Μόλις είχα τελειώσει τις ερωτήσεις για το ιστορικό ο μπόμπιρας εξαφανίστηκε και καθώς σημείωνα κάποιες επιπλέον εμφανίστηκε με τα χείλη γεμάτα σοκολάτα.
- "Να όλο τέτοια τρώει…του αρέσουνε πολύ"
Πιάνω στα χέρια μου το εν λόγω "τρόφιμο" και διαβάζω συστατικά :
ΖΑΧΑΡΗ, ΒΟΥΤΥΡΟ ΚΑΚΑΟ, ΓΑΛΑ ΣΕ ΣΚΟΝΗ (χειρίστου είδους),
ΛΕΚΙΘΙΝΗ ΣΟΓΙΑΣ(μεταλλαγμένη), ΖΑΧΑΡΗ (πάλι),
ΥΔΡΟΓΟΝΩΜΕΝΑ ΛΙΠΗ (οξειδωτικά και πολύ καρκινογόνα),
ΑΛΕΥΡΟ ΣΙΤΟΥ (αποφλοιωμένο - σκέτη ζάχαρη,
ΣΚΟΝΗ ΚΑΚΑΟ(να πάρουμε και λίγη καφεΐνη και επιπλέον κορεσμένα λίπη),
ΚΙΤΡΙΚΟ ΟΞΥ (παρασκευάζεται από μύκητες),
ΟΞΙΝΟ ΑΝΘΡΑΚΙΚΟ ΝΑΤΡΙΟ (να και κάτι που δεν λέει πως είναι τροφή),
Ε471, Ε414, Ε418, (αυτά τα Ε σε κάνουν να λες "ΕΕΕΕΕΕΕ..¨")
ΟΞΙΝΟ ΑΝΘΡΑΚΙΚΟ ΑΜΜΩΝΙΟ (σκέτη θρεπτικότητα),
ΚΑΡΑΜΕΛΟΧΡΩΜΑ (μπορείτε και να βάψετε με αυτό),
ΣΙΡΟΠΙ ΓΛΥΚΟΖΗΣ (ζάχαρη από ζάχαρη γιατί μας έλειψε),
ΤΑΡΤΡΑΖΙΝΗ (αποδεδειγμένα προκαλεί σπασμούς και σύνδρομο υπερκινητικότητας σε παιδιά)...
- "Πόσα τέτοια τρώει δηλαδή το παιδί; "
- " Όχι πολλά, 2-3 τη μέρα. Απλώς καμία φορά δεν τρώει τίποτα άλλο, βγάζει την μέρα του με αυτά"
- " Ακούστε… πιστεύω πως θα δει μεγάλη ωφέλεια αν τα μειώσει η και τα κόψει αυτά. Διότι το πρόβλημα που αντιμετωπίζει…'
- " Τι να τα κόψει; Εμάς ο γιατρός μας είπε πως όσο το άσθμα του ελέγχεται με τα εισπνεόμενα να τρώει απ όλα...
Γιατί να ξεχωρίζει από τα άλλα παιδάκια και να ζηλεύει"
- " Δεν χρειάζεται να ζηλεύει, μπορείτε να του ετοιμάζετε ωραίες φρουτοσαλάτες, να τρώει φρούτα και σπιτικό κολατσιό στο σχολείο.
Η σοκοφρέτα δεν του προσφέρει απολύτως κανένα θρεπτικό στοιχείο, κοιτάξετε και μόνη σας.
Τι από όλα αυτά που γράφει εδώ υπάρχει ή υπήρχε ποτέ στην φύση;
Έχετε δει ποτέ κάποιο Ε414 να φυτρώνει σε κάποιο κλαρί;
Κάποιο ΟΞΙΝΟ ΑΝΘΡΑΚΙΚΟ ΑΜΜΩΝΙΟ να καλλιεργείται σε χωράφι;
Κάποια Ταρτραζίνη να ψαρεύεται στην θάλασσα;
Ολα αυτά τα στοιχεία μπαίνουν μέσα στο σώμα και δημιουργούνε ένα κάρο προβλήματα, δεν αποκλείεται - αυτά μαζί με άλλα - να επιδεινώνουν
ή και να προκαλούν το άσθμα του παιδιού και..."
- 'Δηλαδή όλα τα άλλα παιδάκια που τρώνε από τα ίδια γιατί δεν έχουν άσθμα;'
- " Κάθε οργανισμός είναι διαφορετικός, έχει άλλες αδυναμίες, άλλες δυνάμεις και άλλες αποστολές και δυναμικό να εκπληρώσουν στην ζωή, το να συγκρίνουμε δεν οδηγεί σε σωστά συμπεράσματα"
- "Και γιατί να είναι διαφορετικό το παιδί το δικό μου; Εγώ δεν νοιώθω πως διαφέρει σε τίποτα ίσα-ίσα είμαι περήφανη που το παιδί μου είναι αυτό που είναι και έχει άσθμα"
- " Ακούστε, το να έχει κάποιος μία ιδιαιτερότητα σίγουρα δεν είναι λόγος ούτε να ντρέπεται ούτε να αισθάνεται μειονεκτικά.
Και εγώ αντιμετωπίζω ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα υγείας.
Δεν ντρέπομαι για αυτό όμως γιατί να είμαι περήφανος; Μπορούμε απλά να δούμε το γεγονός ως γεγονός χωρίς χρωματισμό + ή - ,και να ακολουθήσουμε την φυσική μας τάση πού είναι συνήθως να βελτιώσουμε την κατάσταση.
- " Και να μην τρώει δηλαδή σοκοφρέτα; Ο γιατρός είπε να τρώει απ όλα.
Του αρέσει, την ζητάει ο οργανισμός του παιδί είναι.
Εμείς θέλουμε μια ενίσχυση του ανοσοποιητικού του με συμπληρώματα όχι να πιέζουμε το παιδί, αυτό θα δημιουργήσει μεγάλα ψυχικά τραύματα όπως μας είπε και ο γιατρός"
- "Συγνώμη αλλά τα τραύματα που δημιουργούν τα εισπνεόμενα τα λαμβάνετε υπ όψη; Και δεν μιλάω μόνο για την σωματική φθορά από την κορτιζόνη αλλά και για το ότι το παιδί κρατάει και σκάφτεται πάντα να έχει μαζί του το συγκεκριμένο μπουκαλάκι. Αυτό είναι επίσης ψυχολογική επιβάρυνση, δεν αισθάνεται δηλαδή με αυτό πως διαφέρει;"
- " Οχι, μια χαρά έχει εξοικειωθεί, το έχει μαζί του, θα πάει με τους φίλους του, κανένα πρόβλημα, είναι κάτι τελείως φυσικό γιατί να το κάνουμε να αισθάνεται πως κάνει κάτι αφύσικο;'
- "Προς Θεού δεν είπα κάτι τέτοιο, αλλά εφ όσον μιλούμε εμείς τώρα μεταξύ μας...
Όταν γεννιέται ο άνθρωπος δεν κουβαλάει μαζί του εισπνεόμενα.. το ότι χρησιμοποιούμε μια λύση ανάγκης είναι άλλο, και άλλο να θεωρούμε πως αυτή η λύση είναι η φυσική ή η καλύτερη δυνατή για το παιδί.
Δεν χρειάζεται κανείς να αισθάνεται αφύσικος ή μειονεκτικά αλλά αν ανάγουμε το μη φυσικό ως φυσικό σε λίγο θα πιστέψουμε πως έτσι πρέπει να ζούμε.
Αυτό μπορεί να υποβαθμίσει την ποιότητα ζωής γιατί υποβαθμίζει την προοπτική μας να εκπληρώσουμε το δυναμικό μας. Τότε πως θα βρεθεί τρόπος για να εξηγηθεί ο πόνος μας ή κίνητρο για να αλλάξουμε;
Ειδικά όταν υπάρχουν όλες οι πιθανότητες για πλήρη αναστροφή της κατάστασης όπως με το παιδί"
- " Ακούστε, εμάς μας είπανε πως γνωρίζετε πολύ καλά τα συμπληρώματα για τέτοια και άλλα θέματα. Γιατί δεν μας γράφετε ποια χρειάζεται το παιδί να τα πάρουμε;
Εμείς για αυτό θέλαμε να σας συναντήσουμε"
Έγραψα 3 συμπληρώματα που είδα πως θα βοηθούσαν το παιδί.
Τουλάχιστον να του φανώ χρήσιμος σε κάτι.
Χαιρέτησα και έφυγα.
Στο δρόμο ήρθαν να με βρουν οι ενοχές.. Γιατί κόλλησα με το θέμα της σοκοφρέτας; Δεν μπορούσα να βρω κάποιο άλλο τρόπο να βοηθηθεί το παιδί;
Γιατί να εμπλακώ σε αυτήν την κλοτσοπατινάδα;
Και γιατί σηκώθηκα και έφυγα και δεν κάθισα να εξηγήσω με απλό ή με επιστημονικό τρόπο τι κάνει το κάθε στοιχείο από αυτά και πως επηρεάζει την υγεία του παιδιού;
Γιατί;
Γιατί απλώς ο εγωισμός μου είναι διευρυμένος και πολύ εύθικτος.
Έτσι απλώς συγκρουστήκανε 2 εγωισμοί χρησιμοποιώντας αντί για μήλο την σοκοφρέτα της έριδος. Προσπαθούσα να αποδείξω το δίκιο μου και οχύρωσα τον απέναντι στο να προσπαθεί και αυτός κάτι αντίστοιχο.
Όταν δεν τα κατάφερα μούτρωσα και αποχώρησα.
Δυστυχώς όταν συγκρούονται 2 εγωισμοί η υγεία και η ευημερία πάει περίπατο...
Όπως και όλα τα άλλα
Πάνω απ το κεφάλι μου πετάγανε ερινύες με καραμελόχρωμα και διάφορα Ε..
"ΣΟΚΟ - ΦΦΡΕΤΑ....ΠΙΑΣΕΕ - ΠΕΤΑ.!.." ΠΙΑΣΕ - ΠΕΤΑ.
Τι κι αν είσαι γιατρός, γονιός, εναλλακτικός, ανταλλακτικός...
Άραγε όταν ο Θεός σε ευλογήσει να "πιάσεις" ένα παιδάκι
αυτό σημαίνει πως μπορείς
και να το "πετάξεις" ...;
M.Π.
First 8K Video from Space - Ultra HD
Πριν από 6 χρόνια
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου