Τρίτη 24 Απριλίου 2007

Θέμα: Λυπάμαι αλλά φευγω

Σήμερα έλαβα ένα γράμμα και μια φωτογραφία
από το φίλο μου τον Δημήτρη Κορονακη ….
και πολύ χάρηκα ...........
Δημήτρη φτιάξε καφέ έρχομαι





Θέμα: Λυπάμαι αλλά φευγω Αγαπητοί μου φίλοι,

Μέρες που είναι θα ήθελα να σας ανακοινώσω ένα νέο σταθμό για τη καριέραμου.
Με βαθιά λύπη αφήνω την τρέχουσα εργασία μου και αποδέχομαι την πρόταση γιαδουλειά σε μια άλλη επιχείρηση, στο εξωτερικό.

Κατά τη διάρκεια της εργασίας στην εταιρεία που εργάζομαι έχω αισθανθεί θαμπός και μη παραγωγικός,
πράγμα που με ανάγκασε ναλάβω την παρούσα σκληρή απόφαση της ζωής μου.

Πιστεύω ότι θα είμαι παραγωγικότερος σε ένα διαφορετικό εργασιακό περιβάλλον,
το οποίο υποστηρίζει την πρωτοβουλία του υπαλλήλου,
ενθαρρύνειτην ελευθερία της έκφρασης & παρακινεί τη δημιουργικότητα.

Σίγουρα δεν θα χαθούμε και θα επικοινωνούμε συχνά.
Με φιλικούς χαιρετισμούς κ πολλές ευχές.Τα λέμε

ΥΓ. Σας στέλνω και μια φωτογραφία από το καινούργιο μου γραφείο στοσυνημμένο αρχείο....



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Bookmark and Share