Παρασκευή 8 Απριλίου 2011

Το ποίημα του Ιουνίου 2004

Τα ζώα και ο άνθρωπος
θλιβερό ποίημα

Οι άνθρωποι τρώνε κρέας,
ενώ εγώ σαν ζώο είμαι χορτοφάγος.

Οι άνθρωποι πίνουν καφέ, μπύρα, Coca-Cola…,
ενώ εγώ σαν ζώο πίνω νερό.

Οι άνθρωποι ψάχνουν καλές παρέες για κουβέντα,
ενώ εγώ σαν ζώο αγαπώ τη μοναχικότητα και τη σιωπή.

Οι άνθρωποι ακούνε την πολυθόρυβη μουσική,
ενώ εγώ σαν ζώο προτιμώ τους ήχους του δάσους
και την απλή μουσική της γάργαρης πηγής.

Οι άνθρωποι αγαπάνε τα μακριά ταξίδια
για να δούνε τις μεγαλουπόλεις του κόσμου,
ενώ εγώ σαν ζώο αρκούμε στο περπάτημα
μέσα στην άγρια φύση.

Οι άνθρωποι τα βράδια κοιτάζουν τις έγχρωμες τηλεοράσεις,
ενώ εγώ σαν ζώο αγναντεύω τον ασπρόμαυρο ουρανό και ονειρεύομαι.

Οι άνθρωποι μαζεύονται σε ομάδες, κόμματα, συλλόγους
για να ικανοποιήσουν τις αμέτρητες ανάγκες τους,
ενώ εγώ σαν ζώο ζω με μερικές φυσικές ανάγκες.

Ο σοφός είπε: "Ο άνθρωπος πλάστηκε ως ζώο, αλλά η άπληστη περιέργεια του,
τον έκανε να πάψει να είναι ζώο. Δηλαδή, ο άνθρωπος έπαψε να είναι άνθρωπος!…"

Ενώ εγώ προτιμώ να είμαι ζώο, δηλαδή … άνθρωπος!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Bookmark and Share