Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2014

LONDON FLAVOUR Είναι ώρα Pimm’s




Από τον Διονύση Ματιάτο
Μόνον έκπληξη δεν αποτελεί το γεγονός ότι η Ελλάδα θα είναι η πρώτη αγορά που θα φιλοξενήσει το Pimm's εκτός του Ηνωμένου Βασιλείου, αν αναλογιστεί κανείς τις διαστάσεις που έχει πάρει η τάση των κοκτέιλ και των mixed drinks στη χώρα μας.
Το λανσάρισμα του Pimm's στην Ελλάδα στηρίζεται στην αναπτυσσόμενη τάση των Ευρωπαίων να βγαίνουν για ποτό νωρίς το βράδυ, μεταξύ των ωρών 7 μ.μ. και 10 μ.μ., και να συναντούν τους φίλους τους για χαλαρή κουβέντα. Αποτελέσματα ερευνών έχουν δείξει πως αυτό ισχύει και στην Ελλάδα. Ο βασικός λόγος που οι Ελληνες βγαίνουν νωρίς το βράδυ είναι για να συναντηθούν με την παρέα τους (71%) και για να χαλαρώσουν (55%). Στην Αγγλία, αυτό είναι παράδοση εδώ και χρόνια. Οπως θα έλεγαν οι Αγγλοι, «Everything stops for Pimm's o' clock», που σημαίνει σε ελεύθερη απόδοση «Σταματήστε ό,τι κάνετε. Φύγετε από τη δουλειά! Ηρθε η ώρα για φίλους. Ηρθε η ώρα για Pimm's!»
Το Pimm's δημιουργήθηκε από τον James Pimm το 1840 και κατέστη δημοφιλές από το ομώνυμο διάσημο μπαρ οστρακοειδών του στο Λονδίνο, όπου συνόδευε ποιοτικό φαγητό και χαλαρή κουβέντα μεταξύ φίλων δημιουργώντας μια μοναδική ατμόσφαιρα. Τα συστατικά του δημοφιλούς βρετανικού ποτού είναι τα εξής: Βάση από τζιν αναμειγμένη με τη μυστική συνταγή του από βότανα, μπαχαρικά και φρούτα. Εμείς είχαμε τη δυνατότητα να απολαύσουμε το Pimm's σε ένα κοκτέιλ που έχει την ονομασία Pimm's Fizz και σας προτείνουμε να το ζητήσετε από τον bartender ή ακόμη και να το φτιάξετε στο σπίτι για να το απολαύσετε με την παρέα σας στη βεράντα.
Σύμφωνα με την εταιρεία, το καλύτερο σερβίρισμα για το Pimm's είναι σε κανάτα! Ωστόσο, αν οι φίλοι σας αργήσουν να έρθουν, τότε μπορεί να σερβιριστεί και ως ατομικό long drink.
Pimm's Fizz
Για να ετοιμάσετε και εσείς το Pimm's Fizz στο σπίτι, αναμειγνύετε 1 μέρος Pimm's με 2 μέρη αναψυκτικού lemon lime, πολύ πάγο, 2 φέτες αγγουριού, λίγο λεμόνι και γαρνίρετε με ένα κλωναράκι δυόσμου.

Διαβαστε Περισσοτερα...

Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2014

Τριάντα χρόνια από τον θάνατο του Γιάννη Σκαρίμπα



«Κάθε βιβλίο του Σκαρίμπα είναι μια κραυγή οδύνης για ό,τι κακό μπορεί να κρύβει ο άνθρωπος, αλλά κι ένας διάτορος αλαλαγμός χαράς και ενθουσιασμού για την αστείρευτη ζωική ορμή που αναγεννά τον άνθρωπο» έγραφε στις 3 Απριλίου του 1939 στο Ελεύθερον Βήμα η διαφημιστική καταχώριση των εκδόσεων Γκοβόστη για το Σόλο του Φίγκαρω του Γιάννη Σκαρίμπα. Ο εκκεντρικός, γραφικός, σουρεαλιστής, αιρετικός, τολμηρός, αταξινόμητος, θυμόσοφος, είρωνας, καυστικός, προκλητικός συγγραφέας της Χαλκίδας κυκλοφορούσε το δεύτερο μυθιστόρημά του. Είχε προηγηθεί ο Μαριάμπας (1935) και τα διηγήματα Το θείο τραγί (1933). Είχε πάρει το πρώτο βραβείο του διαγωνισμού διηγήματος του περιοδικού Ελληνικά Γράμματα το 1929. Δεν ήταν άγνωστος.

