Η εταιρία Indian Motocycle Manufacturing Company κατασκεύαζε μοτοσικλέτες στο Springfield της Μασαχουσέτης. Η Indian ήταν η παλαιότερη Αμερικανική μάρκα μοτοσικλετών και σε κάποια χρονική στιγμή ήταν η μεγαλύτερη κατασκευάστρια στον κόσμο. Τα πιο δημοφιλή μοντέλα της ήταν το Scout, που κατασκευάζονταν προπολεμικά και το Chief, το οποίο κατασκευάστηκε μεταξύ των ετών 1922-53.
Η "Indian Motocycle Co." ιδρύθηκε από τους George M. Hendee και Carl Oscar Hedstrom. Και οι δύο ο Hendee και ο Hedstrom ήταν γνωστοί αθλητές των αγώνων ποδηλάτου οι οποίοι συνεταιρίστηκαν για να κατασκευάσουν μια μοτοσικλέτα με μονοκίλυνδρο κινητήρα στην ιδιαίτερη πατρίδα του Hendee το Springfield. Η μοτοσικλέτα ήταν πολύ επιτυχημένη και οι πωλήσεις της αυξηθήκαν κατακόρυφα μέσα στα επόμενα δέκα χρόνια.
O Carl Oscar Hedstrom
Το 1901 ένα πρωτότυπο και δύο κομμάτια παραγωγής σχεδιάστηκαν, κατασκευάστηκαν και δοκιμάστηκαν με επιτυχία. Είχαν προηγηθεί βέβαια αρκετά χρόνια πειραματισμών. Το 1902, πουλήθηκε η πρώτη μοτοσικλέτα με την επωνυμία «Indian» . Το 1903 ο συνιδρυτής και αρχιμηχανικός της εταιρίας ο Oscar Hedstrom έθεσε και το πρώτο παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας για μοτοσικλέτα στα 56 mph.
1903 η Indian του Hedstrom
Το 1904, το αποκαλούμενο «διαμάντι» της Indian με κινητήρα που κατασκευάζονταν από την Aurora του Illinois, ήταν προς πώληση στο βαθύ κόκκινο χρώμα που θα γινόταν αργότερα το «σήμα κατατεθέν» της εταιρίας.
1904 Το πρώτο κόκκινο της Indian
Μέχρι εκείνη τη χρονιά η παραγωγή κυμαίνονταν στα 500 κομμάτια το χρόνο, και θα συνέχιζε μια συνεχώς αυξανόμενη πορεία μέχρι τα 32,000 κομμάτια το 1913.
1906 Indian "Camel Back"
Το 1907, η Indian κατασκεύασε τον πρώτο της διπλό V κινητήρα, και τα επόμενα χρόνια θα έκανε αισθητή την παρουσία της στους αγώνες μοτοσικλέτας και τα παγκόσμια ρεκόρ.
1911 Indian TT Racer
Ένας από τους πρώτους διάσημους πιλότους αγώνων της εταιρίας ήταν ο Erwin "Cannonball" Baker που έθεσε πολλά ρεκόρ μεγάλων αποστάσεων .
1914 O Erwin "Cannonball" Baker
Το 1914, οδήγησε μια Indian κατά μήκος της Αμερικής, από το San Diego στην New York, σε 11 ημέρες και 12 ώρες και δέκα λεπτά που ήταν και το παγκόσμιο ρεκόρ. Η μοτοσικλέτα του τα επόμενα χρόνια ήταν μια Powerplus, V-Twin, που παρήγαγε η εταιρία από 1916. Τα 1000 κυβικά και ο σε 42 μοίρες V διπλός κινητήρας ήταν πιο δυνατός αλλά και πιο αθόρυβος από και έδινε στην μοτοσικλέτα την ανώτατη ταχύτητα των 60 mph (96 km/h). Το μοντέλο Powerplus ήταν πολύ επιτυχημένο, τόσο ως roadster αλλά και ως βάση για τις αγωνιστικές εκδόσεις. Παρέμεινε στην παραγωγή, με μερικές μετατροπές, μέχρι το 1924.
