ΚΕΡΚΥΡΑ. Θεωρείται από τους γκουρού της διαμόρφωσης της δημόσιας εικόνας, γητευτής των εντυπώσεων, διαφημιστής παγκοσμίου επιπέδου. Υπερβολές; Ο Πέτρος Οικονομίδης, ο εμπνευστής της καμπάνιας Give Greece a Chance, έγινε γνωστός και στους μη ειδικούς από την εμπνευσμένη ομιλία του στο πλαίσιο εκδήλωσης της Ένωσης Διαφημιστικών Εταιρειών με τον τίτλο rebranding Greece. Μαζί του στην εκδήλωση στο Επιμελητήριο ο Κώστας Μοχιανάκης, προϊστάμενος του τμήματος πληροφορικής του Δήμου Ηρακλείου Κρήτης και ένας από τους βασικούς πρωτεργάτες της εισαγωγής του όρου «branding τόπου» στην ελληνική πραγματικότητα και βιβλιογραφία. Ζητούμενο; Η έναρξη της διαδικασίας αναδιαμόρφωσης της «ιδέας» που έχουν δημιουργήσει οι άλλοι για την Κέρκυρα ως έναν από τους καθιερωμένους διεθνείς τουριστικούς προορισμούς.
First 8K Video from Space - Ultra HD
Πριν από 6 χρόνια
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου