάδες; Το ερώτημα είναι ρητορικό και αποσκοπεί στη μεταφορά στην τοπική μικροκλίμακα του σεξπηρικού «να ζει κανείς ή να μην ζει;» δηλαδή αυτού που συζητιέται κατά βάση στις κηδείες: «Τι είναι ο άνθρωπος; Ένα τίποτα είναι»! Αφορμή γι' αυτή την αμπελοφιλοσοφία είναι το οξυμμένο ενδιαφέρον των «Αθηναίων» συναδέλφων να μάθουν ποιο ήταν το μενού των βουλευτών, που μάλλον θα πρέπει να τους βγήκε απ' τη μύτη ένεκα του αποκλεισμού τους από τους διαδηλωτές εκεί ακριβώς όπου το καλοκαίρι του 1716 ο Σαλιμπούργος και οι υπερασπιστές της πόλης, εμψυχωμένοι από τον πολιούχο της Κέρκυρας, απέκλεισαν τους Τούρκους.
Η αλήθεια είναι ότι η πολιτική, αποκλειστικά ως το αποτέλεσμα της δημοσιότητας, είναι απότοκος μιας αφαιρετικής μάλλον περιγραφής των χαρακτηριστικών της. Κι έτσι καμιά φορά, εκτός των κατά κανόνα θιασωτών της διαρκούς επίδειξης στα τηλεοπτικά πλατώ, προς άγραν ψήφων, ισχύος, χρημάτων κ.α., το παράδειγμα «δραπετεύει» και προς τις συνειδήσεις των «από κάτω», που κι αυτοί τείνουν να πιστέψουν πως άμα κερδίσουν την αναμέτρηση της δημοσιότητας, κέρδισαν και την παρτίδα την ίδια. Η διάψευση αυτής της σοφιστείας γίνεται κατά κανόνα με οδυνηρό τρόπο...
Η παρατήρηση γίνεται για ένα και μόνο λόγο: Όσο θεμιτή και νάναι η αντίδραση ομάδων πολιτών σε ό, τι θεωρούν πως τους προκαλεί άλλο τόσο σπάταλο είναι να εξαντλείται η ευρηματικότητα στην αναζήτηση «αγωνιστικών χάπενιν», προκειμένου να πολλαπλασιάσει η δημοσιογραφία την αξία του περιεχομένου τους.
Άλλωστε για να μην σπαταλάμε και το χώρο αλλά και το χρόνο των αναγνωστών, είναι πρόδηλο πως όσα χάπενιν και να μετέλθει κάποιος, δεν πρόκειται έτσι ν' αλλάξει η άδικη φορά των πραγμάτων.
Η λύση που αναζητείται είναι πολιτική, αφορά στην ιδιότητα του πολίτη κι όχι βεβαίως στο επάγγελμα του πολιτικού, αναφέρεται στον συσχετισμό των πολιτικών δυνάμεων και κυρίως αναζητά με όρους δικαιοσύνης την επίλυση προβλημάτων διοίκησης και οικονομίας. Τούτο σημαίνει την υποχρέωση να «αντικαταστήσεις» αυτό που συμβαίνει και δεν «σ' αρέσει» με εκείνο που ο πολιτισμός της εποχής και το προϊόν της ανάλυσης της ταξικής πραγματικότητας προβάλει ως δίκαιο.
Είναι μάλιστα τόσο δύσκολο το πρόβλημα, που απαιτείται νηφαλιότητα, συγκέντρωση, συνέπεια, υπομονή και θάρρος, ιδιότητες που δεν είναι κατ' ανάγκη οι πλέον φιλικές σε ότι παράγει τηλεοπτικά πεντάλεπτα υψηλής απόκρισης και δημοσιότητας. Χωρίς να είναι περιττό το δεύτερο, δεν είναι πάντοτε σχετικό με την επιδίωξη του πρώτου...
Αγανάκτησα
-Ηδιαφορά ανάμεσα στους αγανακτισμένους (χωρίς εισαγωγικά) και στους «αγανακτισμένους» (με εισαγωγικά): oι αγανακτισμένοι χωρίς εισαγωγικά είναι εκατοντάδες χιλιάδες φρέσκοι άνθρωποι που δεν θεωρούν ότι τους αξίζει η Ελλάδα που ζουν.
-Από την άλλη, οι «αγανακτισμένοι» με εισαγωγικά είναι περίπου 1.000 άτομα, που στήνουν κρεμάλες σαν παλιοί «Αυριανιστές», κρατάνε πανό που γράφουν «Ουστ» σαν τραμπούκοι σχολιαστές σε blogs και γενικά ζητάνε εκδίκηση και μισούν τους πάντες. Δηλαδή ζητούν να επιστρέψουν στην Ελλάδα που ζούσαν μέχρι τώρα.
-Από την άλλη, οι «αγανακτισμένοι» με εισαγωγικά είναι περίπου 1.000 άτομα, που στήνουν κρεμάλες σαν παλιοί «Αυριανιστές», κρατάνε πανό που γράφουν «Ουστ» σαν τραμπούκοι σχολιαστές σε blogs και γενικά ζητάνε εκδίκηση και μισούν τους πάντες. Δηλαδή ζητούν να επιστρέψουν στην Ελλάδα που ζούσαν μέχρι τώρα.
-Γι’ αυτό τα media συνεχίζουν να ασχολούνται, να φωτογραφίζουν και να γράφουν τους «αγανακτισμένους» (με εισαγωγικά).
-Προφανώς διότι αυτοί είναι οι πελάτες τους. Αυτούς μπορούν να κατανοήσουν και να ταξινομήσουν εύκολα. Με αυτούς μιλάνε την ίδια γλώσσα. Επειδή πρόκειται για το ίδιο ακριβώς είδος: με εισαγωγικά. Που ως γνωστόν αναιρούν κάθε κυριολεξία.
-Γιατί οι ίδιοι «αγανακτισμένοι με εισαγωγικά», που τώρα μουτζώνουν τη Βουλή, είναι αυτοί που ζήταγαν ρουσφέτια. Οι ίδιοι «αγανακτισμένοι» που βρίζουν τώρα την «Παγκόσμια Διακυβέρνηση» και τις τράπεζες είναι αυτοί που έπαιρναν διακοποδάνεια. Οι ίδιοι που κατηγορούν τώρα τους κερδοσκόπους έπαιζαν στο Χρηματιστήριο.
-Μετάφραση: γι’ αυτό και είναι οι μόνοι που αντιδρούν με απειλές και υστερία, σαν απατημένες γκόμενες. Διότι είναι απατημένες γκόμενες. Που οι πρώην σύντροφοί τους, οι πολιτικοί, τους παράτησαν ζητώντας τους να ακολουθήσει ο καθένας το δρόμο του, γιατί δεν υπάρχει πλέον λεία να μοιραστούν.
-Με άλλα λόγια, οι αγανακτισμένοι (με εισαγωγικά) είναι η Ελλάδα στην οποία δεν θέλουν να ζουν οι εκατοντάδες χιλιάδες φρέσκοι αγανακτισμένοι άνθρωποι (χωρίς εισαγωγικά) που πλημμυρίζουν τις πλατείες.
-Και το γεγονός ότι τους έχουν πάλι μέσα στα πόδια τους είναι ένας ακόμα λόγος να αγανακτούν. Χωρίς εισαγωγικά.
-Προφανώς διότι αυτοί είναι οι πελάτες τους. Αυτούς μπορούν να κατανοήσουν και να ταξινομήσουν εύκολα. Με αυτούς μιλάνε την ίδια γλώσσα. Επειδή πρόκειται για το ίδιο ακριβώς είδος: με εισαγωγικά. Που ως γνωστόν αναιρούν κάθε κυριολεξία.
-Γιατί οι ίδιοι «αγανακτισμένοι με εισαγωγικά», που τώρα μουτζώνουν τη Βουλή, είναι αυτοί που ζήταγαν ρουσφέτια. Οι ίδιοι «αγανακτισμένοι» που βρίζουν τώρα την «Παγκόσμια Διακυβέρνηση» και τις τράπεζες είναι αυτοί που έπαιρναν διακοποδάνεια. Οι ίδιοι που κατηγορούν τώρα τους κερδοσκόπους έπαιζαν στο Χρηματιστήριο.
-Μετάφραση: γι’ αυτό και είναι οι μόνοι που αντιδρούν με απειλές και υστερία, σαν απατημένες γκόμενες. Διότι είναι απατημένες γκόμενες. Που οι πρώην σύντροφοί τους, οι πολιτικοί, τους παράτησαν ζητώντας τους να ακολουθήσει ο καθένας το δρόμο του, γιατί δεν υπάρχει πλέον λεία να μοιραστούν.
-Με άλλα λόγια, οι αγανακτισμένοι (με εισαγωγικά) είναι η Ελλάδα στην οποία δεν θέλουν να ζουν οι εκατοντάδες χιλιάδες φρέσκοι αγανακτισμένοι άνθρωποι (χωρίς εισαγωγικά) που πλημμυρίζουν τις πλατείες.
-Και το γεγονός ότι τους έχουν πάλι μέσα στα πόδια τους είναι ένας ακόμα λόγος να αγανακτούν. Χωρίς εισαγωγικά.
Νίκος Ζαχαριάδης
Φωτεινή ταμπέλα στη Λυών. Είναι πραγματική!
Μετάφραση της πραγματικής ταμπέλας που έγραψε μία γυναίκα στη Λυών της Γαλλίας! Δείτε τι λέει...
Επιστολή προς άνδρες: Tο προστατευτικό κάλυμμα όρχεων χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά το 1874 στο χόκεϊ επί πάγου... Και η πρώτη προστατευτική κάσκα μοτοσυκλέτας χρησιμοποιήθηκε το 1974. Επομένως οι άντρες χρειάστηκαν εκατό χρόνια για να καταλάβουν πως και ο εγκέφαλος είναι σημαντικός.
Πέμπτη 2 Ιουνίου 2011
Αφιερωμένη στον Ευριπίδη Κλεώπα
Η βραδιά της 3ης Ιουνίου, Παρασκευής στον κήπο του λαού (και του αείμνηστου Art Cafe)... αναφορά στο έργο του Κύπριου και συμπολίτη (πλέον) Ευριπίδη Κλεώπα... Οκτώ και μισή το βράδυ, σ' ένα εξαιρετικό περιβάλλον, με κεντρικό ομιλητή τον ποιητή Κυριάκο Χαραλαμπίδη... Αναφορά στο έργο του ποιητή και υπηρέτη των γραμμάτων Ευριπίδη... Και με ήχους μουσικής από την Φιόρη Μεταλληνού και τον Σάκη Κοντονικόλα... Οργάνωση από την Εταιεία Κερκυραϊκών Σπουδών...
Προοιωνίζεται μία ατμοσφαιρική καλοκαιρινή βραδιά για έναν πολύ καλό φίλο... Την περιμένουμε...
Προοιωνίζεται μία ατμοσφαιρική καλοκαιρινή βραδιά για έναν πολύ καλό φίλο... Την περιμένουμε...
Διαβαστε Περισσοτερα...
ΜΗΠΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΤΡΕΛΑΘΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ???????
Η μπόχα από το σβησμένο πούρο του lifestyle
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ
Toυ ΚΩΣΤΑ ΒΑΞΕΒΑΝΗ
(Μέσω του ιστολογίου του ΚΩΣΤΑ Δ. ΚΑΒΒΑΘΑ)
Και ξαφνικά το lifestyle σβήνει, αναδύοντας αυτή την μπόχα που αναδύει το βίαια σβησμένο πούρο. Σε λίγο δεν θα υπάρχει ούτε δούλος για να καθαρίσει τα τασάκια. Η αυτοκρατορία της (ξασμένης) τρίχας και του (θεοποιημένου) κώλου μετατρέπεται σε μια γραφειοκρατία που καταγράφει ακάλυπτες επιταγές και παλιές αποδείξεις από Λουί Βιτόν. Τα περιοδικά της λάμψης, πάνε για πολτοποίηση. Κλείνουν. Το χειρότερο είναι πως τα μόνα που πιθανόν να επιβιώσουν είναι αυτά που θα κυκλοφορήσουν για να περιγράφουν την πτώση των μεγιστάνων που καταρρέουν.
Τετάρτη 1 Ιουνίου 2011
ενας νεος φωτογράφος
Τότε ήταν δεκαοκτώ χρονών. Στα επόμενα χρόνια μεχρι σήμερα ο Αλέξανδρος Παπαδόπουλος ασχολείται με τη φωτογραφία, πειραματίζεται, μαθαίνει. Στις φωτογραφίες του πολύ συχνά φωτογραφίζει την περιοχή της κοινής καταγωγής μας, τις γύρω αλλα και πιο μακρινές περιοχές περιοχές, τοπία, τους φίλους του (στην βραβευμενη φωτογραφία κάτω, ο δρομέας που μοιαζει να κυνηγάει τρεχοντας στον/τον/με τον εαυτό του είναι παιδικός του φίλος) και οι κολλητοί του ξερουν πως καποιες μέρες θα φωτογραφηθούν οπωσδήποτε όσο εκείνος θα δοκιμάζει τοπία, ιδέες, καινούριους φακούς και φλας, φώτα και συνθηκες φωτογράφισης - και ξερουν βεβαια ότι ετσι εχουν βγει μερικές απο τις ωραιότερες και πιο αληθινές φωτογραφίες τους.
Στιγμές, βλεμματα, κινήσεις, σε φωτογραφίες που όσο τις βλεπω και ξερω πως όλα τα κανει ο ίδιος (δεν είναι ευκολο να οργανωθεί και να υλοποιηθεί από εναν άνθρωπο μια φωτογράφιση) τον θαυμαζω κι ακόμα περισσότερο όταν σκεφτομαι ότι είναι αυτοδίδακτος και τόσο νεος ώστε να μπορεί να μάθει και τόσα πολλά ακόμη.
Μεχρι σήμερα δημοσίευσε φωτογραφίες του σε ηλεκτρονικό περιοδικό μουσικής, πήρε δύο βραβεία φωτογραφίας σε διαγωνισμούς (Φυσικό περιβάλλον-ΠΕΛΛΑ NEWS, Capture the moment Επετειακός διαγωνισμός για τα 2500 χρόνια του μαραθωνίου-NIKE Hellas). Έχει σπουδάσει εφαρμοσμένη πληροφορική στην διοίκηση και την οικονομία ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας. Αυτήν την περίοδο παρακολουθεί σεμινάρια φωτογραφίας.
Αυτή η φωτογραφία του βραβευτηκε στον επετειακό για τα 2500 χρόνια του μαραθωνίου διαγωνισμό φωτογραφίας της NIKE. Αυτήν είδα το Πασχα κι ενώ μέχρι τότε τον ήξερα μονάχα κολλητό φίλο του ανηψιού μου τον γνώρισα και ως φωτογράφο και έτσι ήθελα να σας τον γνωρίσω κι απο δω.
Περισσότερες φωτογραφίες του μπορείτε να δείτε κλικάροντας εδώ
(αυτό το φράγμα ήταν άραγε που κάποτε έσπασε
και πλημμυρήσαμε όλοι στον καμπο, κατω απο την Έδεσσα;
να θυμηθώ να ρωτήσω)
Ένας Master του Photoshop. Αναρτήθηκε από bloggeridis Ο κύριος Baojun Yuan είναι μέλος της ένωσης φωτογράφων στην Κίνα και έχει αποκτήσει στον σεβαστό όλων των κατοίκων της πόλης του. Γιατί; Κατά την διάρκεια των τελευταίων 9 χρόνων, ο κ. Yuan έχει επισκευάσει πάνω από 2000 παλιές φωτογραφίες για τους κατοίκους, δωρεάν. Το γεγονός αυτό δεν εκπλήσσει ιδιαίτερα εκτός και εάν αναλογιστείτε ότι μιλάμε για έναν 76χρονο(!) που έμαθε photoshop όταν ήταν 60 ετών. Ο κ. Yuan έμαθε την τέχνη της επιδιόρθωσης από έναν ειδικό και σύντομα αποδείχτηκε ότι ήταν καλύτερος από τον δάσκαλό του. Θεωρώντας ότι η επιδιόρθωση παλιών φωτογραφιών είναι πολύ ακριβή για τους περισσότερους από τους κατοίκους, ο κ. Yuan αγόρασε έναν υπολογιστή και ένα σαρωτή και άρχισε να επιδιορθώνει τις φωτογραφίες χωρίς καμία χρέωση. Σύμφωνα με τον ίδιο "ο δάσκαλός μου μου έμαθε το πως να επισκευάζω τις φωτογραφίες, αλλά ξέχασε να μου πει πώς να χρεώνω!". You might also like:
Ο κύριος Baojun Yuan είναι μέλος της ένωσης φωτογράφων στην Κίνα και έχει αποκτήσει στον σεβαστό όλων των κατοίκων της πόλης του. Γιατί; Κατά την διάρκεια των τελευταίων 9 χρόνων, ο κ. Yuan έχει επισκευάσει πάνω από 2000 παλιές φωτογραφίες για τους κατοίκους, δωρεάν. Το γεγονός αυτό δεν εκπλήσσει ιδιαίτερα εκτός και εάν αναλογιστείτε ότι μιλάμε για έναν 76χρονο(!) που έμαθε photoshop όταν ήταν 60 ετών.
Ο κ. Yuan έμαθε την τέχνη της επιδιόρθωσης από έναν ειδικό και σύντομα αποδείχτηκε ότι ήταν καλύτερος από τον δάσκαλό του...............
"Επίγεια σοφία"
"Οι άνθρωποι είναι συντηρητικοί ως προς αυτό που κατέχουν και επαναστάτες ως προς αυτό που κατέχουν οι άλλοι."
Malcolm de Chazal, 1902-1981, Φιλόσοφος από τον Μαυρίκιο
"Μέσα στην αναμπουμπούλα της επανάστασης, άνθρωποι που δεν ξέρουν να κρατάνε ένα κουπί, παίρνουν στα χέρια τους το τιμόνι."
Pierre Claude Boiste, 1765-1824, Γάλλος λεξικογράφος
Μιχαήλ Μπακούνιν, 1814-1876, Ρώσος αναρχικός
Διαβαστε Περισσοτερα...
Τρίτη 31 Μαΐου 2011
Διάκριση Μάρκου Κυπριανού στην Photometria
Αγαπητοί φίλοι,
θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι η φωτογραφία του φίλτατου Μάρκου Κυπριανού, μέλους της Φωτογραφικής Λέσχης Κέρκυρας, βραβεύτηκε στον διαδικτυακό διαγωνισμό φωτογραφίας του ιστοχώρου Photometria.gr.
θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι η φωτογραφία του φίλτατου Μάρκου Κυπριανού, μέλους της Φωτογραφικής Λέσχης Κέρκυρας, βραβεύτηκε στον διαδικτυακό διαγωνισμό φωτογραφίας του ιστοχώρου Photometria.gr.
Καμάρι για όλους μας ...
φίλε Μάρκο .... εις ανώτερα!!!!!
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)