1916 Powerplus V4 "Twindian"
Η επιτυχία σε αγώνες έπαιξε μεγάλο ρόλο στην ταχεία ανάπτυξη της Indian, αλλά και στις πολλές τεχνικές ανακαλύψεις και εξελίξεις που έφερε. Μια από τις πρώτες μεγάλες επιτυχίες της εταιρίας ήρθε στους αγώνες στο νησί του Μαν στην Μεγάλη Βρετανία το 1911, όταν οι οδηγοί της Indian οι Godfrey, Franklin και Moorehouse τερματίσανε πρώτος, δεύτερος και τρίτος.
1911 o Godfrey στον αγώνα Tourist Trophy (TT) του Man
Το αστέρι της Indian ο Jake De Rosier έθεσε πολλά ρεκόρ ταχύτητος τόσο στην Αμερική όσο και στο Brooklands στην Αγγλία, κερδίζοντας περίπου 900 αγώνες, σε χώμα αλλά και σε ασφάλτινες πίστες. Ο Jake De Rosier άφησε την Indian για την Excelsior και πέθανε το 1913, σε ηλικία 33 ετών από τραυματισμό του σε αγώνα, όταν η μοτοσικλέτα του τράκαρε με αυτήν του Charles "Fearless" Balke, ο οποίος αργότερα έγινε το νέο αστέρι της Indian. Κατά τη διάρκεια της κηδείας του Jake De Rosier οι εργασίες στο εργοστάσιο της Indian σταμάτησαν.
1928 Jake De Rosier
1935 Charles "Fearless" Balke
Ο Oscar Hedstrom άφησε την Indian το 1913 μετά από διαφωνίες με το διοικητικό συμβούλιο της εταιρίας όσον αφορά αμφίβολες πρακτικές που προσπαθούσαν να μεγεθύνουν τις μετοχές της. Ο George Hendee παραιτήθηκε το 1916.
Το μοντέλο Scout και Chief, παρουσιάστηκαν στις αρχές της δεκαετίας του 20, και γίνανε τα πιο δημοφιλή μοντέλα της. Σχεδιαζμένες από τον Charles B. Franklin, η μεσαίου μεγέθους Scout και η μεγαλύτερη Chief μοιράζονταν έναν κινητήρα V 42 μοιρών. Και τα δύο μοντέλα γίνανε γνωστά για την αξιοπιστία και την αντοχή τους που δημιούργησε και το παλιό «ινδιάνικο» ρητό : "Δεν μπορείς να φθείρεις μια Indian Scout, ή την αδερφή της την Indian Chief. Φτιαχτήκαν σαν βράχια για να δέχονται γερά χτυπήματα, είναι οι Harleys που προκαλούν αυτού του είδους τη θλίψη."
1915 Indian Twin με καλάθι
Το πρώτο μοντέλο Chief του 1922 είχε κινητήρα 1000 κυβικών βασισμένο σ' αυτόν της Powerplus. Ένα χρόνο μετά αυξηθήκαν τα κυβικά σε 1200cc. Επίσης πολλές ήταν και οι βελτιώσεις στο πέρασμα των ετών όπως η προσθήκη μπροστινών δισκοφρένων το 1928.
1928 Indian Big Chief με κινητήρα 1200 κυβικών
Το 1930 η Indian συγχωνεύτηκε με την DuPont Motors. Ο ιδρυτής της DuPont ο Paul DuPont σταμάτησε την παραγωγή των αυτοκινήτων DuPont και επικεντρώθηκε Indian.
Η βιομηχανία κατασκευής χρωμάτων DuPont και οι σχέσεις της με την Indian πλέον οδήγησαν στην δυνατότητα μια μοτοσικλέτα Indian να μπορεί να παραχθεί σε πάνω από 24 χρώματα το 1934. Τα μοντέλα αυτής της εποχής είχαν και το περίφημο κεφάλι του ινδιάνου στα πλαϊνά της δεξαμενής βενζίνης.
Το τεράστιο εργοστάσιο εκείνη την εποχή στο Springfield ήταν γνωστό με το όνομα Wigwam (μεγάλη Ινδιάνικη σκηνή), και η εικόνα ενός ινδιάνου άρχισε να χρησιμοποιείται πολλή στην διαφήμιση της εταιρίας.
Το 1940, η Indian πούλησε όσες μοτοσυκλέτες είχε πουλήσει και η μεγαλύτερη ανταγωνίστρια της η Harley-Davidson. Τον καιρό εκείνο, η Indian αντιπροσώπευε την μόνη πραγματικά γνήσια Αμερικάνικη Βαρέων-βαρών εναλλακτική μοτοσυκλέτα εκτός της Harley-Davidson.
Indian Chief
Το 1940, η Indian πούλησε όσες μοτοσυκλέτες είχε πουλήσει και η μεγαλύτερη ανταγωνίστρια της η Harley-Davidson. Τον καιρό εκείνο, η Indian αντιπροσώπευε την μόνη πραγματικά γνήσια Αμερικάνικη Βαρέων-βαρών εναλλακτική μοτοσυκλέτα εκτός της Harley-Davidson.
Indian Chief
1947 Indian Chief
Όλα τα μοντέλα είχαν φτερά που προστάτευαν σχεδόν την μισή ρόδα κάτι που έγινε αναγνωριστικό της Indian ενώ η Chief απέκτησε ένα καινούργιο ελατήριο στην πίσω ρόδα σε αντίθεση με την Harley που δεν είχε πίσω αμορτισέρ. Οι Chiefs του '40 ήταν όμορφες μοτοσικλέτες, πολύ άνετες και είχαν τη δυνατότητα να φτάνουν τα 85 mph(136 km/h) στην απλή έκδοση και τα 100 mph (160 km/h) με τις βελτιώσεις, αν και η επιτάχυνση ήταν αργή λόγο του βάρους της.
Την ίδια εποχή, η εταιρία εκτός από μοτοσικλέτες κατασκεύαζε κινητήρες αεροσκαφών, ποδήλατα, εξωλέμβιους κινητήρες σκαφών και κλιματιστικά.
Το 1950, ο κινητήρας V-Twin μεγάλωσε στα 1300 κυβικά προστεθήκαν τηλεσκοπικά πιρούνια. Τα οικονομικά όμως προβλήματα της εταιρίας κράτησαν τους ρυθμούς παραγωγής χαμηλά και τελικά η παραγωγή του μοντέλου Chief τερματίστηκε το 1953.
Την ίδια εποχή, η εταιρία εκτός από μοτοσικλέτες κατασκεύαζε κινητήρες αεροσκαφών, ποδήλατα, εξωλέμβιους κινητήρες σκαφών και κλιματιστικά.
Το 1950, ο κινητήρας V-Twin μεγάλωσε στα 1300 κυβικά προστεθήκαν τηλεσκοπικά πιρούνια. Τα οικονομικά όμως προβλήματα της εταιρίας κράτησαν τους ρυθμούς παραγωγής χαμηλά και τελικά η παραγωγή του μοντέλου Chief τερματίστηκε το 1953.
1950 Indian Chief 1300cc
Η σπουδαιότητα και η ιστορική σημασία του συγκεκριμένου μοντέλου αποτυπώθηκε το 2006 στα Αμερικανικά γραμματόσημα των 39 cent σε μια σειρά γραμματοσήμων με τίτλο Αμερικανικές Μοτοσικλέτες.
Το γραμματόσημο του 2006 με την Indian Chief
Indian Scout
1921 Indian Scout στην υπηρεσία της αστυνομίας
Το μοντέλο Scout της Indian υπήρξε το σημαντικότερο μοντέλο της εταιρίας. Η Scout παρουσιάστηκε το 1920 με έναν κινητήρα 596 κυβικών. Ο κινητήρας μεγάλος το 1927 στα 745 κυβικά μετά από την μεγάλη επιτυχία της Scout Excelsior Super X. Η πιο δημοφιλής έκδοση ήταν η 101 Scout του 1928, που είχε καλύτερη οδηγική συμπεριφορά λόγο του χαμηλού κέντρου βάρους του σκελετού της.
1928 Indian Scout 101
Το 1932, λόγο οικονομικών περικοπών χρησιμοποιήθηκε ο βαρύτερος σκελετός της Chief που δεν ήταν τόσο επιτυχημένος. Η αρνητική ανταπόκριση του κόσμου σ' αυτή την έκδοση οδήγησε στην κατασκευή της Sport Scout του 1934, με ελαφρύ σκελετό, οριζόντια πιρούνια, βελτιομένο καρμπυρατέρ και αλουμινένιες κεφαλές κυλίνδρων. Η Sport Scout κέδρδισε τον πρώτο αγώνα Daytona 200 το 1937.
1937 ο πρώτος αγώνας 200 μιλίων στην Daytona
Πολλές Scouts χρησιμοποιηθήκαν κατά τη διάρκεια του 2ου Παγκοσμίου πολέμου, το μοντέλο εγκαταλείφτηκε όμως όταν ξεκίνησε πάλι η κανονική παραγωγή μοτοσικλετών το 1946. Το 1948, η Indian κατασκεύασε μόλις 50 κομμάτια της Daytona Sports Scout, μία εκ των οποίων οδήγησε ο Floyd Emde στην πρώτη θέση του Daytona 200 (αγώνα μιλίων) εκείνης της χρονιάς.
1947 O Floyd Emde νικητής του Daytona 200 με την Indian Daytona Sports Scout
Μικρότερες 500 κυβικών Scout κατασκευάστηκαν επίσης μεταξύ των ετών 1932 και 1941, γνωστές ως Scout Pony, Junior Scout και Thirty-Fifty
(30-50)1936 Indian Scout Pony
Indian Ace
Η Indian αγόρασε και το όνομα, τα δικαιώματα και τις εγκαταστάσεις της εταιρίας κατασκευής μοτοσυκλετών AceMotorCo. το 1927. Η παραγωγή μεταφέρθηκε στο Springfield και η συγκεκριμένη μάρκα κυκλοφόρησε για ένα χρόνο ως Indian Ace.
Η Indian αγόρασε και το όνομα, τα δικαιώματα και τις εγκαταστάσεις της εταιρίας κατασκευής μοτοσυκλετών AceMotorCo. το 1927. Η παραγωγή μεταφέρθηκε στο Springfield και η συγκεκριμένη μάρκα κυκλοφόρησε για ένα χρόνο ως Indian Ace.
Το 1928, η Indian Ace αντικαταστάθηκε από την Indian 401, εξέλιξη και σχεδίαση του Arthur O. Lemon πρώην αρχιμηχανικού της Ace
1927 O Arthur Lemon στις εγκαταστάσεις της ACE
Μέχρι το 1929, η Indian 402 είχε αποκτήσει έναν δυνατότερο κινητήρα και ένα πιο σκληρό πεντατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων.
1930 Indian 402
Indian Four
Παρά την μικρή ζήτηση για μοτοσικλέτες πολυτελείας κατά την διάρκεια της μεγάλης οικονομικής ύφεσης, η Indian όχι μόνο συνέχισε την κατασκευή του πολυτελούς μοντέλου της Four, αλλά συνέχισε και να το εξελίσσει. Μια από τις λιγότερο δημοφιλής εκδόσεις της Four ήταν η "upside down" (ανάποδη) στα μοντέλα του 1936-37.
Παρά την μικρή ζήτηση για μοτοσικλέτες πολυτελείας κατά την διάρκεια της μεγάλης οικονομικής ύφεσης, η Indian όχι μόνο συνέχισε την κατασκευή του πολυτελούς μοντέλου της Four, αλλά συνέχισε και να το εξελίσσει. Μια από τις λιγότερο δημοφιλής εκδόσεις της Four ήταν η "upside down" (ανάποδη) στα μοντέλα του 1936-37.
1936 Indian Four upside down
Όπως και στην Chief, η Four απέκτησε μεγάλης καλυπτικότητας φτερά, και πίσω ανάρτηση με έμβολο το 1940. Το 1941, οι 18" ζάντες των προηγούμενων μοντέλων αντικαταστάθηκαν από 16" με λάστιχα που είχανε σαμπρέλα. (balloon tires). H Indian Four σταμάτησε να κατασκευάζεται το 1943
1928 Indian Four
Οι Chiefs, Scouts, και Junior Scout χρησιμοποιηθήκαν σε πολλές χρήσει από τον Αμερικανικό στρατό κατά την διάρκεια του 2ου Π.Π. Παρ όλα αυτά καμιά τους δεν μπόρεσε εκθρονίσει την Harley-Davidson WLA ως την μοτοσικλέτα που χρησιμοποιήθηκε περισσότερο από το στρατό.
