Κυριακή 15 Αυγούστου 2010

Για όσους ταξιδεύουν με σκάφος

Προτού «σαλπάρετε» για άλλα μέρη και άλλες παραλίες όσοι αποφασίσατε φέτος να κάνετε τις διακοπές σας με σκάφος θα πρέπει να έχετε στο μυαλό σας συνεχώς μερικούς χρήσιμους κανόνες.

1. Προβλέπω για να μην αντιμετωπίσω.
2. Σεβασμός στη θάλασσα και επίγνωση των δυνατοτήτων μου και του σκάφους.
3. Συνεργασία και ευγένεια μεταξύ των ιστιοπλόων. Σήμερα βοηθάω τους άλλους γιατί αύριο μπορεί να χρειαστώ κι εγώ βοήθεια.
4. Τάξη στο σκάφος! Βολεύω τα προσωπικά αντικείμενά μου για να μην εμποδίζω τη λειτουργία του ιστιοπλοϊκού σκάφους καθώς και τους συνεπιβάτες μου.
5. Η προετοιμασία του ταξιδιού είναι το Α και το Ω. Μελετάω τη διαδρομή, τις στάσεις κι έχω πάντοτε κατά νου ότι στη θάλασσα όλα μπορεί να ανατραπούν.
6. Η τέχνη της ιστιοπλοϊας είναι αρχοντιά. Το καθαρό σκάφος και η προσωπική υγιεινή είναι ο καθρέφτης του ποιοί είμαστε.
7. Πάνω στο σκάφος ο καθένας έχει το ρόλο του, τόσο εν πλω όσο και κατά την είσοδο στο λιμάνι.
8. Ο σκίπερ δίνει εντολές οι υπόλοιποι εκτελούν. Εκείνος έχει τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο και κανένας άλλος.
9. Η θάλασσα είναι ο κήπος του πλωτού σπιτιού μου και απαγορεύεται να πετάω τα σκουπίδια μου μέσα σε αυτήν, ακόμη κι αν πρόκειται για υπόλοιπα φαγητού.
10. Αν η παρέα δεν είναι «δεμένη», καλύτερα να διαλέξω άλλο τρόπο διακοπών. Οι περιορισμένοι χώροι και οι λεπτοί τοίχοι δεν αφήνουν περιθώρια στην κακή διάθεση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Bookmark and Share