Σάββατο 5 Μαρτίου 2011

Αδιαφήμιστο αίμα



 
Τον τελευταίο χρόνο το πρόσημο της αισιοδοξίας έχει αλλάξει δεκάδες φορές. Από την σωτηρία στην χρεοκοπία, μια Σύνοδος δρόμος. Συμφωνεί η Γερμανία, δεν συμφωνεί η Γερμανία, χαρές στις αγορές, μουτρωμένες οι αγορές, τρεις-τέσσερις λαοί της  Ευρώπης ξημερώνουν από την κόλαση στον παράδεισο, στην διαδρομή χάνονται άνθρωποι, κλείνουν σπίτια, σκοτώνονται ζωές, το πρωτάθλημα συνεχίζεται, η φτώχεια ανοίγει συνέχεια αντιπροσωπείες, το σεξ μετρημένο, γλυκά φυσάει ο μπάτης και το νερό γλυφό.

Από την βόρεια Αφρική έρχεται η κάπνα μιας φωτιάς που για μία ακόμη φορά δεν την προέβλεψαν οι αρμόδιες υπηρεσίες(...) και όλος ο γνώριμός σου κόσμος έχει τουμπάρει όταν συνειδητοποιείς πως η Αφρική κάνει επαναστάσεις χωρίς Αριστερά και η Ευρώπη έχει Αριστερά χωρίς επαναστάσεις. Τι διάολο; Ξεκουμπώθηκε η Ιστορία, είχαμε δύο τρία σιγουράκια που όποτε τα παίζαμε βγάζαμε ένα  μεροκαματάκι, τώρα όλοι στον κουβά! Ο τρίτος κόσμος -πετρελαιοπαραγωγός αλλά τρίτος- έχει ακόμη αποθέματα πείσματος να αλλάξει την ζωή του, να ονειρευτεί, να φάει σαν ζεστό ψωμί το σώμα του παλιού για να μεταβολίσει το καινούριο -καλύτερο, χειρότερο ποιος ξέρει- να γλύψει από τον πάτο του βάζου τις όποιες πιθανότητές του. Η Ευρώπη έχει την θεωρία. Κουρασμένη, μάλλον γερασμένη για να τρέχει στους δρόμους σαν επαναστατημένο νιάτο, θα τα λύσει όλα στις Συνόδους Κορυφής γιατί έτσι τα λύνουν οι δημοκρατίες. Εμείς τις επαναστάσεις μας τις κάναμε. Γαλλική, Διαφωτισμός, Ρωσική, και μία για να πάρουμε πίσω την Ρωσική... Άσε τους μαυρούκους Άραβες να ξεσηκώνονται για κάτι που εμείς το έχουμε κερδισμένο δεκαετίες. Είναι ένα κλικ πίσω μας. Όλες οι επαναστάσεις είναι ένα κλικ πίσω μας. Φρονιμέψαμε, δεν μας ψήνουν οι γαλιφιές των εξεγέρσεων -ξέρουμε πως όλες τους κατέληξαν να γίνουν εκείνο που πολέμησαν- είμαστε ώριμοι.

Έχουμε θεσμούς -οι περισσότεροι είναι θεόσταλτοι- και διαφυλάττουμε την νομιμότητα σαν δαρβινικό αξίωμα που απαγορεύεται να πειραχτεί, να αμφισβητηθεί. Τι κι αν το αίμα που έχει χυθεί στην Ευρώπη τον τελευταίο χρόνο κι αυτό που πρόκειται να χυθεί, βουβό, αδιαφήμιστο, ανεξέγερτο, σχεδόν ραγιάδικο, είναι ποτάμι μπροστά στις σπασμένες υδροροές της Λιβύης.

Διαβαστε Περισσοτερα...

Ο Δον Ζουάν ήταν... παρθένος!



Ο Δον Ζουάν ήταν... παρθένος!

donzouanitan- Είμαι ο εξομολογητής του Δον Ζουάν...
- Έρχομαι να σκοτώσω τον Δον Ζουάν.
- Είμαι ο υπηρέτης του Δον Ζουάν.
- Είμαι ο Δον Ζουάν, και είμαι παρθένος!

Και ο χρόνος αρχίζει να κυλά ή μήπως εδώ σταματά. Ο χρόνος είναι σχετικός, χαρακτηρίζεται από την ακριβή μέτρηση μιας διαδικασίας από το παρελθόν στο μέλλον. Η διαδικασία αυτή και τα μυστικά της θα γίνουν φανερά στον θεατή χάρη σε ένα χρονοντούλαπο που κατέχει κυρίαρχο ρόλο στη σκηνή. Μέσα από την ιδιαίτερη αυτή ντουλάπα ,τα σύνολα μόδας που θα δούμε, δεν θα είναι τα συνήθη. Μυστικά χρόνων αποκαλύπτονται, στέρεες καταστάσεις ανατρέπονται ,πρόσωπα απομυθοποιούνται.

Ο Λεπορέλο πιστός υπηρέτης τον Δον Ζουάν ισορροπώντας σε παρελθόν και μέλλον δίπλα στο ετοιμοθάνατο αφεντικό του ή καλύτερα στον ήρωα του θα σταθεί και παρά τις συνταρακτικές αποκαλύψεις, στο ύψος του-όποιο κι αν είναι αυτό- μέχρι το τέλος. Ο Δον Ζουάν κρατά με αξιώσεις την φήμη του αλώβητος και κυρίως ξεπερνώντας το όριο χρόνος. Όσο για τον μοναχό εξομολογητή του ,έχει να μάθει πολλά και κυρίως να σηκώσει το βάρος της χρονικής σκυτάλης που θα παραλάβει. Τέλος η Δόνα Άννα έρχεται για να αποκαλύψει ,να ξεμπροστιάσει, να απομυθοποιήσει τα είδωλα. Οι αποκαλύψεις όμως αγγίζουν πρώτα εκείνη. Εκείνη που είναι κόρη ενός παρθένου...

Ναι, ο Δον Ζουάν ήταν παρθένος.

Θέατρο Αλέκος Αλεξανδράκης
Κυψέλης 54, Αθήνα
τηλ.: 2108827000, 2108218372

Παραστάσεις: Δευτέρα - Τρίτη ώρα 9:00 μ.μ.

Τιμες εισιτηριων: 15 και 12 ευρω

Παίζουν οι ηθοποιοί: Νίκος Δαδινόπουλος, Τάσος Παλαντζίδης, Εύα Αλεξανδρή και Ορφέας Παπαδόπουλος
Σκηνοθεσία: Θανάσης Θεολόγης
Μουσική: Γιούρι Στούπελ
Σκηνικά-Κοστούμια: Πένυ Αμπλά


Διαβαστε Περισσοτερα...

Τα καλύτερα από την τελευταία εκπομπή του Λαζόπουλου



Διαβαστε Περισσοτερα...

"Επίγεια σοφία"

"

Αφιερωμένη στον "πατερούλη" που απάλλαξε την ανθρωπότητα απο την παρουσία του σαν σήμερα το 1953 αλλά και στα λοβοτομημένα πνευματικά του τέκνα...

"Οι ιδέες είναι πιο ισχυρές από τα όπλα. Δεν θα επιτρέπαμε στους εχθρούς μας να έχουν όπλα, γιατί επομένως θα έπρεπε να τους επιτρέψουμε να έχουν ιδέες;"

"Ο θάνατος λύνει όλα τα προβλήματα. Αν δεν υπάρχουν άνθρωποι, δεν υπάρχουν προβλήματα."

"Η εκπαίδευση είναι ένα όπλο, οι συνέπειες του οποίου εξαρτώνται από το ποιος το κρατά στα χέρια του και σε ποιόν το έχει στραμμένο."

"Η ευγνωμοσύνη είναι μια αρρώστια από την οποία υποφέρουν τα σκυλιά."

Διαβαστε Περισσοτερα...

H Αθήνα του περασμένου αιώνα..ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟΣ ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ



Διαβαστε Περισσοτερα...

Πες μου τι ντύνεσαι τις απόκριες, να σου πω ποιός είσαι!



Οι στολές και οι μάσκες που επιλέγουμε να φορέσουμε τις απόκριες, αποκαλύπτουν στοιχεία για την προσωπικότητά μας.

Αν και θεωρούμε ότι τα αποκριάτικα κουστούμια είναι ένας τρόπος να κρύψουμε ή να μεταμφιέσουμε τον εαυτό μας, στην πραγματικότητα φανερωνουν περισσότερα απ’ όσα κρύβουν!

Αυτό τουλάχιστον υποστηρίζουν οι ειδικοί στην ψυχολογία, οι οποίο εκτιμούν πως όταν διαλέγουμε το κουστούμι μας, διαλέγουμε μια φαντασίωση, η οποία μπορεί να φανερώσει πολλά για εμάς. Ασφαλώς την επιλογή μας επηρεάζουν διάφοροι εξωγενείς παράγοντες – από το κόστος έως το τι είναι στην μόδα – αλλά πάντοτε βάζει το χεράκι του και το υποσυνείδητό μας, λένε οι επιστήμονες.
Τι αποκαλύπτει η κάθε στολή

Τι αποκαλύπτουμε λοιπόν για την προσωπικότητά μας κάθε φορά που εμφανιζόμαστε με ένα παοκριάτικο κοστούμι ή μία μάσκα;

Σέξι στολές (λ.χ. «καυτή» επαγγελματίας, σύμβολο του σεξ). Τα σέξι ��ουστούμια μπορεί αν υποδηλώνουν ότι είστε σεξουαλικά απελευθερωμένοι ή καταπιεσμένοι. Με άλλα λόγια, είτε είστε η καταπιεσμένη γατούλα του σεξ που λαχταράει να εξωτερικευθεί είτε ήδη είστε έτοιμοι για όλα και θέλετε να το δείξετε κιόλας. Σε κάθε περίπτωση, σημαίνει επίσης ότι απολαμβάνετε να βρίσκεστε στο επίκεντρο της προσοχής....................

Διαβαστε Περισσοτερα...

Eνας παντρεμένος...




Διαβαστε Περισσοτερα...

Γιατί... το μέγεθος μετράει!!!




Διαβαστε Περισσοτερα...

Πατεράδες για ... κλάματα !!!






Διαβαστε Περισσοτερα...

Κυκλοφόρησε μπύρα για ... γκέι !


Κυκλοφόρησε στο Μεξικό σε 2 γεύσεις από μια μικρή μεξικάνικη ζυθοποιία με το ρωμαϊκό όνομα της θεάς Αθηνάς.
Η ζυθοποιία ονόματι «Μινέρβα» κυκλοφόρησε πριν μερικές ημέρες στην αγορά της χώρας δυο νέες μπίρες με γεύση μελιού, τη «Σαλαμάντρα» και την «Περπλ Χαντ» (Μοβ Χέρι), οι οποίες, σύμφωνα με τους δημιουργούς τους, απευθύνονται όχι μόνο σε γκέι ή λεσβίες, αλλά και σε… τρανσέξουαλ.

Τα ονόματα δεν επιλέχθηκαν τυχαία, καθώς η σαλαμάνδρα είναι ένα δημοφιλές σύμβολο των γκέι κοινοτήτων, ενώ το μοβ χέρι αποτίει φόρο τιμής στην διαμαρτυρία για τα δικαιώματα των γκέι που έλαβε χώρα το 1969 στους δρόμους του Σαν Φρανσίσκο.

Η μπίρα είναι το πιο δημοφιλές αλκοολούχο ποτό στο Μεξικό αλλά το 95% της αγοράς ελέγχεται από τις δυο μεγαλύτερες ζυθοποιίες της χώρας, πράγμα που σημαίνει ότι είναι σχεδόν αδύνατο για τις μικρότερες ζυθοποιίες να τις συναγωνιστούν.

Έτσι η «Μινέρβα» σκέφτηκε κάτι πρωτότυπο και δημιούργησε αυτές τις δυο νέες μπίρες από βιολογικό μέλι και βύνη, ένα γευστικό μείγμα με ιδιαίτερη "πέραση" στους ομοφυλόφιλους. «Κυκλοφορούμε τα δυο αυτά προϊόντα αποκλειστικά στις γκέι κοινότητες της χώρας, με μεγάλο σεβασμό απέναντι σε αυτές», τόνισε ο εμπορικός διευθυντής της εταιρείας, Ντάριο Ροντρίγκεζ.
tovima.g

Διαβαστε Περισσοτερα...

Οι απόψεις του Ευγένιου Τριβιζά (καθηγητή εγκληματολογίας στην Μ. Βρεττανία και συγγραφέα παιδικών βιβλίων) για τον όρο PIGS:




                             
O χαρακτηρισμός των Ελλήνων ως απατεώνων, προδοτών και άλλων τινών δεν είναι παρά μία ακόμα περίπτωση του κοινωνιολογικού φαινομένου της επικλήσεως αρνητικών εθνικών στερεοτύπων σε περιπτώσεις κρίσεων. Αντί να κρίνονται και να κατακρίνονται αποφάσεις ή ενέργειες συγκεκριμένων ατόμων, στιγματίζεται συλλήβδην έναs ολόκληρoς λαός. Το πιο επικίνδυνο στερεότυπο είναι η αμφισβήτηση της ανθρώπινης φύσης φυλών και εθνών.

Το αρκτικόλεξο «ΡΙGS»
(*) (ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ), το οποίο χρησιμοποιούν Δυτικοευρωπαίοι και Αγγλοσάξονες επενδυτές και σχολιαστές, ως συνοπτικό τρόπο αναφοράς στους λαούς της Νότιας Ευρώπης και τις οικονομίες τους, δεν είναι μόνο μια κακόγουστη προσβολή. Είναι μια σύγχρονη εκδοχή του ιστορικού φαινομένου της αμφισβήτησης της ανθρώπινης φύσης του συνανθρώπου, της διαδικασίας κατά την οποία μέλη μιας εθνικής ομάδας υποβιβάζουν τα μέλη μιας άλλης στο επίπεδο των ζώων, μεταδίδοντας έμμεσα το μήνυμα ότι είναι άξια να τύχουν παρόμοια με αυτά μεταχείρισης.

Αν και ορισμένα έντυπα, όπως οι «Financial Τimes», και τράπεζες, όπως η Βarclays, κατόπιν καταγγελιών, όπως εκείνη του Πορτογάλου υπουργού Οικονομικών, απαγόρευσαν τη χρήση του, ο όρος κινδυνεύει να καθιερωθεί. Όσοι εξακολουθούν να τον χρησιμοποιούν δεν αντιλαμβάνονται τη σοβαρότητα μιας τέτοιας πρακτικής. Λησμονούν ότι παρόμοιες μειωτικές εκφράσεις είχαν χρησιμοποιηθεί συστηματικά κατά το παρελθόν για να απευαισθητοποιήσουν την κοινή γνώμη, να αναστείλουν τυχόν ενδοιασμούς, να απενεργοποιήσουν τη συναισθηματική ταύτιση και να διευκολύνουν διωγμούς, σφαγές, ακόμα και γενοκτονίες.

Της γενοκτονίας της Ρουάντας για παράδειγμα είχε προηγηθεί μια κυβερνητικά συντονισμένη εκστρατεία λεκτικής «αποκτήνωσης» των θυμάτων και κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Πόλεμου η ιαπωνική προπαγάνδα είχε χρησιμοποιήσει την ίδια μέθοδο εναντίον των Αμερικανών. Η πιο ακραία, βέβαια περίπτωση, ήταν εκείνη του Τρίτου Ράιχ. Ένα από τα σκευάσματα που χρησιμοποιήθηκαν για τη γενοκτονία των Εβραίων στα στρατόπεδα συγκεντρώσεως, ήταν το
παρασιτοκτόνο Ζyclon Β. Πολύ πριν, όμως, οι κρατούμενοι εξοντωθούν με παρασιτοκτόνα, είχε προηγηθεί η απομείωση της ανθρώπινης φύσης τους από τον ναζιστικό μηχανισμό προπαγάνδας.

Εκφράσεις όπως
«αρουραίοι», «μολυσματικά ζωύφια» είχαν χρησιμοποιηθεί συστηματικά για τον χαρακτηρισμό τους. Και φυσικά όταν εκλαμβάνεις τους αντιπάλους σου όχι ως ανθρώπους αλλά ως κτήνη ή παράσιτα, δεν έχεις και πολλούς ενδοιασμούς για να τους εξοντώσεις προκειμένου να ανακυκλώσεις τις τρίχες ή το λίπος τους. Η λεκτική «αποκτηνωτική» βία αποτελεί συχνά τον προθάλαμο πραγματικής και όχι μόνο στη διεθνή σκηνή.

Σε έρευνά μου για τα εγκλήματα του όχλου είχα κάνει διάκριση μεταξύ δύο κατηγοριών υβριστικών εκφράσεων, εκείνων οι οποίοι αρνούνται τον ανδρισμό του αντιπάλου και εκείνων οι οποίοι αρνούνται την ανθρώπινη φύση του και είχα διαπιστώσει ότι η πρώτη ανοίγει τον δρόμο σε ριτουαλιστική και η δεύτερη σε πραγματική βία. Οι τραγικές συνέπειες της λεκτικής «αποκτήνωσης» είναι ο λόγος για τον οποίο οι ανθρωπολόγοι Μontagu και Μatson θεωρούν ότι οι διαδικασίες άρνησης της ανθρώπινης υπόστασης συνανθρώπων είναι «ο πέμπτος καβαλάρης της Αποκαλύψεως» . Θα ήταν υπερβολικό, βέβαια, να ισχυριστεί κανείς ότι οι χρήστες του όρου «ΡΙGS» προετοιμάζουν το έδαφος για την οικονομική κατακρεούργηση των άσωτων «γουρουνιών» του Νότου.

Είναι όμως απορίας άξιο το ότι πολιτισμένοι άνθρωποι φτάνουν στο σημείο να διαδίδουν μειωτικές εκφράσεις που τόσα δεινά έχουν προκαλέσει κατά το παρελθόν. Όταν δεν αντιμετωπίζουμε τους άλλους ως άτομα, αλλά ως εκπροσώπους στερεοτύπων, όταν μία εθνότητα θεωρείται ότι ενσαρκώνει το έντιμο και το ηθικό και ο αντίπαλος το δόλιο και το ανήθικο, τότε ανοίγει διάπλατα ο δρόμος για κάθε λογής βαρβαρότητα. Ούτε οι Νότιοι είναι «γουρούνια», ούτε οι Έλληνες είναι εκ γενετής απατεώνες, ούτε οι Γερμανοί επιρρεπείς σε γενοκτονίες.

Το καλό και το κακό ενυπάρχει στον καθένα και το δεύτερο μπορεί εύκολα να πυροδοτηθεί από λεκτικές κοινωνικές διαδράσεις. Ας ελπίσουμε ότι ο «πέμπτος καβαλάρης της Αποκαλύψεως», προτού συνεχίσει τη νέα του επέλαση, θα σκοντάψει στους βράχους της λογικής και της κοινής μας ανθρωπιάς.

Ευγένιος Τριβιζάς



Διαβαστε Περισσοτερα...

Παρασκευή 4 Μαρτίου 2011

Είσαι εξυπνότερος από ένα χιμπατζή; (Greek Subtitles)



Διαβαστε Περισσοτερα...

Οι τρεις τελευταίες επιθυμίες του Μεγάλου Αλεξάνδρου



Ευρισκόμενος στα πρόθυρα του θανάτου, ο Μέγας Αλέξανδρος συγκάλεσε τους στρατηγούς του και τους κοινοποίησε τις τρεις τελευταίες επιθυμίες του ?)

1] Να μεταφερθεί το φέρετρό του στους ώμους από τους καλύτερους γιατρούς της εποχής.

2] Τους θησαυρούς που είχε αποκτήσει [ασήμι, χρυσάφι, πολύτιμους λίθους] να τους σκορπίσουν σε όλη τη διαδρομή μέχρι τον τάφο του.

3] Τα χέρια του να μείνουν να λικνίζονται στον αέρα, έξω από το φέρετρο, σε θέα όλων.

Ένας από τους στρατηγούς, έκπληκτος από τις ασυνήθιστες επιθυμίες, ρώτησε τον Αλέξανδρο ποιοι ήταν οι λόγοι.

Ο Αλέξανδρος του εξήγησε:

1] Θέλω οι πιο διαπρεπείς γιατροί να σηκώσουν το φέρετρό μου, για να μπορούν να δείξουν με αυτό τον τρόπο ότι ούτε εκείνοι δεν έχουν, μπροστά στο θάνατο, τη δύναμη να θεραπεύουν!

2] Θέλω το έδαφος να καλυφθεί από τους θησαυρούς μου, για να μπορούν όλοι να βλέπουν ότι τα αγαθά που αποκτούμε εδώ παραμένουν!

3] Θέλω τα χέρια μου να αιωρούνται στον αέρα, για να μπορούν οι άνθρωποι να βλέπουν ότι ερχόμαστε με τα χέρια άδεια και με τα χέρια άδεια φεύγουμε, όταν τελειώσει για εμάς ο πιο πολύτιμος θησαυρός που είναι ο χρόνος!

Διαβαστε Περισσοτερα...

Πέμπτη 3 Μαρτίου 2011

ΠΙΣΗΜΗ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΤΗΣ ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ

Αρχική σελίδα Στατιστικά στοιχεία Πληροφορίες

ΕΠΙΣΗΜΗ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΤΗΣ ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ

Η sports-data διενεργεί το πρώτο επίσημο galop για την καταμέτρηση των οπαδών (χρηστών του διαδικτύου) των μεγαλύτερων ομάδων της Ελλάδας. Η δημοσκόπηση γίνεται μέσω της ιστοσελίδας κοινωνικής δικτύωσης facebook και θα διαρκέσει ως το τέλος του 2011*. Σκοπός της είναι να αναδείξει την δημοφιλέστερη ομάδα στην Ελλάδα αλλά και την δυναμική του κάθε συλλόγου ξεχωριστά.

Παρακαλείται ο κάθε φίλαθλος να ψηφίσει αποκλειστικά και μόνο την αγαπημένη του ομάδα. Η κοινοποίηση της ψηφοφορίας στο προφίλ του κάθε χρήστη θα βοηθήσει ώστε τοδείγμα να γίνει όσο το δυνατόν μεγαλύτερο και επομένως πιο αξιόπιστο**.

*Η δημοσκόπηση δύναται να παραταθεί για χρονικό διάστημα που θα εξυπηρετεί τους σκοπούς της.
**Αξιόπιστο θα θεωρείται το δείγμα όταν θα έχουν συμπληρωθεί τουλάχιστον 100.000 ψήφοι, που ισοδυναμούν περίπου με το 10% των Ελλήνων χρηστών του facebook.
***Έχουν επιλεγεί οι 15 λαοφιλέστερες ομάδες με βάση ιστορικά στοιχεία καθώς και κοινωνικά-γεωγραφικά κριτήρια.

















Διαβαστε Περισσοτερα...

Μην τα βάζετε με τα παιδιά...


*Ένα μικρό κορίτσι μιλούσε με το δάσκαλο της για τις φάλαινες.*
*Ο δάσκαλος είπε ότι είναι φύση αδύνατο μια φάλαινα να καταπιεί έναν άνθρωπο, γιατί αν και είναι ένα πολύ μεγάλο θηλαστικό, ο λαιμός του είναι πολύ μικρός.*
*Το μικρό κορίτσι επισήμανε ότι μια φάλαινα είχε καταπιεί τον Ιωνά. *
*Ενοχλημένος ο δάσκαλος επέμεινε ότι μια φάλαινα δεν μπορεί να καταπιεί έναν άνθρωπο.*

*Τότε το μικρό κορίτσι είπε, " Όταν θα παώ στον παράδεισο, θα ρωτήσω τον Ιωνά."*
*Και ο δάσκαλος τη ρώτησε " Και αν ο Ιωνάς έχει πάει σην κόλαση?"*
*Και η μικρή απάντησε " Τότε θα τον ρωτήσεις εσύ!"   *

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


*Μια μέρα μια πιτσιρίκα καθόταν και έβλεπε τη μητέρα της που έπλενε τα πιάτα στον νεροχύτη. Ξαφνικά παρατήρησε ότι η μητέρα της είχε αρκετές λευκές τρίχες, που έκαναν αντίθεση στο καστανά της μαλλιά.

Κοίταξε της μητέρα της και τη ρώτησε όλο απορία "Γιατί κάποια από τα μαλλιά σου είναι λευκά, Μαμά?"

Και η μητέρα της απάντησε "Λοιπόν, κάθε φορά που κάνεις κάτι λάθος και με στεναχωρείς και με κάνεις να κλαίω, μια τρίχα μου γίνεται λευκή."

Το μικρό κορίτσι σκέφτηκε λίγο αυτή την αποκάλυψη και είπε "Μαμά, γιατί όλα τα μαλλιά της γιαγιάς είναι άσπρα?"*

--------------------------------------------------------------------------------------------------------



*Μια νηπιαγωγός παρατηρούσε τα παιδιά της τάξης της καθώς ζωγράφιζαν. Και περνούσε που και που από δίπλα τους για να δει τις ζωγραφιές τους.

Καθώς περνούσε από ένα κοριτσάκι που δούλευε σταθερά, το ρώτησε τι ζωγράφιζε.
Το κοριτσάκι απάντησε " Ζωγραφίζω το Θεό."
Η δασκάλα σταμάτησε και είπε " Μα κανένας δεν ξέρει πως μοιάζει ο Θεός."

Χωρίς να χάσει λεπτό από τη ζωγραφιά της, το κοριτσάκι απάντησε *
*" θα ξέρουν όλοι σε ένα λεπτό."*
* *

----------------------------------------------------------------------------------------------------



*Τα παιδιά ήταν σε σειρά στην καφετέρια του σχολείου για το μεσημεριανό. Στην αρχή του τραπεζιού ήταν μια μεγάλη στοίβα με μήλα. Μια δασκάλα έκανε ένα σημείωμα και το άφησε δίπλα στα μήλα. *
*"Πάρτε μόνο ΈΝΑ. Ο Θεός κοιτάει."
*
*Στην άλλη πλευρά του τραπεζιού υπήρχε μια μεγάλη πιατέλα με μπισκότα σοκολάτας.
Και ένα παιδί έγραψε ένα σημείωμα, "Πάρτε όσα θέλετε, ο Θεός προσέχει τα μήλα."*

Διαβαστε Περισσοτερα...
Bookmark and Share