1942 Harley Davidson WLA
Indian 841
Κατά την διάρκεια του 2ου Π.Π. ο Αμερικανικός στρατός ζητούσε πειραματικές μοτοσικλέτες με τέτοιο σχεδιασμό ώστε να μπορούν να αντεπεξέλθουν στις δύσκολες συνθήκες των μαχών στην έρημο. Σε απάντηση αυτής της πρόκλησης η Indian σχεδίασε την 841.
Κατά την διάρκεια του 2ου Π.Π. ο Αμερικανικός στρατός ζητούσε πειραματικές μοτοσικλέτες με τέτοιο σχεδιασμό ώστε να μπορούν να αντεπεξέλθουν στις δύσκολες συνθήκες των μαχών στην έρημο. Σε απάντηση αυτής της πρόκλησης η Indian σχεδίασε την 841.
1944 Indian 841 US Army
Η Indian 841 ήταν αρκετά επηρεασμένη από τον σχεδιασμό της BMW R71 του Γερμανικού στρατού όπως άλλωστε ήταν και ο ανταγωνιστής της η Harley-Davidson XA.Σε σχέση όμως με την XA, η 841 δεν ήταν ακριβές αντίγραφο της R71. Παρά τις ομοιότητες η 841 ήταν αρκετά διαφορετική από την BMW σε πολλά σημεία, με πιο μεγάλη διαφορά στο κιβώτιο ταχυτήτων, τον V-twin και τα πιρούνια. Η Indian 841 και η Harley-Davidson XA δοκιμάστηκαν ταυτόχρονα από τον Αμερικανικό στρατό αλλά καμιά τους δεν κέρδισε τον τίτλο του κυρίως στρατιωτικού οχήματος. Τίτλος που κερδήθηκε από το Jeep που θεωρήθηκε πιο ταιριαστό στις στρατιωτικές αποστολές.
1942 Indian 640B US Army
Το 1945, μια ομάδα με αρχηγό τον Ralph B. Rogers έδειξε ενδιαφέρον για την εταιρία και τελικά την 1η Νοεμβρίου του 1945, ο DuPont παρέδωσε την Indian στον Rogers.
1947 Indian chief
Υπό την διεύθυνση του Rogers η Indian σταμάτησε το μοντέλο Scout και ξεκίνησε την κατασκευή μικρού βάρους μοτοσικλετών όπως την 149 Arrow, την Super Scout 249, το 1949, και την 250 Warrior, το 1950. Δυστυχώς αυτά τα μοντέλα υποφέρανε από την φτωχή ποιότητα κατασκευής και έλλειψη της οποιασδήποτε τεχνολογικής βελτίωσης.
1949 Indian 149 Arrow
Η παραγωγή των παραδοσιακών μοντέλων της Indian ήταν πάρα πολλή περιορισμένη το 1949 και καμιά τους δεν επιβίωσε από όσο είναι γνωστό.
Όλες οι κατασκευές της εταιρίας σταμάτησαν το 1953. Αντ' αυτού οι μοτοσικλέτες Brockhouse και Royal Enfield που εισάγονταν από την Αγγλία πωλούνταν στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής ως Indian μέχρι το τέλος της δεκαετίας του 50. Κατόπιν το όνομα Indian παραχωρήθηκε στην εταιρία που εισήγαγε τις μοτοσικλέτες Matchless στην Αμερική, δεν μπήκε όμως ποτέ το λογότυπο σε αυτές τις μηχανές και τελικά το 1962 η εταιρία ρευστοποιήθηκε.
Όλες οι κατασκευές της εταιρίας σταμάτησαν το 1953. Αντ' αυτού οι μοτοσικλέτες Brockhouse και Royal Enfield που εισάγονταν από την Αγγλία πωλούνταν στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής ως Indian μέχρι το τέλος της δεκαετίας του 50. Κατόπιν το όνομα Indian παραχωρήθηκε στην εταιρία που εισήγαγε τις μοτοσικλέτες Matchless στην Αμερική, δεν μπήκε όμως ποτέ το λογότυπο σε αυτές τις μηχανές και τελικά το 1962 η εταιρία ρευστοποιήθηκε.
1955 Διαφήμιση της Indian - Enfield
Μεταξύ των ετών 1962 και 1967, Ο Νέο Ζηλανδός Burt Munro χρησιμοποίησε μια τροποποιημένη Indian Scout της δεκαετίας του '20 για να σπάσει αρκετά ρεκόρ ταχύτητος με μοτοσικλέτα. Προσπάθειες που δραματοποιηθήκαν στην ταινία του 2005 «The World's Fastest Indian».(Ο πιο γρήγορος ινδιάνος του κόσμου)
Πόστερ της ταινίας "Ο πιο γρήγορος ινδιάνος του κόσμου"
Μετά τα μέσα της δεκαετίας του '60 ο επιχειρηματίας Floyd Clymer ξεκίνησε να χρησιμοποιεί το όνομα Indian χωρίς όμως να έχει τα πνευματικά δικαιώματα του τελευταίου ιδιοκτήτη. Το έβαζε σε εισαγόμενες στις ΗΠΑ μοτοσικλέτες, από την Ιταλία.
1963 Floyd Clymer
Έχοντας αναθέσει το όλο εγχείρημα στον ιταλό πρώην οδηγό αγώνων και μηχανικό Leopoldo Tartarini, ιδιοκτήτη της Italjet Moto , στον κατασκευαστή των Minarelli 50cc minibikes με το όνομα Indian Papoose.
1968 Indian Papoose
Ήταν τόσο επιτυχημένη αυτή η κίνηση που ο Clymer ανέθεσε στον Tartarini να κατασκευάσει μια μεγάλου μεγέθους Indian βασισμένη στην Italjet Grifon, κατ αρχήν με κινητήρα της Royal Enfield Interceptor 750cc, αργότερα με τον μονοκύλινδρο Velocette 500cc.
1969 Italjet Grifon
Μετά τον θάνατο του Clymer το 1970 η χήρα του πούλησε το υποτιθέμενο σήμα κατατεθέν της Indian στον δικηγόρο Alan Newman από το Λος Άντζελες , που συνέχισε να εισάγει μικρά μηχανάκια της ItalJet, και αργότερα κατασκεύασε σε μια ιδιόκτητη εγκατάσταση στην Taiwan. Αρκετά μοντέλα με κινητήρες από 50cc μέχρι 175cc παραχθήκανε εκεί, τα περισσότερα με τον ιταλικό δίχρονο κινητήρα της Italjet ή του Franco Morini, αλλά αυτές οι προσπάθειες δεν διήρκεσαν πολύ. Το 1975 οι πωλήσεις πέσανε και τον Ιανουάριο του 1977 η εταιρία κήρυξε πτώχευση. Τα δικαιώματα για το όνομα υπήρξαν αντικείμενο δικαστικών διεκδικήσεων κατά την διάρκεια της δεκαετίας του 80 και τουλάχιστον μέχρι το Δεκέμβριο του 1998.
1999 Gilroy Indian
Στις 20 Ιουλίου 2006, η νέο-υδριθείσα Indian Motorcycle Company, που ανήκει κυρίως στην Stellican Limited, μια Λονδρέζικη ιδιωτική εταιρία ανακοίνωσε την νέα έδρα της εταιρίας Indian στο Kings Mountain στην Βόρεια, με σχέδια για την ανάσταση της αυθεντικής εικόνας της Indian Motorcycle. Η νέα Indian έχει ως στόχο την παραγωγή μιας νέας Chief με την χρήση ενός σύγχρονου κινητήρα injection V-Twin που κατασκευάζει η ίδια . Η καινούργια Chief θα έχει τα κλασσικά επιμηκυμένα φτερά. Σχεδιάζεται όμως και μια πιο εξελιγμένη έκδοση χωρίς τα χαρακτηριστικά φτερά. Επίσης η νέα Indian σχεδιάζει μια αλυσίδα με αξεσουάρ που θα συμπεριλαμβάνει τα μοντέλα New Indian και τα Gilroy Indian που κατασκευαστήκαν μεταξύ του 1999 και 2003.
2008 Indian Chief
Το κεντρικό κατάστημα της Indian βρίσκεται στην Charlotte, της Βόρειας Καρολίνας και άνοιξε τον Οκτώβριο του 2008. Το δεύτερο κατάστημα ανοίγει τις πόρτες του στην Αμερική στην Paducah του Κεντάκι. Εγκαίνια θα γίνουνε την 20η Δεκεμβρίου του 2008.
"If I had a Harley I'd leave it for a thief,
and with the insurance I'd buy an Indian Chief"
Παλιά ινδιάνικη παροιμία
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου