Στην εποχή του Instagram και smartphones, φαίνεται ότι ο καθένας μπορεί να είναι ένας καλλιτέχνης. Προσθέστε ένα φίλτρο για να σωριασμένο φωτογραφία συναυλία σας και η εικόνα μετατρέπεται ξαφνικά σε μια νοσταλγική, κυκλοθυμική σκηνή κατ 'ευθείαν από το Rolling Stone.
Η τάση που παίζει έξω για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι μια αντανάκλαση του τι συμβαίνει στο στον εμπορικό κόσμο και πρόστιμο καλλιτεχνικής φωτογραφίας κατά την τελευταία δεκαετία.
Μερικοί φωτογράφοι έχουν ρίξει κάθε φίλτρο και μετά την επεξεργασία τεχνική σε μια φωτογραφία και ονομάζεται η τέχνη αποτέλεσμα.
Το πρόβλημα ήταν ότι οι εικόνες τους, η ραχοκοκαλιά του παρουσίασε την τέχνη, δεν ήταν μεγάλη για να αρχίσει με, είπε ο βραβευμένος φωτογράφος David εμπορική Allan Brandt. Τεχνολογίας αναμένεται να κάνει την μέτρια εξαιρετικό.
«Πάντα πίστευα ότι θα πρέπει να ξεκινήσει με την εικόνα, την εικόνα ότι κάνουν τόσο ισχυρή όσο το δυνατόν, και στη συνέχεια χρησιμοποιήστε το στυλ για να ενισχύσει το όραμα που προσπαθείτε να πείτε," δήλωσε ο Brandt.
Αλλά τι συμβαίνει όταν μπορείτε να κάνετε κάτι;
Η ψηφιακή εποχή κάνει ότι είναι δυνατόν και προσφέρει έναν τρόπο για τους καλλιτέχνες να φέρει τη ζωή σε εικόνες που προηγουμένως υπήρχε μόνο στη φαντασία τους.
Όταν Brandt παρουσιάζει μια εικόνα ενός ανθρώπου που κρέμεται από το κάτω μέρος ενός αεροπλάνου μέσω επιτάχυνση στην ανώτερη ατμόσφαιρα, που θέλει τους ανθρώπους να αμφισβητούν την πραγματικότητα του.
Ο εγκέφαλος πίσω από οπτική υποδοχείς σας γνωρίζει ότι ο άνθρωπος δεν θα μπορούσε να επιβιώσει, αλλά να Brandt, η σημαντική πτυχή είναι ότι ένα άτομο έχει την φανταστική ποιότητα να ρωτήσω πώς.
"Ως καλλιτέχνης, μπορείτε ακόμα να πάρετε ότι η ποιότητα, η φαντασία άυλο, που κάνει τους ανθρώπους να αναρωτιούνται με ποιον τρόπο, ακόμα και αν ξέρουν. Κάτι για μια οργανική αίσθηση ότι δίνει ποιότητα», δήλωσε ο Brandt.
Οι θεατές της εμπορικής τέχνης και φωτογραφίας υποθέσουμε τώρα εικόνες έχουν κατασκευαστεί, ανεξάρτητα από το εάν έχουν αναζωγραφιστεί.
«Είναι σαν πραγματικότητα δεν είναι αρκετά καλή? Πρέπει να ληφθεί σε ένα άλλο επίπεδο από Πολωνικά και της έκφρασης," Σάρα Leen, αρχισυντάκτης φωτογραφία στο National Geographic, είπε εμπορικής φωτογραφίας.
Τα δόγματα του φωτορεπορτάζ απαιτούν ότι ποτέ δεν κάνει κάτι περισσότερο από καλλιέργεια, ή ίσως τσίμπημα ένα προφίλ χρωμάτων, μιας εικόνας.
«Δεν πειράζει, γιατί δεν είναι η ίδια προσπαθεί να περάσει μακριά ως πραγματικό ή ντοκιμαντέρ. Εκτιμώ την ικανότητα που χρειάζεται για να δημιουργήσει εκείνες τις μαγικές εικόνες του προστίμου καλλιτεχνική φωτογραφία, και ξέρω ότι είναι αυτό που είναι."
Το «υπερ ψηφιακή ποιότητα" Brandt μάρτυρες στην επαγγελματική τέχνη μπορεί να είναι στο δρόμο του έξω. Brandt ήταν ένας δικαστής για το διαγωνισμό 2012 Ανακοίνωση Τεχνών περιοδικό, το οποίο επιλέγει μερικές από τις καλύτερες φωτογραφίες του κόσμου κάθε χρόνο.
Μετά βλέποντας καλλιτέχνες δίνουν έμφαση στο εργαλείο πάνω από την εικόνα για τόσο πολύ καιρό, οι είσοδοι του τρέχοντος έτους αντανακλάται ένα νέο όραμα.
«Μου έκανε εντύπωση ότι οι άνθρωποι χρησιμοποιούσαν την ψηφιακή διαδικασία ως εργαλείο στη ζώνη τους και όχι το τέλος-όλα,» είπε ο Brandt. "Είχαν αρχίσει να σκέφτονται σχετικά με την εικόνα καλλιτεχνικά και πάλι. Η οργανική αίσθηση της φωτογραφίας γίνεται πολύ περισσότερο από μια τάση τώρα."
Patrick Coyne, συντάκτης της ανακοίνωσης Τεχνών, γνώρισε επίσης αυτήν την αλλαγή, αυτό που αποκαλεί μια ωριμότητα σε φωτογράφοι τέχνης, ένα βήμα πίσω για να επικαλεστεί την τεχνολογία.
Photoshop CS, που κυκλοφόρησε το 2003, ήταν το είδος της τεχνολογικό επίτευγμα που προκαλεί τους καλλιτέχνες να πάει στη θάλασσα και στη συνέχεια, τραβήξτε προς τα πίσω, δήλωσε ο Coyne. Είναι μέρος της καμπύλης μάθησης για τους καλλιτέχνες. Συμπληρώστε την πρόσβαση σε λογισμικό επεξεργασίας και το Διαδίκτυο έδωσε σε όλους την ευκαιρία να δουν τα πάντα και να επεκτείνει το όραμά τους.
Αλλά επειδή οι άνθρωποι είναι σε θέση να ωθήσει τις εικόνες τόσο πολύ περισσότερο με την ψηφιακή ρετούς, η τεχνολογία πήρε με τον τρόπο του την ιδέα. Coyne παραδέχεται να δούμε μεγάλο έργο τέχνης γίνεται για το iPhone, αλλά έχει να κάνει με την κύρια χρήση των εργαλείων, δεν είναι μόνο τα διαθέσιμα εργαλεία.
Δεν έχει σημασία οι τεχνικές πτυχές της φωτογραφίας, που αλλάζουν δραματικά από χρόνο σε χρόνο, Coyne έχει κρατήσει τον ανταγωνισμό σχετικά με συναρπαστικές εικόνες.
"Νομίζω ότι υπάρχει μια επιθυμία για λίγο περισσότερο την αίσθηση του ρεαλισμού σε αντίδραση σε όλα του ψηφιακού χειρισμού που έχουμε δει», δήλωσε ο Coyne.
Διδασκαλία την πραγματική τέχνη της φωτογραφίας
Φωτογράφοι και εκπαιδευτικούς φωτογραφία χρειάστηκε επίσης να αναλύσει το σημείο καμπής του "Photoshop γίνεται όταν ένα πλαστικό παιχνίδι, σε σχέση με ένα πραγματικό ειλικρινείς-να-καλοσύνη του οχήματος που σας επιτρέπει να γίνουν δημιουργικοί", δήλωσε ο Bryan Peterson, εμπορική φωτογράφος και δημιουργός του Picture Perfect Σχολή Φωτογραφίας.
Είπε ότι παίρνει απογοητευμένοι όταν οδηγεί ένα εργαστήριο για τους φοιτητές που δεν συνειδητοποιούν ότι πρέπει να εργαστούμε για να δημιουργήσουμε τις εικόνες στην πρώτη θέση. Τα εργαλεία του Photoshop, όπως Content-Aware Fill από την έκδοση CS5, επιτρέπουν στους ανθρώπους να αφαιρέσει οτιδήποτε από μια φωτογραφία με ένα κλικ.
Ενώ χρήσιμο κατά καιρούς, έχει δημιουργήσει αυτό που Peterson αναφέρεται ως "τεμπέληδες οπτικά φωτογράφους." Αντί σύλληψη μιας σκηνής στην κάμερα, ή reshooting να διορθώσετε ένα λάθος στο χώρο του ξενοδοχείου, που προτιμούν να πάρουν την κακή εικόνα και να εργάζονται σε αυτό στο Photoshop.
"Θα ήθελα να κάνω μάλλον αγάπη για μια γυναίκα από ό, τι πορνό ρολόι," είπε ο Peterson. «Πρόκειται για μια πραγματικά οργανική εμπειρία. Όταν κάθεστε μπροστά από έναν υπολογιστή, αυτό είναι ένα αποστειρωμένο περιβάλλον, και ως εκ τούτου, δεν μπορεί να μιλήσει με οποιαδήποτε ευγλωττία ως προς το τι συνέβη όταν κάνατε αυτή την εικόνα."