Γεννημένος στην Αγία Ευθυμία Παρνασίδας, ο Σκαρίμπας ταυτίστηκε με τη Χαλκίδα, όπου πέθανε στις 21 Ιανουαρίου 1984. Εκεί εγκαταστάθηκε μετά τον γάμο του με την Ελένη Κεφαληνίτη, το 1919, άνοιξε τελωνειακό γραφείο, απέκτησε πέντε παιδιά, ταξίδεψε ελάχιστα και έζησε μια ζωή δημιουργώντας έργα αιφνιδιαστικά, πρωτότυπα, ανεξάρτητα από σχολές και ρεύματα, μνημεία μιας τέχνης «χειροποίητης». Με τα χρόνια ανέπτυξε με τη Χαλκίδα μια σχέση ερωτική, η πόλη έγινε τόπος εσωτερικός, τόπος της ουτοπίας, η Χαλκίδα κατέληξε σύμβολο του Σκαρίμπα και ο Σκαρίμπας έγινε «ο ιδαλγός της Χαλκίδας».

Ποιητής, πεζογράφος, θεατρικός συγγραφέας, βιβλιοκριτικός, ιστορικός του 1821, αρθρογράφος και επιστολογράφος, μανιώδης καραγκιοζοπαίχτης, υπονομευτής της γλώσσας και της σύμβασης, ο Σκαρίμπας δεν θέλησε να ανήκει πουθενά. Σουρεαλιστής χωρίς να ενταχθεί ποτέ στην παρέα των σουρεαλιστών, πολέμιος της ρεαλιστικής γραφής και της ηθογραφίας, χρησιμοποιεί τη γλώσσα με τρόπο αναρχικό και παράδοξο, σαν παρωδία της γλώσσας των λογίων. Περιφρονεί τη φόρμα, καταστρέφει τους παραδοσιακούς θεσμούς της αφήγησης, παραβιάζει τη σύνταξη και τη γραμμική της τάξη και καταγράφει την πραγματικότητα όπως εκείνος την εννοεί και την αντιλαμβάνεται πέρα από τους κανόνες της λογικής. Στίχοι του δημοτικού τραγουδιού, παιχνίδια με γλωσσοδέτες, φορμουλαϊκές εκφράσεις του θεάτρου σκιών, παιδικές κουβέντες και ηχομιμητικές λέξεις κεντούν τον λόγο του. Μίμοι, φασουλήδες και Καραγκιόζηδες κατοικούν τους κόσμους του, κόσμους αντεστραμμένους. «Τα γυρίζω ανάποδα για να σταθούνε όρθια» έλεγε.

Στην εποχή του δεν αγνοήθηκε. Κι αν ο ιστορικός της λογοτεχνίας της γενιάς του, ο Κ. Θ. Δημαράς, δεν τον μνημόνευσε στην Ιστορία του, ο Κωστής Μπαστιάς και ο Φώτης Κόντογλου τον υποστήριξαν πολύ. Στη δικτατορία λατρεύτηκε, στη μεταπολίτευση διαβάστηκε πολύ. Το 1976 τιμήθηκε με το Α΄ Κρατικό Βραβείο διηγήματος για τη συλλογή Φυγή προς τα εμπρός (1976). Αργότερα ξεχάστηκε. Για τη φιλολογική έρευνα ήταν στο περιθώριο για χρόνια. Κάτι τα δικαιώματα του έργου του, τα οποία είχε μοιράσει με τρόπο περίτεχνο που δυσχέραινε την επανέκδοσή τους, κάτι που είχε περιπλέξει τα πράγματα εκδίδοντας διαφορετικά έργα με τον ίδιο τίτλο και το ίδιο έργο με διαφορετικούς τίτλους, είχε δυσκολέψει ο ίδιος τη μελέτη του έργου του - ίσως προγραμματικά και σκόπιμα, πάντως εντελώς σκαριμπικά. Το έργο του άρχισε να συγκεντρώνει από τη δεκαετία του 1990 η φιλόλογος Κατερίνα Κωστίου, η οποία επιμελείται τις εκδόσεις των απάντων του που κυκλοφορούν από τις εκδόσεις Νεφέλη.

