Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2010

Προσοχή σε διαδικτυακές γνωριμίες που ...ζητάνε λεφτα


Θα ήθελα να επιστήσω την προσοχή σε κάτι που το θεωρώ πολύ σοβαρό που μπορεί να συμβαίνει σε διάφορα δωμάτια συζητήσεων (chat rooms) και όχι μόνο.


Υπάρχουν άτομα που αυτοσκοπός είναι τα χρήματα με τρόπο που προσωπικά θεωρώ ανήθικο.

Εν ολίγοις αρχίζουν κάποια γνωριμία και κάποια στιγμή ενώ όλα είναι καλά το “γυρίζουν” στο... να “έχω κάποιο πρόβλημα με τη δουλειά μου” ή “θα μου σφραγίσουν την επιταγή” και άλλα.

Αν τύχουν σε άτομα καλά και αγαθά με την καλή έννοια πάντα μπορούν να τους “γδάρουν” κανονικά.

Θα μου πείτε βρισκόμαστε στο 2010 και υπάρχουν τέτοια κορόιδα; Κι όμως ναι φίλοι μου.

Υπάρχει αρκετή μοναξιά και κάποιοι προσπαθούν να εκμεταλλευτούν καλάγαθα άτομα και ειδικά “μόνες” γυναίκες.

'Έχω προσωπικά δει με τα μάτια μου να γίνεται αυτό και αηδίασα με το που μπορεί να φτάσει κάποιος για το χρήμα. Είδα άτομο να δείχνει μηνύματα σε μεγάλη παρέα και να κοκορεύεται για τα κατορθώματα του. Αλλά και να δίνει συμβουλές σε άλλους επίδοξους. Μάλιστα έκανε και αστεία και έλεγε πως θα κάνει και ΙΕΚ.

Ο άνθρωπος που γνώρισα εγώ είχε 3 γυναίκες ταυτόχρονα και τους τα μασούσε. Όλες μα όλες εκτός της πόλης που μένει ώστε να μην έχει και πολλά πολλά. Γυναίκες που γνώρισε μέσω κουβέντας (chat) και στη συνέχεια η “δουλειά” γινόταν με το κινητό. Το κινητό έχει μια άλλη γλύκα έλεγε, είσαι σε άμεση επαφή που σιγά σιγά μπορεί να γίνει και εξάρτηση ταυτόχρονα.

Δεν είναι ψέματα ούτε παραμύθια όσα γράφω, το είδα με τα μάτια μου και για μεγάλο διάστημα. Και βιβλιάριο είδα με ποσά. Μέτρησα πάνω από 100.000 σε έναν χρόνο.

Γυναίκες με πρόβλημα στη σχέση τους, παραμελημένες σύζυγοι με κάποια οικονομική άνεση είναι τα καλύτερα θύματα.

Το καλύτερο απ' όλα είναι πως μόνες τα δίνουν τα χρήματα ή διατίθενται να βοηθήσουν, αυτός απλά ρίχνει το δόλωμα.

Πηγή: news24gr.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Bookmark and Share