Αρνητικό μήνυμα εκπέμπει ο εγχώριος τουρισμός για το τριήμερο του Αγίου πνεύματος, το πρώτο ουσιαστικό τεστ για τη φετινή τουριστική περίοδο. Μιλώντας με ξενοδόχους μέλη της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων, τόνισαν ότι η κατάσταση σε ό,τι αφορά το μέτωπο του εγχώριου τουρισμού είναι απογοητευτική και δύσκολα όπως πιστευούν θα αλλάξουν τα δεδομένα για φέτος.
Παρασκευή 1 Ιουνίου 2012
Τουρισμός.......... Tragic...
Αρνητικό μήνυμα εκπέμπει ο εγχώριος τουρισμός για το τριήμερο του Αγίου πνεύματος, το πρώτο ουσιαστικό τεστ για τη φετινή τουριστική περίοδο. Μιλώντας με ξενοδόχους μέλη της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων, τόνισαν ότι η κατάσταση σε ό,τι αφορά το μέτωπο του εγχώριου τουρισμού είναι απογοητευτική και δύσκολα όπως πιστευούν θα αλλάξουν τα δεδομένα για φέτος.
Πέμπτη 31 Μαΐου 2012
Pepsi – Coca Cola, η εξέλιξη των σημάτων τους
Άφησε το φως αναμμένο 77 ολόκληρα χρόνια!
Ο ιδιοκτήτης της καφετέριας «Clifton’s Cafeteria» στο Λος Άντζελες δεν πίστευε στα μάτια του όταν, κατά τη διάρκεια της ανακαίνισης του καταστήματός του, οι εργάτες ανακάλυψαν πίσω από έναν τοίχο μια σειρά από λάμπες νέον… αναμμένες! Μάλλον με τον τρόπο αυτό ο κ. Andrew Meieran συνειδητοποίησε για ποιο λόγο τόσα χρόνια πλήρωνε υπέρογκους λογαριασμούς ηλεκτρικού
Άρνηση κάλυψης σε ελληνικά φορτία. Φόβοι για έξοδο από το ευρώ
Τετάρτη 30 Μαΐου 2012
Βότσαλα γίνονται πέτρινες… πατημασιές
Δηλώνει δημόσιος υπάλληλος στην Υπηρεσία Έκτακτης Ανάγκης της Σκωτίας και ερασιτέχνης φωτογράφος. «Το δεύτερο νομίζω ταιριάζει περισσότερο στην καλλιτεχνική μου φύση», λέει ο Iain Blake και συμπληρώνει: «Η φύση είναι αυτή που με εμπνέει περισσότερο»…
Σε μια από τις πολλές βόλτες του στην παραλία συνήθιζε να μαζεύει πέτρες και βότσαλα «για κάποια μελλοντική χρήση», όπως λέει ο ίδιος. Για του λόγου το αληθές η πρώτη του συλλογή φωτογραφιών με τον τίτλο «Stone Footprints» (σ.σ. «Πέτρινες Πατημασιές») περιλαμβάνει… και πέτρες και βότσαλα σε περίεργες συνθέσεις!
Τρίτη 29 Μαΐου 2012
Εκπληκτική εκτέλεση της Ωδής της χαράς από την 9η συμφωνία του Μπετόβεν από 10.000 Ιάπωνες σε ανάμνηση των νεκρών από το τσουνάμι!
Ένα ολόκληρο στάδιο με 10.000 Ιάπωνες καλλιτέχνες της κλασικής μουσικής να εκτελούν φημισμένο έργο του μεγάλου μουσικού Λούντβιχ Βαν Μπετόβεν, δεν είναι ένα θέαμα το οποίο μπορεί να παρακολουθήσουν εύκολα όχι μόνο οι λάτρεις της κλασικής μουσικής, αλλά και όσοι μέσα από τη μουσική διακρίνουν στοιχεία του χαρακτήρα ενός λαού.
Από μουσικής απόψεως, το να συντονίσει κανείς έναν τόσο μεγάλο αριθμό μουσικών και να εκτελέσει έργα υψηλών μουσικών απαιτήσεων όπως η ενάτη συμφωνία του Μπετόβεν, δεν είναι ασφαλώς και το πιο εύκολο εγχείρημα. Η παράσταση της ιαπωνικής χορωδίας και της διασκευής του πασίγνωστου έργου, είναι πραγματικά εκπληκτική.
Κατά τη γνώμη του αγαπημένου φίλου που μας το έστειλε, το συγκεκριμένο βίντεο με την εκτέλεση αυτή, αναδεικνύει τα ψυχικά αποθέματα που μπορεί να έχει ένας λαός με μακρά Ιστορία μετά από ένα «TSUNAMI», ενώ, δυστυχώς, δημιουργεί απαισιόδοξους συνειρμούς με τα γεγονότα που ζούμε στην Ελλάδα μας σήμερα.
Σε κάθε περίπτωση, ασχέτως του αν οι φίλοι μας είναι φανατικοί με την κλασική μουσική, θα θαυμάσουν αυτή την εκτέλεση και ίσως ζηλέψουν τη θέληση, την πειθαρχία και την υψηλή μουσική κατάρτιση των εκτελεστών που αναδεικνύει τη δύναμη και την αποφασιστικότητα του Έθνους που εκπροσωπούν να συνεχίσει τη μακραίωνη και λαμπρή Ιστορία του.
Σίγουρα προσφέρεται προς τέρψη για τα ώτα και τους οφθαλμούς μας, ίσως και για λίγο προβληματισμό
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=paH0V6JLxSI
Κυριακή 27 Μαΐου 2012
Γκύντερ Γκρας: Ποίημα διαμαρτυρίας για την Ελλάδα
Μαρτυρία ψυχής και πνεύματος καταθέτει μία από τις μεγαλύτερες εν ζωή φυσιογνωμίες του ευρωπαϊκού πνεύματος, ο Γκύντερ Γκρας, με ένα ποίημα που δημοσιεύει στο σημερινό φύλλο της εφημερίδας «Σιντόιτσε Τσάιτουνγκ» (Süddeutsche Zeitung) του Μονάχου.
Με τίτλο «Ντροπή της Ευρώπης», ο Γκρας επιχειρεί με ειρωνεία πικρόχολη κι απογοήτευση να στείλει ένα συγκεκριμένο μήνυμα προς το πολιτικο-οικονομικό κατεστημένο της Γερμανίας να αμβλύνει τις πιέσεις προς την Ελλάδα, τη χώρα που αποτέλεσε τη μήτρα του πολιτισμού και της σημερινής Ευρώπης. Με κυνικότητα που θυμίζει τον Μπέρτολ Μπρεχτ, ο Γερμανός νομπελίστας ψέγει το ιμπεριαλιστικό κατεστημένο και αντιτάσσει την εικόνα της Ελλάδας με το κλασσικό μεγαλείο απέναντι στη λάσπη του φτωχού, παρακμασμένου και διεφθαρμένου κράτους.
...............