Με πόρους όπως το Google Εικόνες που μας δείχνουν όλα όσα θέλουμε να δούμε, οι φωτογράφοι έχουν επίσης αφεθεί στην ερώτηση τι πρέπει να τεκμηριώσει. Και αυτό που κάνει τέχνη φωτογραφία μετά την άφιξη της ψηφιακής εποχής;
Για Liz Ντάρλινγκτον, φωτογράφος fine art και καθηγητής στο Savannah College of Art and Design, διάφοροι παράγοντες έχουν ένα χέρι για τον καθορισμό του νέου κόσμου της καλλιτεχνικής φωτογραφίας.
Ανάμεσα σε δισεκατομμύρια και δισεκατομμύρια των εικόνων, Ντάρλινγκτον πιστεύει ότι είναι το πώς θα αξιολογήσει την ποιότητα που τους έχει αλλάξει. Φωτογράφοι πρέπει να θέσει ιδέα πρώτα, και σκέφτομαι την εργασία τους ως ένα σώμα της εργασίας, όχι one-hit wonders.
"Νομίζω ότι είναι η μεγαλύτερη αλλαγή στον κόσμο της τέχνης», δήλωσε ο Ντάρλινγκτον. "Θέλουν να δουν ότι οι φωτογράφοι έχουν μια συνέπεια της όρασης Αυτό είναι ό, τι λείπει σε αυτές τις περιοχές Flickr:. Πολλές όμορφες εικόνες, αλλά τίποτα που να δείχνει την πρόθεση του καλλιτέχνη Η πρόθεση του κάποιος λαμβάνει ένα στιγμιότυπο με το iPhone και το τρέξιμο. μέσω Instagram είναι πολύ διαφορετικά από κάποιον που εργάζεται σε μια ιδέα για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα και τα γυρίσματα με πρόθεση ».
Διδάσκει τους μαθητές της σχετικά με τη σημασία της διατήρησης της όρασης σε όλα τα πράγματα.
«Πολλοί από αυτούς σκέφτονται αν μπορούν να εφαρμόσουν όλες τις σωστές φίλτρα, σύνθετο και να αλλάξετε το φωτισμό και την έκθεση μετά το γεγονός, ότι μπορεί να είναι μεγάλη φωτογράφους. Φωτογραφία έχει γίνει τόσο εύκολη που πολλοί μαθητές δεν συνειδητοποιούν πόσο φαινομενικά δύσκολο είναι. "
Η ουσία της χειραγώγησης
Η ιστορία δεν είναι κάτι που οι περισσότεροι άνθρωποι σκέφτονται όταν χρησιμοποιούν το Photoshop, αλλά πολλές από τις τεχνικές που είναι διαθέσιμες στο λογισμικό δημιουργήθηκαν με κλασική φωτογράφους.
Mike Mellia, ένας νεαρός φωτογράφος που βρίσκει τον εαυτό του στο σταυροδρόμι των εμπορικών και καλλιτεχνική φωτογραφία, έχει κάνει μια μελέτη της ιστορίας της τέχνης του.
Ansel Adams, ενός από τους σημαντικότερους φωτογράφους του 20ού αιώνα, ρετουσαρισμένες εικόνες του. Στο σκοτεινό θάλαμο, Adams θα κάψει πιο σκούρα σκιά του και να αποφύγει το ελαφρύτερο φωτεινότητα για να δημιουργήσει δραματικές ασπρόμαυρες φωτογραφίες.
Mellia συγκρίνει τη σύγχρονη HDR, ή υψηλό δυναμικό εύρος, τη φωτογραφία, η οποία επεκτείνει την περιορισμένη εμβέλεια της κάμερας από layering την ίδια φωτογραφία που λαμβάνονται σε διαφορετικές εκθέσεις. Dodge και καίνε τα εργαλεία του Photoshop ότι οι ψηφιακές φωτογράφοι χρησιμοποιούν επίσης.
Adams, ένας παίκτης πιάνο, πιστεύεται ότι οι φωτογράφοι θα πρέπει να χρησιμοποιήσει κάθε μέρος της διαδικασίας για τη δημιουργία μιας εικόνας.
"Είπε ότι η αρνητική από τη φωτογραφική μηχανή σας είναι η μουσική επένδυση και σας λέει πού να πάει," δήλωσε ο Mellia. "Όταν κάνετε την εκτύπωση, πηγαίνετε στο σκοτεινό θάλαμο και αυτή είναι η πραγματική απόδοση της μουσικής."
Mellia πιστεύει έμφαση στο φωτισμό του δραματική, ταινία σύνολο στιλ φωτογραφίες του προέρχεται από τη μελέτη ζωγράφων όπως Vermeer, ο οποίος αντιλήφθηκε φως για να κάνουν την τέχνη τους πηδήξει από τον καμβά.
Brandt σημειώνει ότι η φωτογραφία εξελίχθηκε από μια μακρά ιστορία των μορφών τέχνης, ζωγραφισμένα πορτρέτα και ρεαλισμό, που είχε ως στόχο να αντιπροσωπεύουν την πραγματικότητα. Φωτογραφία βοήθησε μειώνει ότι η ποιότητα της τέχνης, και η απάντηση ήταν ζωγραφικής αφαίρεσης.
"Μία από τις κατευθύνσεις φωτογραφίας θα είναι στην εξπρεσιονιστική," δήλωσε ο Brandt. "Αυτό θα μπορούσε να μετατρέψει τη φωτογραφία με τον ίδιο τρόπο ότι η φωτογραφία μετατρέπεται ζωγραφική."
Ένα νέο είδος των οργανικών φωτογραφίας
Κοιτάζοντας ένα από εκτυπώσεις λίμνη Matthew Brandt μπορεί να σας πάρει ένα λεπτό για να δείτε το θέμα μέσα από την ομίχλη dizzyingly πολύχρωμο, αλλά είναι εκεί σε περισσότερους από έναν τρόπους. Η φωτογραφία της λίμνης είναι επίσης βυθίζεται στο νερό της λίμνης.
Δείτε περισσότερα για το έργο του Matthew Brandt για το CNN Φωτογραφίες blog
"Υπάρχει μια οργανική διαδικασία που μου αρέσει να αγκαλιάσει στη χειραγώγηση,", είπε. «Για μένα, είναι για τη διατήρηση ενός ορισμένου επιπέδου της αντικειμενικότητας και της αρετής σε ό, τι προσπαθώ να εκπροσωπεί».
Πρόσφατα ονομάστηκε ένα από τα «Forbes» 30 κάτω των 30 "για τη μοναδική προσέγγισή του στην τέχνη φωτογραφία, Brandt, ο γιος του David Allan Brandt, καλείται συχνά" Πώς νιώθεις ότι ο καθένας μπορεί να πάρει μια μεγάλη φωτογραφία τώρα; "
Αντί να κάνει τον ερώτηση, εάν η φωτογραφία είναι νεκρός, Brandt πιστεύει ότι κάνει φωτογράφους εργάζονται ακόμη πιο σκληρά για να κάνουν τις φωτογραφίες που δεν είναι σαν τις εικόνες που κάποιος μπορεί να πάρει το iPhone τους χωρίς τη γνώση του σκάφους.
Ντάρλινγκτον γνώρισε καλλιτέχνες δημιουργούν φωτογραφίες που φαίνεται να έχουν ληφθεί εδώ και δεκαετίες, οι οποίες φέρουν την εγγενή ατέλεια στο εσωτερικό τους, καθώς και. Συμβάλλει στην αναζήτηση φευγαλέα οργανικών φωτογραφία.
"Νομίζω ότι είναι περίπου θρηνούν την απώλεια των παλαιών διαδικασιών, η οποία ήταν ατελή», είπε. "Θα είχε μόνο μία ευκαιρία να το κάνετε σωστά. Είναι περίπου επιβραδύνουν τη διαδικασία και πηγαίνει πίσω στο όραμα."
Brandt βλέπει deliberateness μεταξύ των συνομηλίκων του να δημιουργήσει "τυχαία εικόνες." Προκαλεί τον θεατή να μην αμφισβητήσει την τεχνική του καλλιτέχνη, αλλά, δεδομένου ότι υπάρχουν τόσες πολλές επιλογές χειρισμού, γιατί το συγκεκριμένο εκείνο που χρησιμοποιείται στη φωτογραφία;
Αισθάνεται ότι αυτός είναι μέρος του κάτι, μια ταλάντευση το οποίο συνδυάζει τη φωτογραφία και αφαίρεση.
"Οι καλλιτέχνες να σκεφτόμαστε τα ίδια υλικά που χρησιμοποιούν τη φωτογραφία», είπε. "Δεν είναι μια νοσταλγία, αλλά λατρεύοντας την τέχνη της φωτογραφίας, λόγω του ότι όλο και 0s και 1s ψηφιακά."
Πώς αισθάνεστε για την ψηφιακή φωτογραφία σε χειραγώγηση; Είναι έμφυτη ή εμπόδιο; Πείτε μας τη γνώμη σας στα σχόλια παρακάτω.
Η τάση που παίζει έξω για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι μια αντανάκλαση του τι συμβαίνει στο στον εμπορικό κόσμο και πρόστιμο καλλιτεχνικής φωτογραφίας κατά την τελευταία δεκαετία.
Μερικοί φωτογράφοι έχουν ρίξει κάθε φίλτρο και μετά την επεξεργασία τεχνική σε μια φωτογραφία και ονομάζεται η τέχνη αποτέλεσμα.
Το πρόβλημα ήταν ότι οι εικόνες τους, η ραχοκοκαλιά του παρουσίασε την τέχνη, δεν ήταν μεγάλη για να αρχίσει με, είπε ο βραβευμένος φωτογράφος David εμπορική Allan Brandt. Τεχνολογίας αναμένεται να κάνει την μέτρια εξαιρετικό.
«Πάντα πίστευα ότι θα πρέπει να ξεκινήσει με την εικόνα, την εικόνα ότι κάνουν τόσο ισχυρή όσο το δυνατόν, και στη συνέχεια χρησιμοποιήστε το στυλ για να ενισχύσει το όραμα που προσπαθείτε να πείτε," δήλωσε ο Brandt.
Αλλά τι συμβαίνει όταν μπορείτε να κάνετε κάτι;
Η ψηφιακή εποχή κάνει ότι είναι δυνατόν και προσφέρει έναν τρόπο για τους καλλιτέχνες να φέρει τη ζωή σε εικόνες που προηγουμένως υπήρχε μόνο στη φαντασία τους.
Όταν Brandt παρουσιάζει μια εικόνα ενός ανθρώπου που κρέμεται από το κάτω μέρος ενός αεροπλάνου μέσω επιτάχυνση στην ανώτερη ατμόσφαιρα, που θέλει τους ανθρώπους να αμφισβητούν την πραγματικότητα του.
Ο εγκέφαλος πίσω από οπτική υποδοχείς σας γνωρίζει ότι ο άνθρωπος δεν θα μπορούσε να επιβιώσει, αλλά να Brandt, η σημαντική πτυχή είναι ότι ένα άτομο έχει την φανταστική ποιότητα να ρωτήσω πώς.
"Ως καλλιτέχνης, μπορείτε ακόμα να πάρετε ότι η ποιότητα, η φαντασία άυλο, που κάνει τους ανθρώπους να αναρωτιούνται με ποιον τρόπο, ακόμα και αν ξέρουν. Κάτι για μια οργανική αίσθηση ότι δίνει ποιότητα», δήλωσε ο Brandt.
Οι θεατές της εμπορικής τέχνης και φωτογραφίας υποθέσουμε τώρα εικόνες έχουν κατασκευαστεί, ανεξάρτητα από το εάν έχουν αναζωγραφιστεί.
«Είναι σαν πραγματικότητα δεν είναι αρκετά καλή? Πρέπει να ληφθεί σε ένα άλλο επίπεδο από Πολωνικά και της έκφρασης," Σάρα Leen, αρχισυντάκτης φωτογραφία στο National Geographic, είπε εμπορικής φωτογραφίας.
Τα δόγματα του φωτορεπορτάζ απαιτούν ότι ποτέ δεν κάνει κάτι περισσότερο από καλλιέργεια, ή ίσως τσίμπημα ένα προφίλ χρωμάτων, μιας εικόνας.
«Δεν πειράζει, γιατί δεν είναι η ίδια προσπαθεί να περάσει μακριά ως πραγματικό ή ντοκιμαντέρ. Εκτιμώ την ικανότητα που χρειάζεται για να δημιουργήσει εκείνες τις μαγικές εικόνες του προστίμου καλλιτεχνική φωτογραφία, και ξέρω ότι είναι αυτό που είναι."
Το «υπερ ψηφιακή ποιότητα" Brandt μάρτυρες στην επαγγελματική τέχνη μπορεί να είναι στο δρόμο του έξω. Brandt ήταν ένας δικαστής για το διαγωνισμό 2012 Ανακοίνωση Τεχνών περιοδικό, το οποίο επιλέγει μερικές από τις καλύτερες φωτογραφίες του κόσμου κάθε χρόνο.
Μετά βλέποντας καλλιτέχνες δίνουν έμφαση στο εργαλείο πάνω από την εικόνα για τόσο πολύ καιρό, οι είσοδοι του τρέχοντος έτους αντανακλάται ένα νέο όραμα.
«Μου έκανε εντύπωση ότι οι άνθρωποι χρησιμοποιούσαν την ψηφιακή διαδικασία ως εργαλείο στη ζώνη τους και όχι το τέλος-όλα,» είπε ο Brandt. "Είχαν αρχίσει να σκέφτονται σχετικά με την εικόνα καλλιτεχνικά και πάλι. Η οργανική αίσθηση της φωτογραφίας γίνεται πολύ περισσότερο από μια τάση τώρα."
Patrick Coyne, συντάκτης της ανακοίνωσης Τεχνών, γνώρισε επίσης αυτήν την αλλαγή, αυτό που αποκαλεί μια ωριμότητα σε φωτογράφοι τέχνης, ένα βήμα πίσω για να επικαλεστεί την τεχνολογία.
Photoshop CS, που κυκλοφόρησε το 2003, ήταν το είδος της τεχνολογικό επίτευγμα που προκαλεί τους καλλιτέχνες να πάει στη θάλασσα και στη συνέχεια, τραβήξτε προς τα πίσω, δήλωσε ο Coyne. Είναι μέρος της καμπύλης μάθησης για τους καλλιτέχνες. Συμπληρώστε την πρόσβαση σε λογισμικό επεξεργασίας και το Διαδίκτυο έδωσε σε όλους την ευκαιρία να δουν τα πάντα και να επεκτείνει το όραμά τους.
Αλλά επειδή οι άνθρωποι είναι σε θέση να ωθήσει τις εικόνες τόσο πολύ περισσότερο με την ψηφιακή ρετούς, η τεχνολογία πήρε με τον τρόπο του την ιδέα. Coyne παραδέχεται να δούμε μεγάλο έργο τέχνης γίνεται για το iPhone, αλλά έχει να κάνει με την κύρια χρήση των εργαλείων, δεν είναι μόνο τα διαθέσιμα εργαλεία.
Δεν έχει σημασία οι τεχνικές πτυχές της φωτογραφίας, που αλλάζουν δραματικά από χρόνο σε χρόνο, Coyne έχει κρατήσει τον ανταγωνισμό σχετικά με συναρπαστικές εικόνες.
"Νομίζω ότι υπάρχει μια επιθυμία για λίγο περισσότερο την αίσθηση του ρεαλισμού σε αντίδραση σε όλα του ψηφιακού χειρισμού που έχουμε δει», δήλωσε ο Coyne.
Διδασκαλία την πραγματική τέχνη της φωτογραφίας
Φωτογράφοι και εκπαιδευτικούς φωτογραφία χρειάστηκε επίσης να αναλύσει το σημείο καμπής του "Photoshop γίνεται όταν ένα πλαστικό παιχνίδι, σε σχέση με ένα πραγματικό ειλικρινείς-να-καλοσύνη του οχήματος που σας επιτρέπει να γίνουν δημιουργικοί", δήλωσε ο Bryan Peterson, εμπορική φωτογράφος και δημιουργός του Picture Perfect Σχολή Φωτογραφίας.
Είπε ότι παίρνει απογοητευμένοι όταν οδηγεί ένα εργαστήριο για τους φοιτητές που δεν συνειδητοποιούν ότι πρέπει να εργαστούμε για να δημιουργήσουμε τις εικόνες στην πρώτη θέση. Τα εργαλεία του Photoshop, όπως Content-Aware Fill από την έκδοση CS5, επιτρέπουν στους ανθρώπους να αφαιρέσει οτιδήποτε από μια φωτογραφία με ένα κλικ.
Ενώ χρήσιμο κατά καιρούς, έχει δημιουργήσει αυτό που Peterson αναφέρεται ως "τεμπέληδες οπτικά φωτογράφους." Αντί σύλληψη μιας σκηνής στην κάμερα, ή reshooting να διορθώσετε ένα λάθος στο χώρο του ξενοδοχείου, που προτιμούν να πάρουν την κακή εικόνα και να εργάζονται σε αυτό στο Photoshop.
"Θα ήθελα να κάνω μάλλον αγάπη για μια γυναίκα από ό, τι πορνό ρολόι," είπε ο Peterson. «Πρόκειται για μια πραγματικά οργανική εμπειρία. Όταν κάθεστε μπροστά από έναν υπολογιστή, αυτό είναι ένα αποστειρωμένο περιβάλλον, και ως εκ τούτου, δεν μπορεί να μιλήσει με οποιαδήποτε ευγλωττία ως προς το τι συνέβη όταν κάνατε αυτή την εικόνα."
Με πόρους όπως το Google Εικόνες που μας δείχνουν όλα όσα θέλουμε να δούμε, οι φωτογράφοι έχουν επίσης αφεθεί στην ερώτηση τι πρέπει να τεκμηριώσει. Και αυτό που κάνει τέχνη φωτογραφία μετά την άφιξη της ψηφιακής εποχής;
Για Liz Ντάρλινγκτον, φωτογράφος fine art και καθηγητής στο Savannah College of Art and Design, διάφοροι παράγοντες έχουν ένα χέρι για τον καθορισμό του νέου κόσμου της καλλιτεχνικής φωτογραφίας.
Ανάμεσα σε δισεκατομμύρια και δισεκατομμύρια των εικόνων, Ντάρλινγκτον πιστεύει ότι είναι το πώς θα αξιολογήσει την ποιότητα που τους έχει αλλάξει. Φωτογράφοι πρέπει να θέσει ιδέα πρώτα, και σκέφτομαι την εργασία τους ως ένα σώμα της εργασίας, όχι one-hit wonders.
"Νομίζω ότι είναι η μεγαλύτερη αλλαγή στον κόσμο της τέχνης», δήλωσε ο Ντάρλινγκτον. "Θέλουν να δουν ότι οι φωτογράφοι έχουν μια συνέπεια της όρασης Αυτό είναι ό, τι λείπει σε αυτές τις περιοχές Flickr:. Πολλές όμορφες εικόνες, αλλά τίποτα που να δείχνει την πρόθεση του καλλιτέχνη Η πρόθεση του κάποιος λαμβάνει ένα στιγμιότυπο με το iPhone και το τρέξιμο. μέσω Instagram είναι πολύ διαφορετικά από κάποιον που εργάζεται σε μια ιδέα για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα και τα γυρίσματα με πρόθεση ».
Διδάσκει τους μαθητές της σχετικά με τη σημασία της διατήρησης της όρασης σε όλα τα πράγματα.
«Πολλοί από αυτούς σκέφτονται αν μπορούν να εφαρμόσουν όλες τις σωστές φίλτρα, σύνθετο και να αλλάξετε το φωτισμό και την έκθεση μετά το γεγονός, ότι μπορεί να είναι μεγάλη φωτογράφους. Φωτογραφία έχει γίνει τόσο εύκολη που πολλοί μαθητές δεν συνειδητοποιούν πόσο φαινομενικά δύσκολο είναι. "
Η ουσία της χειραγώγησης
Η ιστορία δεν είναι κάτι που οι περισσότεροι άνθρωποι σκέφτονται όταν χρησιμοποιούν το Photoshop, αλλά πολλές από τις τεχνικές που είναι διαθέσιμες στο λογισμικό δημιουργήθηκαν με κλασική φωτογράφους.
Mike Mellia, ένας νεαρός φωτογράφος που βρίσκει τον εαυτό του στο σταυροδρόμι των εμπορικών και καλλιτεχνική φωτογραφία, έχει κάνει μια μελέτη της ιστορίας της τέχνης του.
Ansel Adams, ενός από τους σημαντικότερους φωτογράφους του 20ού αιώνα, ρετουσαρισμένες εικόνες του. Στο σκοτεινό θάλαμο, Adams θα κάψει πιο σκούρα σκιά του και να αποφύγει το ελαφρύτερο φωτεινότητα για να δημιουργήσει δραματικές ασπρόμαυρες φωτογραφίες.
Mellia συγκρίνει τη σύγχρονη HDR, ή υψηλό δυναμικό εύρος, τη φωτογραφία, η οποία επεκτείνει την περιορισμένη εμβέλεια της κάμερας από layering την ίδια φωτογραφία που λαμβάνονται σε διαφορετικές εκθέσεις. Dodge και καίνε τα εργαλεία του Photoshop ότι οι ψηφιακές φωτογράφοι χρησιμοποιούν επίσης.
Adams, ένας παίκτης πιάνο, πιστεύεται ότι οι φωτογράφοι θα πρέπει να χρησιμοποιήσει κάθε μέρος της διαδικασίας για τη δημιουργία μιας εικόνας.
"Είπε ότι η αρνητική από τη φωτογραφική μηχανή σας είναι η μουσική επένδυση και σας λέει πού να πάει," δήλωσε ο Mellia. "Όταν κάνετε την εκτύπωση, πηγαίνετε στο σκοτεινό θάλαμο και αυτή είναι η πραγματική απόδοση της μουσικής."
Mellia πιστεύει έμφαση στο φωτισμό του δραματική, ταινία σύνολο στιλ φωτογραφίες του προέρχεται από τη μελέτη ζωγράφων όπως Vermeer, ο οποίος αντιλήφθηκε φως για να κάνουν την τέχνη τους πηδήξει από τον καμβά.
Brandt σημειώνει ότι η φωτογραφία εξελίχθηκε από μια μακρά ιστορία των μορφών τέχνης, ζωγραφισμένα πορτρέτα και ρεαλισμό, που είχε ως στόχο να αντιπροσωπεύουν την πραγματικότητα. Φωτογραφία βοήθησε μειώνει ότι η ποιότητα της τέχνης, και η απάντηση ήταν ζωγραφικής αφαίρεσης.
"Μία από τις κατευθύνσεις φωτογραφίας θα είναι στην εξπρεσιονιστική," δήλωσε ο Brandt. "Αυτό θα μπορούσε να μετατρέψει τη φωτογραφία με τον ίδιο τρόπο ότι η φωτογραφία μετατρέπεται ζωγραφική."
Ένα νέο είδος των οργανικών φωτογραφίας
Κοιτάζοντας ένα από εκτυπώσεις λίμνη Matthew Brandt μπορεί να σας πάρει ένα λεπτό για να δείτε το θέμα μέσα από την ομίχλη dizzyingly πολύχρωμο, αλλά είναι εκεί σε περισσότερους από έναν τρόπους. Η φωτογραφία της λίμνης είναι επίσης βυθίζεται στο νερό της λίμνης.
Δείτε περισσότερα για το έργο του Matthew Brandt για το CNN Φωτογραφίες blog
"Υπάρχει μια οργανική διαδικασία που μου αρέσει να αγκαλιάσει στη χειραγώγηση,", είπε. «Για μένα, είναι για τη διατήρηση ενός ορισμένου επιπέδου της αντικειμενικότητας και της αρετής σε ό, τι προσπαθώ να εκπροσωπεί».
Πρόσφατα ονομάστηκε ένα από τα «Forbes» 30 κάτω των 30 "για τη μοναδική προσέγγισή του στην τέχνη φωτογραφία, Brandt, ο γιος του David Allan Brandt, καλείται συχνά" Πώς νιώθεις ότι ο καθένας μπορεί να πάρει μια μεγάλη φωτογραφία τώρα; "
Αντί να κάνει τον ερώτηση, εάν η φωτογραφία είναι νεκρός, Brandt πιστεύει ότι κάνει φωτογράφους εργάζονται ακόμη πιο σκληρά για να κάνουν τις φωτογραφίες που δεν είναι σαν τις εικόνες που κάποιος μπορεί να πάρει το iPhone τους χωρίς τη γνώση του σκάφους.
Ντάρλινγκτον γνώρισε καλλιτέχνες δημιουργούν φωτογραφίες που φαίνεται να έχουν ληφθεί εδώ και δεκαετίες, οι οποίες φέρουν την εγγενή ατέλεια στο εσωτερικό τους, καθώς και. Συμβάλλει στην αναζήτηση φευγαλέα οργανικών φωτογραφία.
"Νομίζω ότι είναι περίπου θρηνούν την απώλεια των παλαιών διαδικασιών, η οποία ήταν ατελή», είπε. "Θα είχε μόνο μία ευκαιρία να το κάνετε σωστά. Είναι περίπου επιβραδύνουν τη διαδικασία και πηγαίνει πίσω στο όραμα."
Brandt βλέπει deliberateness μεταξύ των συνομηλίκων του να δημιουργήσει "τυχαία εικόνες." Προκαλεί τον θεατή να μην αμφισβητήσει την τεχνική του καλλιτέχνη, αλλά, δεδομένου ότι υπάρχουν τόσες πολλές επιλογές χειρισμού, γιατί το συγκεκριμένο εκείνο που χρησιμοποιείται στη φωτογραφία;
Αισθάνεται ότι αυτός είναι μέρος του κάτι, μια ταλάντευση το οποίο συνδυάζει τη φωτογραφία και αφαίρεση.
"Οι καλλιτέχνες να σκεφτόμαστε τα ίδια υλικά που χρησιμοποιούν τη φωτογραφία», είπε. "Δεν είναι μια νοσταλγία, αλλά λατρεύοντας την τέχνη της φωτογραφίας, λόγω του ότι όλο και 0s και 1s ψηφιακά."
Πώς αισθάνεστε για την ψηφιακή φωτογραφία σε χειραγώγηση; Είναι έμφυτη ή εμπόδιο; Πείτε μας τη γνώμη σας στα σχόλια παρακάτω.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου