Πέμπτη 15 Απριλίου 2010

Ονειρεύτηκε τον αριθμό της μέλλουσας συζύγου του



Η τεχνολογία για άλλη μια φορά έφερε κοντά δύο ανθρώπους, αυτή την φορά μέσω κινητού τηλεφώνου. Ο 24χρονος Βρετανός Ντέιβιντ Μπράουν είδε στον ύπνο του έναν αριθμό τηλεφώνου, αποφάσισε να καλέσει και τελικά βρήκε την γυναίκα της ζωής του.
Ο Μπράουν ξύπνησε ένα πρωί ύστερα από ξενύχτι με φίλους, έχοντας «κολλημένο» στο μυαλό του έναν αριθμό τηλεφώνου. Αποφάσισε να επικοινωνήσει, στέλνοντας γραπτό μήνυμα στο οποίο ρώταγε «γνωριστήκαμε χτες το βράδυ;».
Παραλήπτης του μηνύματος ήταν η 22χρονη Μισέλ Κίτσον, η οποία βλέποντας τό θορυβήθηκε, αλλά αποφάσισε να απαντήσει. Οι δυο τους άρχισαν να ανταλλάσσουν μηνύματα και κατέληξαν τρελά ερωτευμένοι ο ένας με τον άλλον, όπως δήλωσαν στην αγγλική εφημερίδα Daily Mail.
«Οι γονείς μου, μου έλεγαν συνεχώς να σταματήσω να επικοινωνώ με έναν άγνωστο, καθώς μπορεί να ήταν σχιζοφρενής δολοφόνος. Όμως εγώ ήξερα ότι υπάρχει κάτι ιδιαίτερο ανάμεσα μας», είπε στην εφημερίδα η Κίτσον. Ο Μπράουν από την πλευρά του δήλωσε ότι «δεν έχω ιδέα πως ‘κόλλησε’ το νούμερο της στο μυαλό μου, αν και μοιάζει με το δικό μου νούμερο».
Το ζευγάρι επέστρεψε την Τρίτη (10/4) από το Γκόα της Ινδίας, όπου είχαν πάει γαμήλιο ταξίδι.

Διαβάστε περισσότερα: http://rc-cafe.blogspot.com/#ixzz0l9oU7oUp

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Bookmark and Share