Παρασκευή 14 Μαΐου 2010

Οι πρωτοβουλίες της Επιτροπής για τη Διαχείρισης της Κρίσης στον Τουρισμό

ΑΘΗΝΑ. Τις δράσεις που αναλαμβάνει άμεσα η Ειδική Επιτροπή για τη Διαχείριση της Κρίσης στον Τουρισμό γνωστοποίησε η ηγεσία του ΕΟΤ.
Σε ενημερωτικό σημείωμα που δόθηκε στη δημοσιότητα, σημειώνεται πως στόχος της συντονισμένης δράσης είναι η αποτροπή περαιτέρω ακυρώσεων σε κρατήσεις καθώς και η προσέλκυση των εν δυνάμει επισκεπτών στη χώρα μας.
Σε αυτό το πλαίσιο, προχωρά στις παρακάτω πρωτοβουλίες:

- Προγραμματίζονται Συνεντεύξεις Τύπου σε κεντρικές πόλεις - αγορές.

- Προχωρά στη συγκροτημένη παραγωγή ενημερωτικού υλικού, το οποίο θα αποστέλλεται τακτικά στα Γραφεία Εξωτερικού του ΕΟΤ, στην ιστοσελίδα μας, καθώς και σε όλους του εμπλεκόμενους δημοσιογράφους.

- Δημιουργείται press kit για τους δημοσιογράφους ελληνικών και ξένων μέσων ενημέρωσης, το οποίο θα περιέχει:

o dvd με ομιλίες και δηλώσεις του Πρωθυπουργού, του Υπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού και της Υφυπουργού, υποτιτλισμένες στα αγγλικά και άλλο σχετικό περιεχόμενο

o εμπεριστατωμένα στατιστικά στοιχεία για την Ελλάδα (ασφάλεια, πρόσβαση, επισκεψιμότητα, τιμές κτλ)

o οπτικό υλικό και γραφικά καμπάνιας "Υou in Greece" για χρήση σε έντυπο υλικό ή στο διαδίκτυο

o βίντεο προώθησης (promo video) "You in Greece"

o συχνές ερωτοαπαντήσεις (FAQs)

- Χρησιμοποιείται το διαδίκτυο ως κεντρικό εργαλείο προώθησης της χώρας μας και οργάνωσης της λειτουργίας του ΕΟΤ:

o Προσαρμόζεται η ιστοσελίδα του, www.visitgreece.gr , ώστε να περιέχει όλες τις σχετικές πληροφορίες που αφορούν στην καμπάνια (FAQs, graphics, statistics, promo video κτλ)

o Διαμορφώνεται και χρησιμοποιείται συστηματικά ειδικό newsletter για ενημέρωση σε χρήστες - φίλους

o Αξιοποιείται όλα τα social media που έχουν αναπτυχθεί για την προώθηση του μηνύματός της χώρας

o Συγκροτείται ειδική ομάδα, η οποία θα απαντάει στα μηνύματα και στα ερωτήματα που δεχεται

- Οργανώνονται ταξίδια δημοσιογράφων από σημαντικά μέσα ενημέρωσης του εξωτερικού στην Ελλάδα (fam trips), προκειμένου να προβάλλουν τη χώρα μας ως κορυφαίο τουριστικό προορισμό.

Στο σημείωμα προστίθεται ακόμη πως μέχρι σήμερα η Επιτροπή συνεδριάζει καθημερινά, παρακολουθεί τα στατιστικά στοιχεία που αφορούν στις κρατήσεις επισκεπτών στην χώρα μας βρίσκεται σε συνεννόηση με τους Θεσμικούς-Συλλογικούς Φορείς Τουρισμού, αναπτύχθηκε το βασικό σκεπτικό της καμπάνιας και ο τρόπος εξέλιξής της, αποφασίστηκε το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας «You in Greece», οργανώνονται όλα τα παραπάνω με στόχο την υλοποίηση τους μέχρι το τέλος της προσεχούς εβδομάδας.
(Ναυτεμπορική)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Bookmark and Share