Του ΘΑΝΑΣΗ ΤΣΙΤΣΑ
Διττής ερμηνείας απάντηση έδωσε ο Τούρκος υπουργός Εξωτερικών Αχμέτ Νταβούτογλου, παραδεχόμενος ότι Ελλάδα και Τουρκία έχουν ξεκινήσει ήδη μπίζνες στο Αιγαίο.
Ο επικεφαλής της τουρκικής διπλωματίας παραβρέθηκε την περασμένη Τρίτη στη δεξίωση που παρέθεσε με την ευκαιρία των εορτών των Χριστουγέννων ο Ελληνας μόνιμος αντιπρόσωπος στον ΟΗΕ, πρέσβης Αναστάσης Μητσιάλης. Ερωτηθείς αν είναι έτοιμος «να κάνει μπίζνες (do business) με τον Ελληνα πρωθυπουργό στο Αιγαίο», ο κ. Νταβούτογλου απάντησε καταφατικά. «Ηδη το κάνουμε», πρόσθεσε.
Η απάντηση Νταβούτογλου επιδέχεται πολλές ερμηνείες και εγείρει ερωτήματα που έχουν πολιτικές και επιχειρηματικές διαστάσεις. Οι φήμες για επικείμενη συνεκμετάλλευση του Αιγαίου προβάλλονται και από κύκλους στην Ουάσιγκτον, οι οποίοι υποστηρίζουν ότι ο Γιώργος Παπανδρέου βιάζεται να προωθήσει τα ελληνοτουρκικά, γεγονός που ευχαριστεί την αμερικανική διπλωματία.
Η δεξίωση του Ελληνα πρέσβη έλαβε χώρα στο Πολιτιστικό Κέντρο Ωνάση και ο Αχμέτ Νταβούτογλου ξεναγήθηκε στην έκθεση που βρίσκεται σε εξέλιξη με θέμα «Ηρωες: Θνητοί και Μύθοι στην Αρχαία Ελλάδα». Μετά την περιήγηση, ο κ. Νταβούτογλου μιλώντας στους δημοσιογράφους σχολίασε:
«Είναι μεγάλη μου ευχαρίστηση που επισκέπτομαι αυτή την έκθεση και βρίσκομαι μαζί με τους φίλους μου της ελληνικής πρεσβείας και της ελληνικής κοινότητας των ΗΠΑ. Είναι η κοινή μας κληρονομιά, ήλθα με ευχαρίστηση και ευχαριστώ για την πρόσκληση. Αισθάνθηκα σαν να βρίσκομαι στη Μεσόγειο, στην Τροία ή στην Αθήνα, στις δύο απέναντι ακτές του Αιγαίου. Είδα έργα από την Τροία, από την ελληνική παράδοση και ως ακαδημαϊκός και ως γείτονας της Ελλάδας, απόλαυσα την επίσκεψη».
Ο Τούρκος υπουργός Εξωτερικών, που βρέθηκε στη Νέα Υόρκη για να συμμετάσχει σε συνεδρίαση του Συμβουλίου Ασφαλείας για το Ιράκ, συναντήθηκε και με το γ.γ. του ΟΗΕ Μπαν Κι Μουν, με τον οποίο συζήτησε μεταξύ άλλων και το Κυπριακό.
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ
Διαβαστε Περισσοτερα...
RFID,ο αντικαταστάτης του barcode.
Χρησιμοποιείται πλέον στις επιχειρήσεις για την αναγνώριση αντικειμένων (προϊόντων, παλετών κλπ).
Και εδώ δημιουργείται το ερώτημα...
Μας βλέπουν "κάποιοι" σαν αντικείμενα;