Τρίτη 31 Αυγούστου 2010

κυνήγι ελαφιού


Ήταν 4 φίλοι που πήγαιναν  για κυνήγι ελαφιού, για πολλά χρόνια.
   Φέτος, δύο μέρες πριν αναχωρήσουν, η γυναίκα του ενός, του Γιάννη, πατάει πόδι και του λέει :   " δεν θα πάς   ! " 
  Οι άλλοι τρεις θύμωσαν, απογοητεύτηκαν, αλλά δεν μπορούσαν να κάνουν και τίποτα.
   Σε δύο μέρες, που έφθασαν στον προορισμό τους, βλέπουν τον Γιάννη ( ! )  να έχει στήσει σκηνή, είχε μαζέψει ξύλα και ανάψει φωτιά, και είχε έτοιμο και το φαγητό !
- Καλά ρε φίλε,  του λέει ο Κώστας, πόση ώρα είσαι εδώ ; 
- Για να σας πω την αλήθεια, λέει ο Γιάννης, ήρθα χθες το βραδάκι.
- Και πως έγινε αυτό;  του λένε.
- Να, χθες το απογευματάκι, καθόμουν στην πολυθρόνα και έβλεπα τηλεόραση, όταν ήρθε η γυναίκα μου από πίσω, μου κάλυψε τα μάτια με τα χέρια της και με ρώτησε:
      - Μάντεψε, ποιος είναι;
    Της τράβηξα τα χέρια και φορούσε ένα ολοκαίνουριο σέξι νεγκλιζέ  !   Με τράβηξε στο υπνοδωμάτιο, το οποίο είχε στολίσει με ροδοπέταλα και είχε ανάψει κεριά  !  Στο κρεββάτι, είχε χειροπέδες και σχοινιά.  Μου είπε να την δέσω στο κρεβάτι, και όταν το έκανα μου είπε:
      -  Κάνε ότι γουστάρεις   !!!
Να 'μαι κι εγώ εδώ  !! Ήρθα  !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Bookmark and Share