Σήμερα ο Σκαρίμπας γοητεύει όσους απολαμβάνουν το χιούμορ και την ανατρεπτική γλώσσα του, το αποσπασματικό, το ασυνάρτητο, το παράλογο, το παιγνίδι και τη μετακίνηση από το σοβαρό στο γκροτέσκο. Ιδιαίτερη φωνή της νεοελληνικής λογοτεχνίας, δεν είχε συνεχιστές. Τον πιο γόνιμο διάλογο με το έργο του είχαν ο Θεσσαλονικιός Τόλης Καζαντζής (1938-1991) και ο από το Διδυμότειχο μέτοικος στη Χαλκίδα Ν. Δ. Τριανταφυλλόπουλος, ο εκδότης του Παπαδιαμάντη.

Προετοιμάζοντας το έδαφος για τις εκδηλώσεις που θα εγκαινιάσουν το αναμενόμενο Αρχείο Μελετών Γιάννη Σκαρίμπα στη Χαλκίδα, ο δήμος και πολιτιστικοί φορείς της πόλης διοργανώνουν εκδηλώσεις μνήμης για τα 30 χρόνια από τον θάνατο του Σκαρίμπα που θα πραγματοποιηθούν το Σάββατο 25 και την Κυριακή 26 Ιανουαρίου.

Δείτε εδώ αναλυτικά το πρόγραμμα των εκδηλώσεων.

Διαβαστε Περισσοτερα...

Επιστολή Γιωτόπουλου με αιχμές για τις Αρχές (με άνωθεν ανοχή αν όχι υπόδειξη)



Επιστολή μέσα από τις Φυλακές Κορυδαλλού, έστειλε ο καταδικασθείς ως αρχηγός της «17 Νοέμβρη», Αλέξανδρος Γιωτόπουλοςστην οποία αφήνει αιχμές κατά των Αρχών για το σύστημα χορήγησης αδειών στον Χριστόδουλο Ξηρό, που οδήγησαν στην εξαφάνισή του.
Επιστολή Γιωτόπουλου με αιχμές για τις Αρχές
Στην επιστολή, που έχει ημερομηνία 20 Ιανουαρίου 2014 και δημοσιεύει εφημερίδα Ελευθεροτυπία, ο Γιωτόπουλος μεταξύ άλλων μιλά για τη μεταχείριση του Ξηρού εντός των Φυλακών, επιρρίπτοντας ευθύνες στις Αρχές και την κυβέρνηση, ενώ διερωτάται: «αφού ο Χριστόδουλος είναι τόσο επικίνδυνος τρομοκράτης, γιατί, όταν το 2011 έβαλε φωτιά στο κελί του, αντί να τον τιμωρήσουν όπως θα όφειλαν, τον επιβράβευσαν ικανοποιώντας και τα τρία αιτήματά του, μεταφέροντάς τον στις πτέρυγες; Γιατί του έδωσαν το ελεύθερο να πηγαίνει καθημερινά όπου θέλει, στο αρχιφυλακείο, στους Πυρήνες, στους σημαντικότερους ποινικούς; Ποιος έδωσε διαταγή;».
Διερωτάται ακόμη: «Γιατί στις δύο άδειες του Βασ. Τζωρτζάτου με κατ' οίκον περιορισμό, έξι αυτοκίνητα της Αντιτρομοκρατικής ήταν κάτω από το σπίτι του (τρία στο δρόμο και τρία στους παράδρομους) και τον παρακολουθούσαν, ενώ στον Χριστόδουλο που ήταν σε χωριό δεν υπήρχε κανείς;».
«Όλοι αυτοί οι κύριοι της Αντιτρομοκρατικής, της ΕΥΠ, της κυβέρνησης αλλά και της CIA δεν γνώριζαν ότι ο Χριστόδουλος εδώ και ενάμιση χρόνο είχε πάρει έξι άδειες; Τι έκαναν για να αποτρέψουν την ενδεχόμενη εξαφάνισή του; Τίποτε», καταλήγει.
Η επιστολή εστάλη την ίδια ημέρα με την ανάρτηση του βίντεο του Χριστόδουλου Ξηρού και το κείμενο μανιφέστο με τα οποία απειλεί για επανεμφάνιση στην ένοπλη δράση.

Διαβαστε Περισσοτερα...

Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2014

Ο κόσμος μέσα από τα μάτια των πουλιών


kazani.

earth-from-above-32
Image credits: Judit Kovacs

1. Barcelona

birds-eye-view-aerial-photography-1
Image credits: Aldas Kirvaitis

2. Central Park, New York City

birds-eye-view-aerial-photography-2
Image credits: Sergey Semenov

3. Maze at Longleat, England

birds-eye-view-aerial-photography-4
Image credits: archive.4plebs.org

4. Mexico City

birds-eye-view-aerial-photography-5
Image credits: Pablo Lopez Luz

5. Venice

birds-eye-view-aerial-photography-6
Image credits: Yann Arthus Bertrand

6. Amsterdam

birds-eye-view-aerial-photography-7
Image credits: unknown

7. Giza Pyramids, Egypt

birds-eye-view-aerial-photography-25
Image credits: satimagingcorp.com

8. Niagara Falls, U.S.A.

birds-eye-view-aerial-photography-8
Image credits: thezooom.com

10. Chicago

birds-eye-view-aerial-photography-10
Image credits:  Robert Elves

11. Tulip Fields, The Netherlands

birds-eye-view-aerial-photography-11
Image credits: Normann Szkop

12. Bern

birds-eye-view-aerial-photography-12
Image credits: imgur.com

13. Mangroves in New Caledonia

birds-eye-view-aerial-photography-13
Image credits: Yann Arthus Bertrand

14. Dubai

birds-eye-view-aerial-photography-3
Image credits: unknown

15. Dubrovnik

birds-eye-view-aerial-photography-14
Image credits: Michaelphillipr

9. Namib Desert, Namibia

birds-eye-view-aerial-photography-9
Image credits: SysaWorld Roberto Moiola

16. Paris

birds-eye-view-aerial-photography-15
Image credits: imgur.com

17. Meskendir Valley, Turkey

birds-eye-view-aerial-photography-16
Image credits: Beng Lieu Song

18. Shanghai

birds-eye-view-aerial-photography-17
Image credits: imgur.com

19. Cape Town

birds-eye-view-aerial-photography-18
Image credits: imgur.com

20. Moscow

birds-eye-view-aerial-photography-19
Image credits: imgur.com

21. Athens

birds-eye-view-aerial-photography-20
Image credits: imgur.com

22. Vancouver

birds-eye-view-aerial-photography-21
Image credits: Evan Leeson

23. Male, Maldives

birds-eye-view-aerial-photography-22
Image credits:  Mohamed Abdulla Shafeeg

24. Seattle

birds-eye-view-aerial-photography-23
Image credits: thatcherphotography.com

25. Vatican City

birds-eye-view-aerial-photography-31
Image credits: Randy P

26. Bac Son Valley, Vietnam

birds-eye-view-aerial-photography-26
Image credits: Hai Thinh

27. Marina Bay, Dubai

birds-eye-view-aerial-photography-27
Image credits: airpano.com

28. Rio de Janeiro

birds-eye-view-aerial-photography-28
Image credits: Antonello

29. Terraced Rice Fields, China

birds-eye-view-aerial-photography-29
Image credits: Thierry Bornier

30. A Lake in Pomerania, Poland

birds-eye-view-aerial-photography-30

Διαβαστε Περισσοτερα...

Saratoga Special Stakes - Corfu



Διαβαστε Περισσοτερα...

ΜΑΙΚΛ Ο'ΛΙΡΙ Ο αθυρόστομος Ιρλανδός που κρατά το πηδάλιο


Στο πιλοτήριο της Ryanair το χειριστήριο κρατάει ο Μάικλ Ο'Λίρι. Στα 20 χρόνια που είναι διευθύνων σύμβουλος (CEO), ο ιδιόρρυθμος Ιρλανδός έχει ταυτιστεί με την εταιρεία περισσότερο κι απ' τον αποθανόντα ιδρυτή της, Τόνι Ράιαν.
Ο αθυρόστομος Ιρλανδός που κρατά το πηδάλιο
Τον χρόνο πριν αναλάβει τις τύχες της, πράγμα που συνέβη το 1994 όταν ο Ο'Λίρι ήταν μόλις 33 ετών, η Ryanair είχε μεταφέρει σε 7 δρομολόγια 1.1 εκατ. επιβάτες με 11 αεροσκάφη, ένα μικρό κλάσμα των 1600+ δρομολογίων, 81 εκατ. επιβατών και 301 αεροσκαφών στα οποία διαμορφώνονται τα αντίστοιχα μεγέθη για το 2014.
Ο Ο'Λίρι είχε προφανώς διαβάσει σωστά από τις αρχές της δεκαετίας του '90 τις επερχόμενες συνέπειες της απορρύθμισης της κοινής ευρωπαϊκής αγοράς. Γι' αυτό επέμεινε να αντιγράψει η Ryanair, πρώτη στην Ευρώπη, ό,τι καθιέρωσε η Southest Airlines στις ΗΠΑ απ' τη δεκαετία του 70. Ετσι η Ryanair ακολούθησε το μοντέλο χαμηλού κόστους που την έκανε τη μεγαλύτερη σε επιβατική κίνηση αεροπορική εταιρεία στην Ευρώπη.
Συνεργαζόμενη κυρίως με περιφερειακά, φτηνότερα αλλά με κακές συγκοινωνίες με τον τελικό προορισμό, αεροδρόμια και χρεώνοντας τα πάντα, από τη βαλίτσα μέχρι την εκτύπωση της κάρτας επιβίβασης, η Ryanair κατά τη διάρκεια των ετών απέκτησε αρκετούς ορκισμένους εχθρούς μεταξύ των ταξιδιωτών.
Μπορεί κανείς να μην προτιμά τη Ryanair για άλλο λόγο παρά για την τιμή της, αλλά, όπως οι αριθμοί δείχνουν, οι άλλοι λόγοι είναι δευτερεύοντες. Παρουσιάζοντας ραγδαία εξάπλωση μετά το 1997, οπότε νέα μέτρα απορρύθμισαν κι άλλο τις αερομεταφορές, η Ryanair έγινε μια μηχανή κερδών, διανέμοντας μερίσματα 557 εκατ. ευρώ για το οικονομικό έτος 2013 και συνολικά 1.530 εκατ. ευρώ εντός της τελευταίας πενταετίας.
Ο αθυρόστομος Ιρλανδός που κρατά το πηδάλιο
Πέρα απ' το να διαμορφώσει την κερδοφόρα στρατηγική της Ryanair, ο Μάικλ Ο' Λίρι έδωσε στην εταιρεία πρόσωπο και προσωπικότητα - αντανάκλαση των δικών του χαρακτηριστικών. Το ίδιο συνέβη και με την άσπονδη αντίπαλο Easyjet και τον ιδρυτή της, Στέλιο Χατζηιωάννου ή Sir Stelios. Ο αόρατος δεσμός αυτός ήταν μια απ' τις αιτίες που η διαμάχη του Sir Stelios με την εταιρεία που δημιούργησε είχε σοβαρές συνέπειες στην πορεία της Easyjet τα τελευταία χρόνια.
Οι σπουδές του
Ο Ο' Λίρι γεν­νήθηκε σε μια ευκατάστατη οικογένεια, πήγε στο καλύτερο σχολείο της Ιρλανδίας και σπούδασε λογιστική. Μετά έπιασε δουλειά στη μεγάλη ελεγκτική εταιρεία KPMG, όπου μελέτησε τις δυνατότητες του «παραδείσιου» ιρλανδικού φορολογικού συστήματος και γνώρισε τον -ήδη πλούσιο και έμπειρο στον χώρο του leasing αεροσκαφών- Ράιαν.
Η πορεία της ζωής του Ο' Λίρι εμφανίζεται τελείως διαφορετική για όποιον εμπιστεύεται την αφήγηση του πρωταγωνιστή της. Σύμφωνα με αυτήν, υπήρξε φτωχός, παράτησε το πανεπιστήμιο, δούλεψε σαν μπάρμαν, σέρβιρε τον Ράιαν και άλλαξε η ζωή του. Η πρόκληση και το παιχνίδι με τα νομικά παραθυράκια είναι μέρος της γοητείας του Ο'Λίρι και της εταιρείας του. Ο CEO της Ryanair, που έστησε εταιρεία ταξί αποκλειστικά για να κυκλοφορεί στις λεωφορειολωρίδες του Δουβλίνου, μπορεί να είναι πολλά πράγματα εκτός από δύο: politically correct και σοβαροφανής. Το στόμα του δεν έχει υπάρξει ευγενικό με παραπονούμενους επιβάτες, μέλη κυβερνήσεων, εργάτες που θέλουν μισθούς και δικαιώματα, ανταγωνιστές, δικαστές, φεμινίστριες.
Στον μακρύ κατάλογο προστέθηκαν πρόσφατα και οι μέτοχοι της Ryanair στους οποίους ουσιαστικά απευθυνόταν όταν έκανε δημόσια παράπονα πως η θέση του είναι κακοπληρωμένη, παρότι χάρη σε αυτή έφτιαξε περιουσία άνω του μισού δισεκατομμυρίου ευρώ.
Ο Ιρλανδός μάνατζερ δεν έχει πρόβλημα να κάνει για επικοινωνιακούς λόγους τον κλόουν και να δείχνει μάλιστα να το διασκεδάζει τρελά. Μέχρι και νεκροθάφτης ντύθηκε κάποτε για να κηδεύσει συμβολικά τον ιρλανδικό τουρισμό διαμαρτυρόμενος για αυξήσεις στα τέλη αεροδρομίων.
Ο Ο'Λίρι το 2008 ανέλυε σε δημοσιογράφους στη Γερμανία την ιδέα με την οποία φλέρταρε τότε, αυτός και η Ryanair, για υπερατλαντικές πτήσεις. Τον ρώτησαν αν θα ακολουθηθεί το γνωστό μοντέλο της εταιρείας ή αν θα προστεθεί και χώρος για business class υπηρεσίες. Ο Ο'Λίρι απάντησε ότι έκλινε υπέρ της δημιουργίας πρώτης θέσης γιατί θεωρούσε ότι υπάρχει τουλάχιστον 10-15% μεταξύ των επιβατών που σε τέτοιες διαδρομές θα πλήρωναν οπωσδήποτε για την άνεσή τους.
Η διερμηνέας έκανε το έργο της και, μόλις έκανε παύση και τον κοίταξε, ο Ο'Λίρι πρόσθεσε: «Οπότε, η οικονομική θέση θα είναι πολύ φτηνή και η business class θα έχει κρεβάτια... Και τσιμπ...! Και όλα θα είναι δωρεάν, συμπεριλαμβανομένων των τσιμπ...». Μετά στράφηκε στην κατάπληκτη διερμηνέα του που δεν μετέφρασε λέξη και τη ρώτησε πώς λένε το τσιμπ... στα γερμανικά. Εκείνη του απάντησε κατακόκκινη πως δεν υπάρχει τέτοια λέξη. Δεν χρειάζεται να ξέρει κανείς γερμανικά για να το θεωρήσει ψέμα λόγω σεμνοτυφίας. Ο Ο'Λίρι έκανε ότι απογοητεύτηκε. «Δεν υπάρχει τσιμπ... στα γερμανικά; Ουφ, χάλια η σεξουαλική ζωή στη Γερμανία»...
Ιδιαίτερη καμπάνια
Αγκαλιά με σέξι αεροσυνοδούς
Ο Ο' Λίρι πρωταγωνίστησε σε τηλεοπτικό σποτ της Ryanair, το πρώτο μετά από αρκετά χρόνια. Η διαφημιστική καμπάνια της Ryanair παραδοσιακά περιλαμβάνει σχετικά μικρές καταχωρίσεις σε εφημερίδες, οι οποίες βασίζονται στην ανάδειξη των τιμών, αφενός, και στο σαρκαστικό χιούμορ και την πρόκληση, αφετέρου. Είτε επειδή μεταφέρουν μηνύματα προς ανταγωνιστές και πολιτικούς είτε επειδή διαπνέονται από σεξιστικό πνεύμα, το οποίο μοιάζει σαν να παροχετεύεται απ' τον Ο'Λίρι στην κουλτούρα της εταιρείας.
Ετήσιος «θεσμός» της Ryanair είναι το ημερολόγιο με αποκαλυπτικές φωτογραφίες των αεροσυνοδών της, το οποίο πουλάει για φιλανθρωπικούς λόγους. Ο εταιρικός σκοπός εξυπηρετείται, όχι μόνο με τα λεφτά άλλων (των επιβατών), αλλά και με τα σώματα άλλων (των εργαζομένων). Ισπανίδα δικαστής τον Δεκέμβρη έκρινε -χωρίς πρακτικές επιπτώσεις για τη Ryanair- ότι το ημερολόγιο είναι σεξιστικό, λειτουργεί υπέρ των διακρίσεων και εναντιώνεται στους ισπανικούς νόμους περί διαφημίσεων. Παλιότερα, η εποπτική αρχή του χώρου ASA είχε κόψει στη Βρετανία διαφήμιση σε εφημερίδα. Ηταν μια φωτογραφία της Μις Φεβρουάριος 2012 με το σλόγκαν «κόκκινες καυτές τιμές και πλήρωμα».
ΝΙΚΗΤΑΣ ΚΟΥΡΙΔΑΚΗΣ

Διαβαστε Περισσοτερα...

Η Αθήνα νούμερο 36 στα 53 καλύτερα μέρη των New York Times για να επισκεφτείς το 2014 .......δείτε τι νούμερο είναιΑλβανικές Ακτές




Σε μια λίστα με άγνωστες αλλά και πασίγνωστες πόλεις, εξωτικά νησιά και χώρες στην Ασία, η Αθήνα φιγουράρει ως νούμερο 36, με πολύ θετικά σχόλια για την πρωτεύουσα μας. Πρώτη στη λίστα η πρωτεύουσα της Νοτίου Αφρικής, το Κέιπ Τάουν.


Με τον τίτλο “βγαίνοντας από την οικονομική κρίση μια πόλη ξαναζωντανεύει” η δημοσιογράφος των New York Times Gisela Williams, αναφέρεται στην πρωτεύουσα της Ελλάδας. «Η ζωντάνια και η νεωτερικότητα ξεπηδούν στους δύσκολους καιρούς. Και το πιο χαρακτηριστικό δείγμα είναι η πρωτεύουσα της Ελλάδας, που χτυπήθηκε βάναυσα από την οικονομική κρίση και παρ' όλα αυτά βλέπει αλλαγές και στα παλιά και στα νέα της κομμάτια. Πρώτα από όλα, ξεκινάει η αναστήλωση των Καρυατιδών και θα ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του έτους. Το Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης ανοίγει αυτή την άνοιξη σε ένα πρώην εργοστάσιο μπύρας και πολλές γειτονιές όπως αυτές του Μοναστηρακίου και του Μεταξουργείου ανθίζουν μέσα από πολιτιστικές πλατφόρμες όπως αυτή του Remap. Και οι ταξιδιώτες μπορούν πλέον να φιλοξενηθούν σε ένα ιστορικό ξενοδοχείο: το Εμπορικόν που ξανανοίγει στην οδό Αιόλου σε ένα δρόμο με πολλές υπέροχες επιλογές φαγητού.»

Δείτε όλη την λίστα παρακάτω

1. Κέηπ Τάουν, Νότιος Αφρική
2. Κράιστσέρτς, Νέα Ζηλανδία
3. Βόρειος ακτή της Καλιφόρνια
4. Αλβανικές Ακτές
5. Downtown στο Λος Αντζελες
6. Ναμίμπια
7. Εκουαδόρ
8. Κουάνγκ Μπινχ, Βιετνάμ
9. Πέρθ, Αυστραλία
10. Ρότερνταμ, Ολλανδία
11. Ταιβάν
12. Φρανκφούρτη, Γερμανία
13. Αντις Αμπέμπα, Αιθιοπία
14. Φερνάντο Ντε Νορόνχα, Βραζιλία
15. |Νασβιλ, Τεννεσί
16. Σκωτία
17. Κάλγκαρι, Αλπέρτα, Η.Π.Α.
18. Ισιγκάκι, Ιαπωνία
19. Λακίπια Πλατό, Κένυα
20. Γιογκακάρτα, Ινδονησία
21. Τάχο, Καλιφόρνια
22. Γιόρκσάιρ, Αγγλία
23. Ντουμπάι
24. Βατικανό
25. Ριβιέρα της Ουρουγουάης
26. Τσενάι, Ινδία
27. Σευχέλλες
28. Κράμπι, Ταυλάνδη
29. Άσπεν, Κολοράντο
30. Υψίπεδα Ισλανδίας
31. Ουμέα, Σουηδία
32. Ξισουανμπάνα, Κίνα
33. Αντερμάτ, Ελβετία
34. Ινδιανάπολις
35. Ποταμός Μεκόνγκ μεταξύ Καμπότζης και Βιετνάμ
36. Αθήνα
37. Μπαραόνα, Δομηνικανή Δημοκρατία
38. Αρκτικός Κύκλος, Νορβηγία
39. Νταρ ελ Σαλάαμ, Τανζανία
40. Downtown  της Ατλάντα
41. Νοζάγα Ονσέν, Ιαπωνία Nozawa
42. Σουμπότικα, Σερβία
43. Ελσινορ, Δανία
44. Καρτμέλ, Lake District, Αγγλία
45. Νεπάλ
46. Βιέννη
47. Σιέμ Ριάπ, Καμπότζη
48. Βαραζντιν, Κροατία
49. St. Petersburg, Φλόριντα της Αμερικής
50. Μπελίζ
51. Νέα Καληδονία
52. Νιαγάρας
53. Θα ψηφιστεί από τους αναγνώστες

Διαβαστε Περισσοτερα...

Το Tetris γίνεται 30 ετών και κατακτά τις κονσόλες νέας γενιάς





           
Το δημοφιλές ηλεκτρονικό παιχνίδι Tetris γίνεται εφέτος 30 χρονών. Η εταιρεία που κατέχει τα δικαιώματα του τίτλου ανακοίνωσε συμφωνία με έναν από τους κολοσσούς του κλάδου, τη Ubisoft, ώστε μία ανανεωμένη εκδοχή του κλασικού αυτού ηλεκτρονικού παζλ να κυκλοφορήσει στις κονσόλες νέας γενιάς Xbox One και PlayStation 4.

Το Tetris έχει πουλήσει περισσότερα από 170 εκατομμύρια αντίτυπα και συχνά αναφέρεται ανάμεσα στα σημαντικότερα ηλεκτρονικά παιχνίδια που έχουν δημιουργηθεί ποτέ. Η άδειά του έχει περάσει από πολλά χέρια. Πρόσφατα, μία άλλη μεγάλη εταιρεία του χώρου, η Electronic Arts, κυκλοφρόρησε μία έκδοση του Tetris για φορητές συσκευές και το PlayStation 3.

Ο εκπρόσωπος της Tetris Company, Χενκ Ρότζερς, εμφανίστηκε αισιόδοξος για τη νέα συνεργασία. «Καλωσορίζουμε την Ubisoft στην οικογένειά του Tetris. Είναι 100% βέβαιος ότι θα αναπτύξουν μία από τις καλύτερες εκδόσεις του Tetris που έχουν γίνει ποτέ» δήλωσε.

Μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν πληροφορίες για τα χαρακτηριστικά της νέας αυτής εκδοχής του Tetris, ούτε η ημεορμηνία κυκλοφορίας του.

Διαβαστε Περισσοτερα...
Bookmark and Share