Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2009

ατάκες για "greek" καμάκι !


1. Γεια σου με λένε Ονούφρη . Βάζω για βουλευτής το 2016 και θα χρειαστώ την ψήφο σου. Γράψε μου το τηλέφωνο σου να σε πάρω να σου πω το πρόγραμμα μου!

2. Ο Σωκράτης είπε να έχουμε το γνώθι σ'αυτόν. Εγώ το έχω αλλά τώρα θα ήθελα να γνωρίσω και σένα !
3. Αχ και να μουν το κραγιόν σου !
4. Αγόρασα μια γατούλα από το pet shop και μου είπε ότι θέλει οπωσδήποτε να σε γνωρίσει ..
5. Μπορεί να μην είμαι ο πιο όμορφος άντρας εδώ μέσα , αλλά είμαι ο μοναδικός που βρήκε το θάρρος να σου μιλήσει !
6. Νιώθω σαν τον Richard Geere. Στέκομαι δίπλα σε μια Pretty Woman !
7. Μακάρι να ήμουν δάκρυ σου ! Να γεννιόμουν στα μάτια σου , να ζούσα στα μάγουλα σου και να πέθαινα στα χείλη σου !
8. Αν κάθε φορά που σε σκεφτόμουν έπεφτε ένα αστέρι ο ουρανός θα ήταν άδειος
9. Αν ο θεός έφτιαξε κάτι πιο όμορφο από εσένα , σίγουρα θα το κράτησε για την πάρτη του
10. Αν δεν υπήρχε ο ήλιος θα ήσουν σίγουρα το πιο καυτό πράγμα !
11. Αν η ομορφιά ήταν χρόνος θα ήσουν η αιωνιότητα !
12. Αν η νοσταλγία μου ήταν άσπρη και το πάθος μου ήταν μαύρο , τότε η αγάπη μου για σένα θα ήταν σαν σκακιέρα .
13. Αν το νερό το λέγανε ομορφιά , τότε εσένα θα σε λέγανε ωκεανό

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Bookmark and Share