Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2010

ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΩΝ ΔΙΑΛΟΓΟΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ.



Αυτός είπε : Δεν ξέρω γιατί φοράς σουτιέν. Δεν έχεις και τίποτα να βάλεις μέσα!
 Αυτή είπε  : Κι εσύ τότε γιατί φοράς σώβρακο, ε;


 Αυτός είπε : Όταν σε πρωτοείδα, ήθελα να σου κάνω έρωτα πολύ άσχημα.
 Αυτή είπε  : Λοιπόν... τα κατάφερες!!!


 Αυτός είπε : Πέντε πόντους παραπάνω και θα ήμουν βασιλιάς.
 Αυτή είπε  : Πέντε πόντους λιγότερο και θα ήσουν βασίλισσα.

Αυτός είπε : Να δοκιμάσουμε απόψε καινούργιες στάσεις;.
 Αυτή είπε  : Καλή ιδέα! Εσύ στο σίδερο κι εγώ στον καναπέ να ρεύομαι.


 Αυτός είπε : Ας βγούμε έξω να διασκεδάσουμε απόψε.
 Αυτή είπε  : Ωραία, αλλά αν γυρίσεις πριν από 'μένα, άσε το φως στο  xολ αναμμένο!


 Το καλύτερο..:

 Αυτός είπε: Θα σε κάνω την πιο ευτυχισμένη γυναίκα στον κόσμο.
 Αυτή είπε: .......Θα μου λείψεις..!


 
Το ζεύγος παντρεμένο 50 χρόνια. Μια μέρα στο τραπέζι του πρωινού λέει η γιαγιά:
- "Σκέψου αγάπη μου, πριν 50 χρόνια καθόμασταν σ αυτό το τραπέζι μαζί".
- "Το ξέρω", απαντάει ο γέρος. "Πριν 50 χρόνια καθόμασταν εδώ ολόγυμνοι σαν πιτσουνάκια και απολαμβάναμε το πρωινό μας".
- "Ας ξαναζήσουμε αγάπη μου εκείνα τα όμορφα χρόνια", πρότεινε η γριά.
Έτσι κι έγινε. Έβγαλαν και οι δύο τα ρούχα τους και κάθισαν ξανά.
- "Ξέρεις αγάπη μου", είπε η γριά γεμάτη ενθουσιασμό, "οι ρώγες μου είναι τόσο καυτές για σένα όσο ήταν και πριν από 50 χρόνια".
- "Δεν εκπλήσσομαι", είπε ο γέρος. "Η μία είναι μέσα στο τσάι και η άλλη μέσα στην ομελέτα!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Bookmark and Share