Τρίτη 10 Νοεμβρίου 2009

Ποιος ειπε οτι το ποδοσφαιρο ειναι αντρικο αθλημα...

Σε αγωνα ποδοσφαιρου στο Νέο Μεξικό για τα ημιτελικά (πανεπιστημιακο πρωταθλημα) μια ποδοσφαιριστρια
εκανε σκληρα φαουλ εκτος φασεις απο αυτα που δεν βλεπουμε ουτε σε αντρικο αγωνα ποδοσφαιρου!

Τι τραβηγμα απο τα μαλλια, αγκωνιες, μπουνιες... μιλαμε για την ποδοσφαιριστρια Elizabeth Lambert που σε καθε ευκαιρια εριχνε τις...ψιλες της στις αντιπαλες φοιτητριες.Η νεαρη δραστης των επιμαχων φασεων ανεφερε μετα το τελος του αγωνα:"Αναλαμβάνω πλήρως την ευθύνη για τις ενέργειές μου και θα δεχθω οποιαδήποτε τιμωρία,εδρασα εν θερμω. "Αυτό δεν είναι σε καμία περίπτωση ενδεικτικό του χαρακτήρα μου ή του τι αθλητρια είμαι.Λυπάμαι για τους προπονητές και τους συμπαίκτες μου και για τυχόν ζημιές που θα υποστουν απο τις πραξεις μου".Για την ιστορια η Elizabeth Lambert ειδε κίτρινη κάρτα κατά τη διάρκεια του 76ου λεπτού,και θα εξεταστει το βιντεο του αγωνα απο τους αρμοδιους για τις συνεπειες που θα υποστει η θερμοαιμη αθλητρια!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Bookmark and Share