Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου 2010

http://www.enimerosi.com/----Dimi και εθνική


dimi
ΚΕΡΚΥΡΑ. Αυξάνονται όλο και περισσότερο οι πιθανότητες του "Ντίμι" Κωνσταντόπουλου να κληθεί στην Εθνική Ομάδα. Ο Φερνάντο Σάντος βρέθηκε στη Λάρισα για να παρακολουθήσει τον τερματοφύλακα της Κέρκυρας και έμεινε διαίτερα ικανοποιημένος από την απόδοση του Δημήτρη Κωνσταντόπουλου κόντρα στη Λάρισα. Για το ενδιαφέρον του Φερνάντο Σάντος, ο "Ντίμι" δήλωσε πως «Δεν το ήξερα για τον προπονητή της Εθνικής. Πιστεύω στον εαυτό μου και ότι μπορώ να κάνω το καλύτερο. Η θέση μου είναι τέτοια που χρειάζεται να σε βοηθήσει όλη η ομάδα να χεις και λίγο τύχη. Αυτά προς το παρόν τα έχουμε. Είναι απίστευτα κολακευτικό να ακούω ότι υπήρχε ενδιαφέρον για μένα από την Εθνική, είναι μεγάλη τιμή, είναι όνειρο. Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να αγωνίζομαι καλά με την ομάδα μου και από κει και πέρα θέμα του προπονητή. Πιστεύω στον εαυτό μου και δεν έχω πρόβλημα να παίξω σε καμία ομάδα και σε οποιοδήποτε επίπεδο. Αυτό θέλω να δείξω χωρίς να θέλω να φανώ αλαζόνας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Bookmark and Share