Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2007

Ατάκες του Woody Allen

Και φέτος ο διάσημος σκηνοθέτης έρχεται στη χώρα μας για να δώσει συναυλία.
Με αφορμή αυτό το γεγονός σε ένα ένθετο εφημερίδας βρήκα μια συλλογή από μερικές από τις καλύτερες ατάκες του. Παραθέτω μερικές από τις καλύτερες παρακάτω

"Δεν φοβάμαι να πεθάνω... απλά δεν θέλω να είμαι εκεί όταν συμβεί."
"Για κάποιον λόγο με εκτιμούν πιο πολύ στην Ευρώπη παρά στην πατρίδα μου. Οι υπότιτλοι εκεί πρέπει να είναι εξαιρετικοί."
"Στο σπίτι μου είμαι το αφεντικό, η γυναίκα απλά παίρνει τις αποφάσεις."
"Η ζωή δεν μιμείται την τέχνη, αλλά την κακή τηλεόραση."
"Δεν πιστεύω στην μετά θάνατον ζωή, αν και θα πάρω και μια αλλαξιά εσώρουχα."
"Πιστεύω ότι υπάρχει κάτι εκεί έξω που μας παρακολουθεί. Δυστυχώς είναι η κυβέρνηση."
"Βασικά η γυναίκα μου είναι ανώριμη. Ενώ ήμουν στο μπάνιο, ερχόταν και βούλιαζε τα καραβάκια μου."
"Είναι το σεξ βρώμικο; Μόνο όταν γίνεται σωστά."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Bookmark and Share