Πέμπτη, 30 Δεκεμβρίου 2010

Ποια έργα εκτελούνται στην Ιόνια


Τεχνικές αστοχίες της μελέτης, αλλά και οι απαλλοτριώσεις, είναι οι βασικοί λόγοι που το έργο καθυστερεί..
Μετ' εμποδίων τα έργα της Ιονίας Οδού, κυρίως λόγω των γνωστών προβλημάτων με τις απαλλοτριώσεις... Ξεχάσαμε όμως την Κλόκοβα και την ανάγκη κατασκευής σήραγγας, λύση την οποία... φαίνεται ότι εγκαταλείπει η κυβέρνηση.Οι τεχνικές αστοχίες της μελέτης, κυρίως δε τα προβλήματα με τις απαλλοτριώσεις, είναι οι βασικοί λόγοι που το έργο της Ιονίας Οδού καθυστερεί, σε βαθμό μάλιστα που, άσχετα με το τι επιμένει να λέει το υπουργείο Υποδομών, είναι αδύνατο να τηρηθούν τα χρονοδιαγράμματα.Το έργο ωστόσο εξελίσσεται και δεν αποκλείεται να αρχίσουν τα επόμενα δύο χρόνια να παραδίδονται τμήματά του. Στο μεσαίο τμήμα της Ιονίας μάλιστα, η πρόοδος είναι εμφανής.Από το Ρίο μέχρι την Αμφιλοχία το έργο προχωρά, παρά τα προβλήματα απαλλοτριώσεων.Τα χρονοδιαγράμματα όμως για παράδοση μέχρι την άνοιξη του τμήματος μέχρι την Παράκαμψη Αγρινίου μάλλον δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα και θα πρέπει να αναπροσαρμοστούν.Το μέσον της Ιόνιας Οδού και η σημαντικότατη παράκαμψη Αμφιλοχίας που είναι το πιο κομβικό σημείο της Ιόνιας Οδού, από ουραγό των έργων πλέον προχωρά με πολύ γρήγορους ρυθμούς και εκτός κάποιων μικρών περιπτώσεων ίσως να έχουμε παραδόσεις ή μέχρι τα μέσα του 2012.Είναι το τμήμα Κουβαράς - Μενίδι και έχει μήκος 17 χλμ.Το τμήμα από το Μενίδι μέχρι την Παράκαμψη Άρτας μήκους περίπου 20 χλμ επίσης προχωρά και αν δεν έχουμε κάποιο απρόοπτο, τότε και εκεί στο ίδιο χρονοδιάγραμμα θα έχουμε παραδόσεις.Η Παράκαμψη Άρτας είναι προ των πυλών για να παραδοθεί και θα έχουμε πλέον ένα πολύ μεγάλο τμήμα του αυτοκινητόδρομου σε κυκλοφορία μέσα στους επόμενους 18 μήνες.Το πιο βόρειο τμήμα του έργου από την Παράκαμψη Άρτας μέχρι και τον κόμβο της Εγνατίας στα Ιωάννινα παρουσιάζει μια σχετική υστέρηση λόγω των απαλλοτριώσεων αλλά και αυτό αναμένεται να ξεπεραστεί.Οι πληροφορίες λένε πως η σήραγγα της Αμπελιάς έχει διανοιχθεί πλήρως και οι εργασίες είναι σε πλήρη εξέλιξη.Τελικά είναι πολύ πιθανόν να λειτουργήσει το μεσαίο τμήμα της Ιόνιας Οδού δηλαδή την Παράκαμψη Αγρινίου - Παράκαμψη Άρτας πιο σύντομα σε σχέση με τα υπόλοιπα, ενώ ο πονοκέφαλος των υπευθύνων είναι εκτός από τις απαλλοτριώσεις και η διέλευση της Κλόκοβας.
ΒΟΝΙΤΣΑ PRESS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Bookmark and Share