Σάββατο, 2 Ιανουαρίου 2010

Γιατί ο Αϊ Βασίλης δεν υπάρχει((Συγκλονιστικοί υπολογισμοί απο έναν εγκεφαλικό φίλο ....))

"Ω έλατο ω έλατο μ' αρέσεις πως μ' αρέσεις..."





Σαν αποτέλεσμα αιτήσεων πολλών χιλιάδων φίλων, και με τη βοήθεια έρευνας του πασίγνωστου επιστημονικού περιοδικού ΣΠΑΥ, είμαστε στην ευχάριστη θέση να παρουσιάσουμε τα αποτελέσματα σχετικά με τον Άγιο Βασίλη.

Καταρχήν, κανένα γνωστό είδος τάρανδου δεν πετά. Παρόλο που υπάρχουν 300.000 είδη ζωντανών οργανισμών που ακόμα δεν έχουν καταχωρηθεί (τα περισσότερα έντομα και μικροοργανισμοί), αυτό δε σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι υπάρχει ιπτάμενος τάρανδος, τον οποίο απ` ότι φαίνεται μόνο ο Άγιος Βασίλης έχει δει.

Υπάρχουν περίπου 2 δις παιδιά (κάτω των 18) στον κόσμο. Επειδή ο Άγιος Βασίλης προφανώς δεν επισκέπτεται Μουσουλμάνους, Ινδουιστές, Εβραίους και Βουδιστές, ο φόρτος εργασίας του περιορίζεται στο 15% του συνολικού 378 εκ.

Σύμφωνα με το διεθνές Γραφείο Καταγραφής Πληθυσμών, με μέσο όρο 3.5 παιδιών ανά σπίτι, έχουμε 91,8 εκ. Σπιτικά. Μπορούμε να υποθέσουμε ότι υπάρχει τουλάχιστον ένα καλό παιδί ανά σπίτι που αξίζει να πάρει δώρο σύμφωνα με την Παράδοση.

Ο Άγιος Βασίλης έχει μόλις 31 ώρες για να δουλέψει, κι αυτό χάρη στη διαφορά ώρας και την περιστροφή της γης, θα υποθέσουμε ότι ταξιδεύει από ανατολάς προς δυσμάς (που είναι και το πιο λογικό μιας και τόσα χρόνια κάνει αυτή τη δουλειά) αυτό μας κάνει 822.6 επισκέψεις το δευτερόλεπτο. Δηλαδή, για κάθε χριστιανικό σπίτι με ένα καλό παιδί, ο Άγιος Βασίλης έχει 1/1000στό του δευτερολέπτου να παρκάρει το έλκηθρο, να κατέβει, να πηδήξει από την καμινάδα, να αφήσει τα δώρα στα παπούτσια του καθενός, να βάλει κάποια δώρα κάτω από το δέντρο, να φάει το κομμάτι της πίτας του, να ξανανέβει την καμινάδα, να ξαναμπεί στο έλκηθρο και να φύγει για το επόμενο σπίτι.

Αν υποθέσουμε ότι αυτές οι 91.8 εκατομμύρια επισκέψεις ισαπέχουν μεταξύ τους (χάριν υπολογισμών), μιλάμε για απόσταση 0.78 μιλιά ανά σπίτι, συνολικό ταξίδι 75.5 εκατομμύρια μίλια, και χωρίς να μετράμε τις στάσεις για να κάνει την "ανάγκη" του! Αυτό σημαίνει λοιπόν ότι το έλκηθρο τρέχει με 650 μιλιά το δευτερόλεπτο, 3.000 φορές την ταχύτητα του ήχου.

Συγκριτικά, το πιο γρήγορο μέσο που φτιάχτηκε από τον άνθρωπο κινείται μόλις με 27.4 μίλια το δευτερόλεπτο ενώ ένας κανονικός τάρανδος μπορεί να τρέξει το πολύ με 15 μίλια την ώρα.

Ααα και κάτι άλλο, το φορτίο στο έλκηθρο είναι άλλο ένα ενδιαφέρον σημείο. Με την προϋπόθεση ότι κάθε παιδάκι θα πάρει ένα πακέτο που ζυγίζει μόλις ένα κιλό, το έλκηθρο κουβαλάει περίπου 321.300 τόνους, χωρίς να μετράμε τον ίδιο τον Άγιο Βασίλη ο οποίος λέγεται ότι είναι και χοντρός.

Και δε μετράμε το γεγονός ότι έχει φάει και 91.8 εκ. κομμάτια πίτας. Κανονικά, ένας τάρανδος μπορεί να κουβαλήσει το πολύ 150 κιλά. Ακόμα και αν ο περίφημος ιπτάμενος τάρανδος (βλ. Παρ. #1) μπορούσε να κουβαλήσει 10 φορές περισσότερο βάρος, 8 ή και 9 τάρανδοι σε καμιά περίπτωση δεν φτάνουν. Για την ακρίβεια χρειάζονται 214.200 τάρανδοι.

Αυτό αυξάνει το συνολικό βάρος (και πάλι χωρίς να μετράμε το βάρος του ελκήθρου) σε 353.430 τόνους (4 φορές περισσότερο από το μεγαλύτερο υπερωκεάνιο στον κόσμο) 353.000 τόνοι που κινούνται με 650 μιλιά το δευτερόλεπτο έχουν μια απίστευτη αντίσταση στον αέρα η οποία προκαλεί θερμότητα (όπως στα διαστημόπλοια όταν μπαίνουν στην ατμόσφαιρα της γης).

Το μπροστινό ζευγάρι ταράνδων θα αποσβέσει 14.3 τετράκις εκατομμύρια Joule ενέργειας ανά δευτερόλεπτο. Το καθένα. Με αλλά λόγια, θα εξατμιστούν ακαριαία με εκκωφαντικό θόρυβο, αφήνοντας το ζευγάρι που βρίσκεται από πίσω εκτεθειμένο.

Ολόκληρο το κοπάδι, θα εξατμιστεί μέσα σε 4.26 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Ο Άγιος Βασίλης εν τω μεταξύ, θα πρέπει να αντέχει σε επιτάχυνση 17500.06 φορές μεγαλύτερη της βαρύτητας. Αν ζυγίζει γύρω στα 100 κιλά (και λίγα λέμε) θα γίνει χαλκομανία στο πίσω μέρος του καθίσματός του εξαιτίας των 2.107.007 κιλών αδράνειας.

Αν ο Άγιος Βασίλης υπήρξε ποτέ, τώρα Δεν υπάρχει πια!

Καλά Χριστούγεννα!

Διαβαστε Περισσοτερα...

ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΣΙΓΑΡΟ»



Το τελευταίο τσιγάρο είναι ένας ύμνος για την αξία της ανθρώπινης ζωής και μια ελεγεία της ανεκτίμητης καθημερινότητας.

Στο ρόλο του Simon Gray ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΡΤΣΑΛΑΚΗΣ

Στο ρόλο της Μοίρας- Συνείδησης – Θανάτου η ΙΩΑΝΝΑ ΔΕΛΑΚΟΥ

ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ :Θανάσης Θεολόγης


Διαβαστε Περισσοτερα...

Η Νήσος


Από τις καλύτερες ελληνικές της τελευταίας σοδειάς. Κι εννοώ τις ψυχαγωγικές Ωστόσο, η Νήσος ως ψυχαγωγική και διασκεδαστική μπορεί και λέει εκείνα που θέλει και συγχρόνως το κάνει με απόλυτη συνείδηση ότι κάνει ψυχαγωγικό κινηματογράφο και ότι απευθύνεται σε κοινό. Ο Χρήστος Δήμας δείχνει πολύ συνειδητός και ότι πράγματι ξέρει. Και ως αποτέλεσμα ετούτη είναι η καλύτερή του. Οι ηθοποιοί παίζουν εξαιρετικά και δεν προλαβαίνουμε να μετράμε παρουσίες. η Τανια Τρυπη για έμενα ήταν αποκάλυψή γιατί τσαλάκωσε και λίγο την εικόνα της ωραίας,ο Βλαδίμηρος Κυριακίδης,Καστάνη,Μιχάλη Μαρίνο,πάρα πολύ καλοί μπράβο............. να πάτε να την δείτε

Διαβαστε Περισσοτερα...

14 Ιανουαρίου 2010: Η τηλεόρασή μας αλλάζει...

1



Τη συγκεκριμένη μέρα κάτι αλλάζει, κάτι νέο μπαίνει στη ζωή μας. Καλοσωρίζουμε τη ψηφιακή τηλεόραση.

Την Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2010 θα αρχίσουν να εκπέμπουν ψηφιακά τα ιδιωτικά κανάλια εθνικής εμβέλειας (MEGA, ALPHA, ANTENNA, ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ TV, ALTER, ΣΚΑΪ, STAR) στη Θεσσαλονίκη και στην ευρύτερη περιοχή της Κεντρικής Μακεδονίας. Το ψηφιακό σήμα θα καλύψει μία ευρύτατη περιοχή της Κεντρικής Μακεδονίας και πόλεις όπως το Κιλκίς, η Κατερίνη, η Έδεσσα και βέβαια τη Θεσσαλονίκη.

Η διαδικασία μετάβασης στην ψηφιακή τηλεόραση ξεκίνησε βέβαια το Σεπτέμβριο από τον Κορινθιακό κόλπο. Η επέκτασή της θα ολοκληρωθεί σταδιακά σε ολόκληρη την Ελλάδα. Μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2010, αναμένεται να ξεκινήσει η εκπομπή ψηφιακού σήματος στην Αθήνα, από τα κέντρα εκπομπής Υμηττού και Αίγινας, στην Λάρισα και στην Πάτρα. Με οδηγία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όλες οι ευρωπαϊκές χώρες, ανάμεσά τους και η Ελλάδα, προτρέπονται να σταματήσουν την προβολή των αναλογικών προγραμμάτων τους έως το τέλος του 2012. Σύντομα η ΕΡΤ θα προχωρήσει σε αντίστοιχες ενέργειες για την έναρξη της ψηφιακής μετάδοσης και για τα δημόσια κανάλια.

Για να απολαύσουν τα οφέλη της ψηφιακής τεχνολογίας οι τηλεθεατές θα χρειαστεί να προμηθευτούν αποκωδικοποιητές που κυκλοφορούν ήδη στο εμπόριο σε χαμηλές τιμές ή τηλεοράσεις που υποστηρίζουν την τεχνολογία MPEG4.


Η μεγάλη πλειοψηφία των τηλεοράσεων που κυκλοφορεί τους τελευταίους μήνες διαθέτει ενσωματωμένο αποκωδικοποιητή, χρειάζεται να βεβαιώνεστε όμως ότι είναι (και) MPEG4 και όχι (μόνο) MPEG2. Ο ψηφιακός δέκτης πλέον δεν είναι απλά μια συσκευή αναδιαμόρφωσης που περνάει κάθε παρεμβολή, είδωλο ή ανάκλαση κατευθείαν στην οθόνη. Το σήμα είναι «θωρακισμένο» με πολλούς τρόπους ώστε να διατηρείται σταθερή η ποιότητα της εικόνας.

Επιπλέον δεν απαιτείται αγορά νέας τηλεόρασης για τη λήψη του ψηφιακού σήματος. Ακόμα και με την παλιά σας τηλεόραση είναι δυνατό να βλέπετε ψηφιακά αρκεί να συνδέσετε έναν απλό αποκωδικοποιητή που υποστηρίζει το σύστημα εικόνας MPEG-4.Το κόστος για έναν απλό αποκωδικοποιητή που αναβαθμίζει την τηλεόρασή σας με μια απλή σύνδεση είναι μικρό και υπολογίζεται γύρω στα 50 ευρώ.

Το μεγαλύτερο όμως πλεονέκτημα για τον τηλεθεατή θα είναι η κορυφαία ποιότητα εικόνας και ήχου που θα απολαμβάνουμε όλοι δωρεάν.Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε τη διεύθυνση http://www.digea.gr/.

Βασικό στοιχείο είναι ότι μέχρι να ολοκληρωθεί η μετάβαση στην ψηφιακή τηλεόραση στην περιοχή που διαμένετε μπορείτε να βλέπετε τηλεόραση και χωρίς αποκωδικοποιητή. Όταν σταματήσει εντελώς η εκπομπή αναλογικού τηλεοπτικού σήματος και δεν έχετε φροντίσει να προμηθευτείτε αποκωδικοποιητή ή τηλεόραση με αποκωδικοποιητή, δεν θα έχετε πλέον εικόνα στην τηλεόρασή σας.

Πηγή: Digea.gr

Διαβαστε Περισσοτερα...

Παρασκευή, 1 Ιανουαρίου 2010

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ 2010

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ 2010

Διαβαστε Περισσοτερα...

Ανέκδοτο

Στο φανάρι σταματά μια BMW 735, και την πλησιάζει κουτσαίνοντας ένας ζητιάνος με λερωμένα σκισμένα ρούχα, ξυπόλυτος, αξύριστος, φαλακρός, χωρίς μισά δόντια, ο οποίος απλώνει το χέρι:

-Κύριε σας παρακαλώ δώστε μου λίγα λεπτά για να πάρω κάτι να φάω.....


Ο οδηγός τον κοιτάζει με ξαφνιασμένο βλέμμα, και του λέει
:


-Αν θα σου δώσω 50 ευρώ, πες μου την αλήθεια, θα τα ξοδέψεις σε ποτά και τσιγάρα;


-Μα τι λέτε κύριε, είμαι 48 χρονών και ποτέ δεν κάπνιζα, ούτε έπινα.

-Καλά, αν θα σου δώσω 100 ευρώ, θα πας σε μπουρδέλο έ; και θα τα δώσεις όλα στις πουτάνες, έτσι δεν είναι;


-Μα τι λέτε κύριε, είμαι 48 χρονών, είκοσι χρόνια παντρεμένος με 2 παιδιά, και ποτέ δεν πήγα με άλλη γυναίκα.

-Τότε άκου τι θα κάνουμε. Θα σε πάω στο σπίτι μου, και θα πω στη γυναίκα μου να μας σερβίρει ένα πλούσιο τραπέζι και στο τέλος θα σου δώσω και 200 ευρώ. Συμφωνείς;


-Μα κύριε ντρέπομαι, κοιτάξτε τα χάλια μου, τι θα πει η κυρία σας;


-Χέστηκα για το τι θα πει η βλαμμένη.

Εγώ θέλω να δει πως καταλήγουν οι άντρες που δεν καπνίζουν, δεν πίνουν, και δεν πάνε με πουτάνες.....

Διαβαστε Περισσοτερα...

Στο φανάρι σταματά μια BMW


Στο φανάρι σταματά μια BMW 735, και την πλησιάζει κουτσαίνοντας ένας ζητιάνος με λερωμένα σκισμένα ρούχα, ξυπόλυτος, αξύριστος, φαλακρός, χωρίς μισά δόντια, ο οποίος απλώνει το χέρι:
-Κύριε σας παρακαλώ δώστε μου λίγα λεπτά για να πάρω κάτι να φάω.....

οδηγός τον κοιτάζει με ξαφνιασμένο βλέμμα, και του λέει
:

-Αν θα σου δώσω 50 ευρώ, πες μου την αλήθεια, θα τα ξοδέψεις σε ποτά και τσιγάρα;

-Μα τι λέτε κύριε, είμαι 48 χρονών και ποτέ δεν κάπνιζα, ούτε έπινα.

-Καλά, αν θα σου δώσω 100 ευρώ, θα πας σε μπουρδέλο έ; και θα τα δώσεις όλα στις πουτάνες, έτσι δεν είναι;

-Μα τι λέτε κύριε, είμαι 48 χρονών, είκοσι χρόνια παντρεμένος με 2 παιδιά, και ποτέ δεν πήγα με άλλη γυναίκα.

-Τότε άκου τι θα κάνουμε. Θα σε πάω στο σπίτι μου, και θα πω στη γυναίκα μου να μας σερβίρει ένα πλούσιο τραπέζι και στο τέλος θα σου δώσω και 200 ευρώ. Συμφωνείς;

-Μα κύριε ντρέπομαι, κοιτάξτε τα χάλια μου, τι θα πει η κυρία σας;


-Χέστηκα για το τι θα πει η βλαμμένη.

Εγώ θέλω να δει πως καταλήγουν οι άντρες που δεν καπνίζουν, δεν πίνουν, και δεν πάνε με πουτάνες.....

Διαβαστε Περισσοτερα...

Πώς μετριέται ο αριθμός των οχημάτων που περνούν απ' τους σταθμούς διοδίων;





Η μέτρηση των οχημάτων στους σταθμούς διοδίων πραγματοποιείται με ένα μηχάνημα που λεγεται φωρατής και το οποίο έχει τη δυνατότητα να ανιχνεύει ηλεκτρομαγνητικά κύματα.

Είναι αυτό που βλέπουμε στην επιφάνεια του οδοστρώματος και μοιάζει σα να έχει χαραχτεί ο δρόμος...

Διαβαστε Περισσοτερα...

Πώς να γίνετε θηλυκό Άβαταρ...

Απολαύστε στο παρακάτω βίντεο ένα μοναδικό τρόπο για να μεταμορφωθείτε σε θηλυκό Άβαταρ...

Διαβαστε Περισσοτερα...

Χρονια πολλα φιλοι μου

Διαβαστε Περισσοτερα...

ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΟΔΗΓΟΙ, σου λεει μετά - ΑΝΔΡΕΣ ΟΔΗΓΟΙ, σου λεει μετά



1. Οι καθρέφτες του αυτοκινήτου δεν υπάρχουν για να φτιάχνετε το μακιγιάζ σας.

Το μακιγιάζ το φτιάχνουμε άψογο στο σπίτι μας και έτσι δεν χρειάζεται ούτε επιδιόρθωση, ούτε έλεγχο. Αντίθετα, μερικοί-μερικοί περίεργοι καρφώνονται στον καθρέφτη για να βλέπουν ποιος οδηγεί στο πίσω αυτοκίνητο και αν είναι γυναίκα, μπορεί να στρώσουν και το μαλλί στον καθρέφτη.

2. Η αριστερή λουρίδα δεν έχει όριο ταχύτητας 50 Χμ.

Αυτό λέω κι εγώ και με εκνευρίζουν μερικοί που πιάνουν την αριστερή λωρίδα στην παραλιακή και πηγαίνουν με 50 και με υποχρεώνουν να τους προσπερνώ από δεξιά ή να τους ανάβω φώτα. Ειδικά οι οδηγοί του Σαββατοκύριακου, είναι το κάτι άλλο!

3. Η σωστή θέση οδήγησης δεν είναι αυτή που κολλάς το κάθισμα στο τιμόνι.

Σωστός, έτσι οδηγούν οι κύριοι που έλεγα παραπάνω, που πάνε με 50 στην αριστερή.

4. Υπάρχει και το φλας όταν θέλετε να στρίψετε.

Ναι κύριοι, γιατί δεν το χρησιμοποιείτε; Γιατί οι κυρίες είναι συνήθως συνεπείς και το χρησιμοποιούν.

5. Αργά δεν σημαίνει και με ασφάλεια.

Συμφωνώ. Βλέπω τον κύριο που πηγαίνει αργά στην αριστερή ή μεσαία λωρίδα και οι άλλοι πρέπει να ετοιμάζονται για κυκλοφοριακή και ...εγκεφαλική συμφόρηση.

6. Η ευθεία είναι πάντα ο συντομότερος δρόμος.

Μόνον που μερικοί το βράδυ και τις στροφές τις κάνουν ευθείες. Να δεις τι γίνεται στην παραλιακή κάθε βράδυ. Ειδικά όταν έχουν πιεί κάποια (πολλά) ποτηράκια παραπάνω και δεν έχουν το θάρρος και τον ανδρισμό να πουν δεν μπορώ να οδηγήσω, θα πάρω ταξί, ή να με πάει κάποιος φίλος που δεν έχει πιεί. Έτσι πέφτουν πάνω στα άλλα αυτοκίνητα επαγγελματιών και μη, συχνά με θύματα. Και προκειμένου να αποζημιωθεί ο οδηγός που έπαθε την ζημιά, δεν αναφέρεται πουθενά ότι ο άλλος οδηγός ήταν μεθυσμένος, διότι δεν θα τον κάλυπτε η ασφάλεια και ο άτυχος ζημιωθείς δεν θα έβρισκε ποτέ το δίκιο του. Τα κενά της νομοθεσίας. Κατά την γνώμη μου θα έπρεπε όποιος κάνει ατύχημα εν ώρα μέθης να του αφαιρείται επί τόπου το δίπλωμα και να έχει το δικαίωμα μετά από 3μηνο, 6μηνο να ξαναδώσει εξετάσεις. Έτσι για να σεβόμαστε τους γύρω μας και να μην σκορπάμε τον όλεθρο.

7. Το φρένο δεν είναι τηλέφωνο.

Το ίδιο ισχύει και για τους κυρίους και να προσθέσω ότι συχνά και ιδίως στα επαγγελματικά φορτηγάκια τα φώτα δεν λειτουργούν ή είναι σπασμένα και έτσι εγώ πρέπει να κάνω τον μάντη για να καταλάβω πότε πρόκειται να φρενάρει, να στρίψει ή να αλλάξει λωρίδα!

8. Το τιμόνι υπάρχει για να στρίβετε.

...αφού ανάψετε το φλάς (αν ανάβει...)

9. Το ταμπλό δεν είναι σύνθετο.

...για να βάζετε κομπολόγια, φωτογραφίες από όλο το σόι, κ.λ.π. κ.λ.π.

10. Η πίσω εταζέρα δεν είναι ράφι σε κουκλόσπιτο.

...για να βάζετε τα εργόχειρα της κυρίας σας (μαξιλαράκια, σεμεδάκια, κ.λ.π.)

Πηγή: sxeseis.gr

Διαβαστε Περισσοτερα...
Bookmark and Share