Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

Τι Μαρινέλλα - Το Μιούζικαλ


Ταυτότητα

Τι Μαρινέλλα - Το Μιούζικαλ | Πού Παλλάς | Συγγραφέας Θανάσης Παπαθανασίου, Μιχάλης Ρέππας | Σκηνοθέτης Σταμάτης Φασουλής | Ηθοποιοί Αντώνης Λουδάρος, Ευαγγελία Μουμούρη, Μαρινέλλα, Μέμος Μπεγνής, Τζένη Μπότση | Συντελεστές Σκηνικά: Γιώργος Γαβαλάς, Κοστούμια: Ντένη Βαχλιώτη, Χορογραφίες: Δημήτρης Παπάζογλου, Φωτισμοί: Λευτέρης Παυλόπουλος, Ενορχηστρώσεις: Αλέξιος Πρίφτης, Ζωντανή μουσική: επταμελής ορχήστρα. | Γιατί να πας Για να δεις ένα «χορταστικό» θέαμα που προσεγγίζει το φαινόμενο Μαρινέλλα μέσα από τη ζωή και τα τραγούδια της. Η ίδια η μεγάλη Κυρία του ελληνικού τραγουδιού διηγείται περιστατικά της ζωής της και ερμηνεύει 25 τραγούδια μόνη της και άλλα 35 μαζί με τους ηθοποιούς της παράστασης. | Λεπτομέρεια Ιδανικό σκηνικό το Παλλάς για σκηνές τύπου «Επικίνδυνες σχέσεις» όπου άνετα φαντάζεσαι την Γκλέν Κλόουζ να κάθεται στον εξώστη από πάνω σου και να κουτσομπολεύει όλη την καλή κοινωνία από το θεωρείο της. Οι ονειροφαντασίες μας δεν είναι τυχαίες• το δικό μας «παριζιάνικο» Παλλάς σχεδιάστηκε με επιρροές από το Θέατρο των Ηλυσίων Πεδίων και συγγενεύει με το θέατρο Pigalle και τον κομψό κινηματογράφο Pathe-Marignan. | Πότε 29 Σεπτεμβρίου | Μέχρι Πότε 10 Οκτωβρίου | Τι ώρα Τετάρτη – Κυριακή στις 21.00 | Διάρκεια 200’ | Διάλειμμα Ναι | Εισιτήρια 30, 40, 45, 50, 60, 70 ευρώ |

 

Μάθε πριν πας

Μιλάει για: Την ιστορία της Μαρινέλλας αλλά και των γυναικών στην Ελλάδα από τη δεκαετία του ’50 μέχρι σήμερα.
Φράση - Κλειδί: «Και να σκεφτείτε ότι έγινα γνωστή με ένα όνομα που δεν ήταν δικό μου και με ένα τραγούδι που δεν γράφτηκε για μένα».
Το story: Το μουσικό έργο Μαρινέλλα αφηγείται την ιστορία τριών γυναικών. Οι δυο, η Μαρία και η Ειρήνη, είναι επινοημένα πρόσωπα και η τρίτη η Κυριακή Παπαδοπούλου είναι το κορίτσι από τη Θεσσαλονίκη που ήταν γραφτό της να την αγαπήσει ο κόσμος με το όνομα Μαρινέλλα. Οι δυο πρώτες γυναίκες (τις ερμηνεύουν η Ευαγγελία Μουμούρη και η Τζένη Μπότση) ερωτεύονται τον ίδιο άντρα (Μέμος Μπεγνής). Στη συνέχεια η Μαρία παντρεύεται κάποιον άλλο (Αντώνης Λουδάρος) αλλά χωρίς να μπορεί να χωρίσει τελείως από τον πρώτο. Και ενώ παρακολουθούμε τις περιπέτειες αυτού του ερωτικού κουαρτέτου, η τρίτη γυναίκα, η Κυριακή -που φυσικά την ερμηνεύει η Μαρινέλλα- αφηγείται τα παιδικά της χρόνια, την παράδοξη αρχή της σταδιοδρομίας της (γιατί για ηθοποιός ξεκίνησε και σχεδόν από λάθος έγινε τραγουδίστρια) και τέλος τη μεγάλη καριέρα με τα σημαντικότερα από τα τραγούδια της που σημάδεψαν τέσσερις δεκαετίες.
Βιογραφία του έργου: Όταν γνώρισαν τη Μαρινέλλα για πρώτη φορά από κοντά ο Θανάσης Παπαθανασίου και ο Μιχάλης Ρέππας διαπίστωσαν ότι «τίποτα δεν γίνεται τυχαία», όπως λέει και το τραγούδι της ίδιας: γιατί πέρα από την εκπληκτική φωνή και το απόλυτο μουσικό αυτί της, ανακάλυψαν πρώτα απ’ όλα την προσωπικότητα της. Εκείνη τους αφηγήθηκε την ιστορία της και οι δύο συγγραφείς έγραψαν το έργο τους με όλα όσα πίστευαν ότι αφορούν το κοινό της: την παιδική της ηλικία, τους βασικότερους συνεργάτες της, τον γάμο με τον πιο οριακό λαϊκό μας βαρύτονο τον Στέλιο Καζαντζίδη και τη γέννηση του παιδιού της. Το έργο συμπεριλαμβάνει τους βασικότερους σταθμούς της ζωής της ως τραγουδίστρια και γυναίκα.
Παρασκήνιο: Κάποια βράδια ταραχών και διαδηλώσεων όπου το κέντρο της Αθήνας ήταν κλειστό και έξω από το Παλλάς γινότανε χαμός, χίλια άτομα βρίσκονταν ήδη μέσα στο θέατρο -άγνωστο πως είχαν καταφέρει να φτάσουν μέχρι εκεί- μόνο και μόνο για να δουν τη Μαρινέλλα. Η αγάπη του κοινού για εκείνην είναι τεράστια, μάς λένε οι δύο συγγραφείς του έργου από την εμπειρία τους με το κοινό στις περσινές παραστάσεις.
Άποψη Συγγραφέα/ων: Θανάσης Παπαθανασίου, Μιχάλης Ρέππας: «Οι φαν της Μαρινέλλας πρέπει να δουν αυτήν την παράσταση γιατί έχουν μια μοναδική ευκαιρία να απολαύσουν ένα θέαμα γεμάτο Μαρινέλλα, όπου η αγαπημένη τους τραγουδίστρια ξεδιπλώνει ολόκληρο τον ψυχισμό της όχι μόνο τραγουδώντας και χορεύοντας αλλά και διηγούμενη τη ζωή της. Όσο γι’ αυτούς που δεν είναι φανατικοί της Μαρινέλλας, πιστεύουμε ότι θα έχουν την ευκαιρία να δουν από κοντά ένα θρύλο της μουσικής μας. Ακόμα και οι πιο δύσπιστοι όταν τη δουν επί σκηνής παραδίδονται άνευ όρων».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Bookmark and Share