Παρασκευή, 18 Μαΐου 2012

Rebranding με τον Π. Οικονομίδη, την Παρασκευή στις 19:00 στο ΕπιμελητήριοGREEK SUBTITLES)


ΚΕΡΚΥΡΑ. Θεωρείται από τους γκουρού της διαμόρφωσης της δημόσιας εικόνας, γητευτής των εντυπώσεων, διαφημιστής παγκοσμίου επιπέδου. Υπερβολές; Ο Πέτρος Οικονομίδης, ο εμπνευστής της καμπάνιας Give Greece a Chance, έγινε γνωστός και στους μη ειδικούς από την εμπνευσμένη ομιλία του στο πλαίσιο εκδήλωσης της Ένωσης Διαφημιστικών Εταιρειών με τον τίτλο rebranding Greece. Μαζί του στην εκδήλωση στο Επιμελητήριο ο Κώστας Μοχιανάκης, προϊστάμενος του τμήματος πληροφορικής του Δήμου Ηρακλείου Κρήτης και ένας από τους βασικούς πρωτεργάτες της εισαγωγής του όρου «branding τόπου» στην ελληνική πραγματικότητα και βιβλιογραφία. Ζητούμενο; Η έναρξη της διαδικασίας αναδιαμόρφωσης της «ιδέας» που έχουν δημιουργήσει οι άλλοι για την Κέρκυρα ως έναν από τους καθιερωμένους διεθνείς τουριστικούς προορισμούς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Bookmark and Share