Ένας γάμος και τέσσερα παιδιά μετά, το
εθνικό μας κορμί έχει καταφέρει κάτι αδιανόητο. Να είναι πιο γυμνασμένη
–και πιο σέξι- από την πρώτη φορά που συστηθήκαμε. Και αυτό είναι λόγος
για να μπει με τιμές στο Hall of Femme.
Πρωινές γυμνάστριες υπάρχουν ένα μάτσο, μεταμεσονύκτιες
όμως, μόνο μια.
Γιατί η παγκόσμια πρωτοτυπία/διαστροφή του να παρουσιάζεις -την ώρα που βγαίνουν οι φίρμες στα μπουζουκομάγαζα- μια γυναίκα με ανατομία Baywatch, να σου δείχνει και καλά χαλαρωτικές ασκήσεις, τεντώνοντας κάθε εκατοστό του υπερ-γυμνασμένου κορμιού της και δοκιμάζοντας ανελέητα την αντοχή του κορμακίου που φορούσε, είναι η πιο σημαντική συμβολή του Νίκου Μαστοράκη στην ελληνική τηλεόραση.
Και όλοι εμείς, γύρω στα 35, που μέναμε άγρυπνοι για να
παρακολουθήσουμε την Ελένη Πετρουλάκη στο Αργά του Star, ευλογημένοι που
ήμασταν εκεί να το δούμε.
Αν το καλοσκεφτείς όλο αυτό ήταν κάτι σαν το burlesque της
Dita Von Teese. Μόνο που το κορίτσι από την Σητεία, αθλήτρια στίβου στα
300 και 400 μέτρα και στο άλμα εις μήκος με διακρίσεις τόσο σε
παγκρήτιο, πανελλήνιο όσο και σε βαλκανικό επίπεδο, ξεκινούσε και
ολοκλήρωνε το ‘σόου’ της το ίδιο ντυμένη.
Επίσης, σε αντίθεση με την Dita Von Teese, ποτέ της δεν
μας έσκασε προκλητικό χαμόγελο. Για την ακρίβεια ποτέ της δεν μας έδωσε
κανένα δικαίωμα για να την βλέπουμε ως οτιδήποτε άλλο από μια
καταξιωμένη γυμνάστρια, από μια αθλήτρια με σιδερένια πειθαρχία. Και,
αργότερα, ως μια ευτυχισμένη σύζυγο και μητέρα.
Καθώς επίσης και ως επιχειρηματία του fitness (μέσω της
αλυσίδας γυμναστηρίων Asana) , από τα χέρια της οποίας έχει περάσει το
90% των κορμιών επωνύμων ελληνίδων που έχουμε λιγωθεί κοιτώντας σε αυτό
το σάιτ.
Το πιο αξιοπερίεργο από όλα είναι ότι αυτή την διακριτική απόσταση από το sex symbol και τις παγίδες που αυτός ο γελοίος όρος κουβαλάει, η Ελένη κατάφερε να την τηρήσει ακόμη περισσότερο εκείνες τις φορές (ελάχιστες) που κάποιος την έπεισε να φωτογραφηθεί χωρίς το τοπ της.
Χαρίζοντας στον αντρικό πληθυσμό μια ανεξίτηλη εικόνα για την ανωτερότητα του πληθωρικού, 100% φυσικού ελληνικού στήθους.
Με άλλα λόγια, η Ελένη ποτέ δεν ψήθηκε από όλα όσα άκουγε
για το κορμί της και την εμφάνιση της στο δρόμο, στα γυμναστήρια ή στα
τηλεοπτικά πλατό.
Ποτέ δεν ήθελε να γίνει μοντέλο, τραγουδίστρια, βουλευτής ή ηθοποιός.
Ούτε φυσικά αφίσα σε εφηβικά δωμάτια.
Για εκείνη η γυμναστική ήταν, είναι και παραμένει η ζωή της.
Και το ποσοστό λίπους πάνω από 4%, ο ορκισμένος εχθρός της. Αυτός που έχει καταφέρει να γελοιοποιήσει /κατατροπώσει εδώ και 20 χρόνια.
Γιατί η παγκόσμια πρωτοτυπία/διαστροφή του να παρουσιάζεις -την ώρα που βγαίνουν οι φίρμες στα μπουζουκομάγαζα- μια γυναίκα με ανατομία Baywatch, να σου δείχνει και καλά χαλαρωτικές ασκήσεις, τεντώνοντας κάθε εκατοστό του υπερ-γυμνασμένου κορμιού της και δοκιμάζοντας ανελέητα την αντοχή του κορμακίου που φορούσε, είναι η πιο σημαντική συμβολή του Νίκου Μαστοράκη στην ελληνική τηλεόραση.
Το πιο αξιοπερίεργο από όλα είναι ότι αυτή την διακριτική απόσταση από το sex symbol και τις παγίδες που αυτός ο γελοίος όρος κουβαλάει, η Ελένη κατάφερε να την τηρήσει ακόμη περισσότερο εκείνες τις φορές (ελάχιστες) που κάποιος την έπεισε να φωτογραφηθεί χωρίς το τοπ της.
Ούτε φυσικά αφίσα σε εφηβικά δωμάτια.
Και το ποσοστό λίπους πάνω από 4%, ο ορκισμένος εχθρός της. Αυτός που έχει καταφέρει να γελοιοποιήσει /κατατροπώσει εδώ και 20 χρόνια.
http://www.oneman
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου