Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2007

ΚΙΝΗΤΑ


Σας ενημερώνω όταν είστε σε εστιατόρια καφετέριες κλπ

να μην αφήνετε τα κινητά σας πάνω στο τραπέζι.

Εχθές στο Αιολίς δίπλα μας, μου έκλεψε μέσα απ/τα χέρια μου το κινητό

περαστικός που όρμησε πάνω στο τραπέζι που καθόμουν και πριν προλάβω να

αντιδράσω έφυγε τρέχοντας.

Ο ίδιος άνθρωπος είχε περάσει πολλές φορές από μπροστά μου (πάνω σε ένα ποδήλατο) όση ώρα καθόμουν εκεί.

Προφανώς περνάει στον πεζόδρομο και σταμπάρει τι έχουν πάνω τα τραπέζια.

Το ίδιο ποδήλατο, το είχε παρκάρει δύο μέτρα πιο κεί, και τρέχοντας ανέβηκεσε αυτό και έφυγε με το κινητό μου.

Να είστε υποψιασμένοι

Σας ενημερώνω ότι στην περίπτωση αυτή το θέμα δεν τελειώνει έτσι απλά.

Ο κύριος που μου έκλεψε το κινητό πρόλαβε μέσα στα λίγα λεπτά πουμεσολάβησαν μέχρι να γίνει η φραγή να με χρεώσει 200 Ευρώ.

Χρησιμοποίησε την υπηρεσία 1252 της Vodafone για μεταφορά ποσού απόσυνδρομητή σε καρτοκινητό.

Η υπηρεσία αυτή δυστυχώς για εμάς παίρνει εντολέςαπό αυτοποιημένο τηλεφωνικό σύστημα που δε ζητάει από το χρήστη στοιχείαόπως ΑΦΜ ή αριθμό ταυτότητας για να δώσει εντολή.

Έτσι πρόλαβε να κάνει μεταφορά εφ/άπαξ 100 Ευρώ στο καρτοκινητό του και έδωσε και πάγια εντολή κάθε πρώτη του μηνός να χρεώνει το λογαριασμό μου 100Ευρώ και να γεμίζει το καρτοκινητό του.

Έτσι όταν εγώ έφτασα να ενημερωθώ με γραπτό μήνυμα από τη Vodafone ότι "ημεταφορά των χρημάτων έγινε επιτυχώς" και εν αγνοία μου, είχαν ήδη περαστείκαι τα 100 Ευρώ του Σεπτεμβρίου.

Σύνολο 200 Ευρώ.

Και αν δεν έδινα προσοχή ήήταν μικρότερο το ποσό μπορεί να το πλήρωνα κάθε μήνα χωρίς να το ξέρω.

Πρόκειται για τεράστιο κενό στο σύστημα σχεδιασμού της συγκεκριμένηςυπηρεσίας γιατί με αυτό το σκεπτικό όποιος πάρει στα χέρια του το κινητό μαςέστω και αν δεν το κλέψει μπορεί να δώσει πάγια εντολή να χρεωνόμαστε κάθεμήνα μέχρι και 100 Ευρώ, χωρίς κανείς να ζητάει στοιχεία επιβεβαίωσης.

Στην περίπτωσή μου, όλα αυτά έγιναν εν γνώσει της εταιρείας ότι το κινητόείχε κλαπεί και οι εντολές δεν ακυρώθηκαν (οι εν λόγω εντολές δοθήκαν 4λεπτά μόλις πριν ενεργοποιηθεί η φραγή), όπως επίσης δεν έλαβα και καμία ενημέρωση για αυτές τις κινήσεις ενώ ρώτησα το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών για το τι άλλο θα μπορούσε να είχε κάνει ως κίνηση πέρα από τηλεφωνήματα.

Τουλάχιστον θα είχα προλάβει να ακυρώσω την πάγια εντολή και να μη χρεωθώ τα100 Ευρώ του Σεπτεμβρίου.

Το ζήτημα θα το καταγγείλω στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών διότι είμαστε ακάλυπτοι.Σε αντίστοιχες περιπτώσεις, έχετε κι εσείς υπ/όψιν σας το 1252 για τηVodafone και τις αντίστοιχες υπηρεσίες για τα άλλα δίκτυα γιατί όλες έτσι δουλεύουν.

Και εύχομαι να μη σας τύχει

ΥΓ

Στείλτε το και στους δικούς σας να ξέρουν τι γίνεται

Τσεκάρετε τους μηνιαίους αναλυτικούς λογαριασμούς σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Bookmark and Share